Quote:
Originally Posted by carbreaker de autosloper
als je de schokkers inkort,,voor spanning in acht neemt durf ik het wel hoor,,,golf 1 gebouwd 17 jr terug toen een schroefset onbetaalbaar was,,,veer schotel ook laten zakken,,,=-11,5 cm..toen met 8 cm veren...ik weet niet wat je kan maar een beetje technisch,,moet je zijn dan kan het,,,zolang ze de veerschotel maar niet uitspringen
|
Zo ging dat wel ja, witte Jetta 2 van '91 in Hardenberg gekocht. (15jr terug)
Uurtje mee gereden, toen direct uit elkaar gesleuteld
op de P-plaats bij ons. Dus dacht even de verlagings veertjes uit het schuurtje halen.
De schuur volledig op de kop, kwam ik er met mn domme verstand achter dat ik die had weggegeven aan mn kameraad
Toen aan het knutselen geweest. De Jetta ging Plat die dag, hoe dan ook
In de veerschotel een plaatwerk ring gelast, ff zwart gespritst.
Toen van de originele veer 1,5 wending afgeslepen, vlak kantje was nie echt nodig. Dit omdat die door de ring wel redelijk recht stond.., heb aan beide uiteinden een slang er om heen gedaan tegen het klapperen..
Stukkie rubber die enigzins als begrenser moest optreden, toen
de boel weer inelkaar gemetseld!!
En het resultaat was zeker Laag, ook geen gekke geluiden oid.
( kwam pas naar 3 maandjes ofzo.
)
Ging een bocht door en echt gierende banden, iedereen loeren zo van
wat is dat voor Flodder!
Maar toen ik op de teller zag dat ik maar iets van 15km/u ging..
Nooit die sletta laten UITLIJNEN, gewoon vergeten!!
Maar wel gainig.