View Single Post
Old 08-08-2011, 21:29
dragracer's Avatar
dragracer dragracer is offline
VW Guru

Zondag ook naar MIVW geweest.....kort voor de tijd besloten er toch ook nog maar even heen te gaan...
Kom je aanrijden via de achterzijde van het terrein en zie je dat vliegveld zo voor je opdoemen,en vanuit de verte zie je het terrein al aardig vol druppelen.....dat heeft wel wat op die manier......
Ook goed om wat zigzaghekken te plaatsen op de weg voor diegenen die "last hebben van de rechtervoet"......
Entree poorten goed geregeld en ruim....er is ruimte genoeg dus duidelijk ook goed gebruikt hier...

Maar dan........dan staat er iemand auto's te sorteren... ..jij mag er wel op en jij niet.....pfff....
Dus € 20,- betalen en daarna wordt er nog uitgesorteerd ??? (misschien moet ik toch maar eens set BBS of Rotiform,Airride en een pot opvallende verf aanschaffen)....
Ik geef helemaal niets om Show&Shine enzo...daar gaat het me niet om, maar dan zakt m'n broek dan even vanaf en twijfel om om te draaien.....maarja toch ruim 2 uur in de auto gezeten om in Katwijk te komen.....

Sorry MIVW maar dat had ook op een elegantere manier gerealiseerd kunnen worden...nu zijn er veel mensen tegen de schenen geschopt....dat was nergens voor nodig.

Ik ben zaterdags tussen de buien door thuis nog druk geweest met de auto wassen en poetsen en door het slechte weer onderweg stond ie er nu niet zo netjes bij maar ik had nu ook geen zin meer 'm even weer netjes te maken.

Het parkeren op "de parkeerplaats" had schijnbaar ook niet zo'n prioriteit daar want het stond allemaal een beetje door elkaar enzo.
2 auto's verder stond er een bestelauto andersom in de rij...

Ondanks dit alles is het MIVW dit jaar weer gelukt om de Top van alle V.A.G. auto's bij elkaar te krijgen.....waarvoor hulde

Een paar foto's die ik gemaakt heb:

Normaal heb ik eigenlijk niets met rode auto's (alleen als er een blauw zwaailicht op zit) , maar deze Golf V was voor mij 1 van de mooiste van het terrein.....eigenlijk te simpel...een rode Golf op Ferrari wielen maar ik had het nog niet eerder gezien....TOP combi.....

My Project :
http://www.volksforum.com/forum/sho...5&highlight=ABT
Reply With Quote