Hallo,
Ik ben Erik
Samen met mijn vader heb ik een karmann Ghia type 34 van 1969 (1600cc, half automaat) Een erg mooie auto al zeg ik het zelf...
Alleen nu zitten we in dubio.
Ik heb hem rijdend opgehaald, alleen moest hij gerestaureerd worden. Het mooie van deze auto was dat hij bijna helemaal compleet was en weinig gelopen heeft. Dit zie je terug aan de stoelen lijsten etc. Het meeste werk zit in de body (dorpels en spatboardranden). We zijn een jaar of 5 geleden enthousiast begonnen met restaureren. Na de demontage zijn we begonnen met de bodemplaat. De randen zijn vervangen, vervolgens gestraald, gepoedercoat en gelijk getectileerd. Die is Af!
Alleen toen kwam er een dipje van een paar jaar
Nu staan we voor de keuze, wat gaan we doen... maken we hem af, wetende dat het nog veel werk is.
of
Gaan we hem in deze staat te koop aan bieden, of is het verstandiger om hem in onderdelen te verkopen? aangezien we er toch wel redelijk veel voor betaald hebben.
Enerzijds hebben we er zin in om er mee verder te gaan, alleen twijfel ik over de tijdsinvestering... dat is een afweging die wij zelf moeten maken natuurlijk.
De andere vragen kunnen jullie waarschijnlijk wel beantwoorden... wat is hij nog waard? wat zouden jullie doen?
Ik hoop dat er iemand is die mee wil denken!
Met vriendelijke groet,
Erik