Als je het goed wilt doen is de motor er uithalen inslijpen na binnen kloppen en dichtlassen! Heb ik ook gemoeten meer dan een cm bij gebogen en past perfect !
|
Leuk project. Succes
|
Dank voor jullie reacties!
Ga het inderdaad maar op de goede manier doen. BTW: Net ECU binnen.. wordt dus starten geblazen over een aantal dagen! |
Vandaag verder gegaan met schoonmaken inlaat poorten :mad:
niet leuk. Een rol papier is eraan opgegaan.. nog niet schoon. vannacht laat ik de 3 poorten maar lekker weken in benzine. Morgen maar weer verder. Meteen even gecheckt of ik de goede nokkenas had. je hebt er 2; de foute en de goede. de foute slijt de kunststof laag van je pomp zover af dat ie uiteindelijk je nokkenas gaat eten. Gelukkig heb ik de goede. :cool: Daarbij ziet de ?teflon? laag er nog prima uit. Morgen de laatste stekkers aanlsluiten,poorten verder schoonmaken en ei leggen over het 'crank case venitlation' probleem. |
Succes met je project, vind het wel gewaagd zo'n blok aan je originele motorsteunen.
Denk dat er hier nog wel iemand op het forum is die het met me eens is (of niet Stefan ;) ) Wil niet piet leuterig zijn maar kan je die foto's ook gewoon op normaal formaat posten hier? Dat imagekak werkt voor geen meter en is over het al gemeen altijd traag. Ikzelf post ze altijd via picturepush.com en dit werk ook super. Je krijg dan ook gelijk de link om hier in je thread te zetten. Als je dan de 640x480 versie pakt heb je een mooie duidelijke foto. Maak er wat moois van ben benieuwd naar de update's |
:D jup
|
had ook mijn twijfels over de originele steunen. de vorige eigenaar verzekerde me dat deze het wel zouden houden. . .
misschien een optie om ze te verstevigen met een paar lasjes oid? Hoezo zou Stefan het ermee eens zijn? Slechte ervaringen.. of? Ik zal volgende keer de foto's op picturepush zetten; 1024 leek me wel prettig voor mensen die details wouden bekijken. Heb net even jouw project bekeken.. allemachtig gaaf idee! Dacht dat een tfsi vooruitstrevend was.. |
Stefan (Pewi vwteam) kan je er meer over vertellen over die steunen.
Hij had het er laatst over met mij maar de exacte details weet ik niet meer. Maar ikzelf vind de steunen ook niet echt geschikt voor 200+ pk. Er zijn wel gevallen van gescheurde steunen. Had bij mijn vorige project met 90pk tdi ook al de originele steunen verwijderd. Leuk dat je mijn project volgt ik hou die van jou ook in de gaten. Blijf vooral doorgaan met foto's posten, daar zijn ze hier dol op. En een TFSI in een MK1 is ook zeker niet niks. |
Heb je misschien foto's van gescheurde steunen? kan ik bekijken waar ik ze het meest moet verstevigen.
|
Ben op zoek gegaan naar mensen die hun ophangpunten verbeterd hebben.. toen kwam ik dit tegen:
http://blackforestindustries.com/FS...ossinstall1.jpg Welke mk1's hebben een ophangpunt aan de voorkant? Of je ophangpunten het houden lijkt een beetje een 50/50 kwestie; genoeg mensen rijden met 300+ met standaard ophangpunten.. Desondanks ga ik ze wel verstevigen, liever aan de veilige kant! |
All times are GMT +1. The time now is 04:29. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.