Guido Kerel! is ook maar een geintje hoor ,ik heb ook al eens in de schuur met een rol blauwe tape gestaan vandaar deze reactie , ik kan me het namelijk goed voorstellen , ik weet hoeveel werk het is om zo'n bumper zo te krijgen ,en dan wil je m ook graag zo houden .
En wat betreft de s&s , ik heb me t lazarus staan poetsen op de jetta , speciaal meegenomen voor MIVW ,,en dan kom je er achter dat de klasse's zijn veranderd ,en dan voel je je toch een beetje beroerd , en zo waren er meer jettarijders met mij .(vooral omdat er meerdere jetta's naar het 'andere terrein werden verwezen , en dus niet eens mee konden doen )
Er waren genoeg jetta's , en ook zeker wel mooiere dan die van mij ,en ik had graag zoals jaren terug de 'oude' klasses weer terug gezien ,ook al was het alleen voor al die andere jettarijders , ik heb al genoeg prijzen ,en als ik niks win intereseert me dat ook niks , het gaat om het idee .
Maar dit is al besproken en daar zijn we al over uit ,dus het hoofdstuk s&s is in goed overleg afgesloten
Dus even goede
allemaal !
En nu weer even ontopic kwa foto's ,ik heb al die auto's die al meerdere keren voorbij zijn gekomen er even buitengelaten ,hier nog even een kleine selectie
Misschien niet iedereens smaak ,maar dit was toch een nette vento hoor !
2 Super jetta's !
en nog een kleine selectie van andere jetta's
Dit was een 1,9 tdi 110 pk Syncro !