View Single Post
Old 24-12-2011, 13:00
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by Yellowbug
Holle ruimte hebben we het even over gehad tijdens het aanbrengen van de hemel. Ik zal even navragen bij mijn kennis, hij brengt Mike Sander's fett aan (wat origineel ook werd gedaan bij de latere bouwjaren).

Ik zou wel 'ns willen weten waar je dat vandaan hebt, dat heb ik nog nergens (b.v. niet in 't forum van de Golf 1 IG) gehoord...lijkt me eerlijk gezegd ook sterk Mike Sander's Fett in de produktie aan de lopende band aan te brengen, omdat het onder hoge temperaturen verwerkt moet worden. Wel is me bekend dat VW bij wagens van de latere modeljaren, en dan vooral bij 't laatste, 't '83er, veel meer aandacht heeft besteed aan de conservering van 't plaatwerk.

Maar Mike Sander's Fett naderhand (laten) aanbrengen is altijd goed, ik heb dat afgelopen zomer ook bij mijn 1er laten doen, Mike Sander's Fett was o.a. 'n testwinnaar bij Oldtimermarkt. Het spul blijft kruipen en gaat niet uitharden na verloop van tijd zoals dat bij normale tectyl (Teroson etc.) het geval is.

@Erik van Bilsen, die 1er van je begint serieus netjes uit te zien. Ik zou wel als ik jou was nog effe plastic binnenschermen in de voorste wielkasten van 't 83er modeljaar in jou auto plaatsen, plastic binnenschermen van de 83er jaargang voorin zou ook bij alle eerdere modeljaargangen mogelijk zijn, dan heb je het daar meteen ook goed beschermd.
that will be your pension ,or early retirement ...

Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982

Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
Reply With Quote