Jetta 2 1985 4-drs LPG WegenBelastingvrij € 850,-
Volkswagen Jetta type 2 op LPG
•BJ 06-1985 •APK 06-2011 •1,6 motor op LPG •Distributie 2000 km vervangen •5 versnellingen •Rijdt pittig •Verbruik van 1:11 •Ziet er netjes uit •Carburateur moet schoongemaakt worden en eventueel nieuwe pakkingen en benzine afsluiter vervangen (17,50) •Per kwartaal bespaar je 200 euro aan wegenbelasting -->na een jaar is de auto "gratis" door deze besparing! Buitenkant netjes, binnenkant (motorruimte en kofferbak) heeft wat roestplekken. Verder standaard auto Inruil niet mogelijk Volksforumprijs: € 850,- |
Dag Clyde,
Waar kan ik hem ophalen? Ik heb intresse! Groet Sjoerd |
hele wilde gok.............. twello? ;)
|
ja zover was ik al :thumbup: Ik bedoel ook meer, ik wil hem kopen waar moet ik naar toe komen
|
stuur de verkoper ff een BP'tje....
|
nog te koop
Hij is nog steeds te koop.
staat inmiddels al weer 2,5 maand stil. Goed bod per pb mogelijk. inruil nog steeds niet mogelijk. |
Wat is de km-stand en heb je toevallig foto vh interieur? :)
|
Grote wisseltruc!
Je Mk2 Golf heeft een bumper met chrome bies voor en zwarte bumper achter, deze net andersom! :) Succes met de verkoop, was wel geinteresseerd in de Golf... helaas ben ik nog maar 17 :mad: :redface: |
Heb je wat foto's van interieur, koffer- en motorruimte?
|
^zoals ook al eerder gevraagt in pm...
en wat info over de KM stand... |
Quote:
Geen pm ontvangen van je. Vandaag zal ik foto's maken, kmstand checken en info hier plaatsen @ Rick Leusden: Jij bent eng! ;) Als je interesse in de golf hebt, gewoon kopen! 17 = bijna 18 en als je een liefhebber bent, moest je al vanaf je 14e een kever of golf uit- en in elkaar hebben gehaald :thumbup: |
De kmstand is 330.XXX km. Er wordt weer mee gereden en dat gaat lekker goedkoop!
2000 km gelden is de d-riem met rollen vervangen. Auto moet toch helaas weg. Hier de gevraagde foto's" Roestschade kofferbak: Interieur, passagiersstoel heeft onder de hoes een andere bekleding! Roestschade in motorruimte onder accubak; Dashboard; Prijsdrop naar 850! De auto is echt meer waard. |
Geen lekke band meer? :tongue: Haha heb hem vaak zien staan in Twello. ;)
|
:)
Hahahaha,
De achterband is soms lek, soms niet. Kan een maand vol zitten of binnen een dag leeg. Prijsdrop: 800! :eek: |
?Verkocht!
Verkocht! Mag naar het archief!
|
is echt verkocht hoor!
Weg da mit! |
All times are GMT +1. The time now is 22:23. |