Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Oud type interieur in een nieuwe type (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=68484)

vw_boyke_vw 05-04-2010 20:49

Oud type interieur in een nieuwe type

Heb even een vraagje weet denk ik het antwoord al maar wil wel toch zeker weten of het echt past in verband met de deurpanelen. Heb een Jetta interieur gezien van een oud type '86 wil deze passen in een '90 model? Weet niet of er verschil zit in de deurpanelen vanwege het spijltje.

Alvast bedankt

Jel Golf 2 GTI 05-04-2010 20:57

Quote:
Originally Posted by vw_boyke_vw
Heb even een vraagje weet denk ik het antwoord al maar wil wel toch zeker weten of het echt past in verband met de deurpanelen. Heb een Jetta interieur gezien van een oud type '86 wil deze passen in een '90 model? Weet niet of er verschil zit in de deurpanelen vanwege het spijltje.

Alvast bedankt

verschil zit em aan de spiegel bij het nieuwe type.
Hier is in de zijpanelen een stuk uit en bij het oude type niet.

Grtz Jel

vw_boyke_vw 05-04-2010 21:00

Zal dit opvallen als je dat gaat monteren? Of simpel te verhelpen?

Tjaap 05-04-2010 21:06

niks wat een stanleymesje niet op kan lossen.

Jel Golf 2 GTI 05-04-2010 21:26

als je de oude in de nieuwe steekt kan je het wegwerken.

Als je een nieuw interieur in een oud type steekt heb je een opening.

:thumbup:

floris-jan1 06-04-2010 00:15

je krijgt dan een 10 cm lange spleet in de deurpanelen ter hoogte van de buitenspiegel

Renegade 06-04-2010 12:48

Oude type in een nieuwe type is een kwestie van netjes een gat maken voor de spiegelverstelling en monteren maar :D voor de rest hoeft niets aangepast te worden.

vw_boyke_vw 06-04-2010 14:09

dat scheelt allemaal weer gelukkig. Alle gaatjes die ik nodig heb zijn al voor geboord. Gaat om een Poulman interieur, iemand bekend daar mee?

g60lammert 06-04-2010 20:39

iemand nog een tip hoe je de spleet bij de spiegel het mooiste weg kunt werken bij nieuw intr. in oude typ??

Mikkem 06-04-2010 21:13

Quote:
dat scheelt allemaal weer gelukkig. Alle gaatjes die ik nodig heb zijn al voor geboord. Gaat om een Poulman interieur, iemand bekend daar mee?

Een Pullman interieur. Nog nooit in het echt gezien, maar is een begrip. Erg luxe interieur dus (velours naar ik aanneem).

Jurgen Santana 06-04-2010 21:17

Is die spleet niet weg te werken door het plastic profiel aan de bovenzijde over te zetten?

Tjaap 06-04-2010 21:20

nee, je houd een heel smal randje over... tzijn details.. ik maakte me er persoonlijk niet echt druk om.

breadfan83 06-04-2010 21:29

Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
Is die spleet niet weg te werken door het plastic profiel aan de bovenzijde over te zetten?

Het plastic spiegelkapje valt hier normaal overheen. Als je oud model deurtjes met de spijltjes hebt, heb je geen spiegelkapje aan de binnenkant, en hou je die spleet dus.

Mikkem 07-04-2010 19:38

:thumbup: Handig topic

Heb vanmiddag een velours antraciet oud model interieur gekocht. Beetje vies en met helaas 1 brandgaatje op de bestuurdersstoel. Verder helemaal strak.

Ben er blij mee :cool:

vw_boyke_vw 07-04-2010 20:00

Graag gedaan zo kan je nog andere mensen er mee blij maken :thumbup:

Waar blijven de foto's :tongue:

g60lammert 07-04-2010 20:06

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Het plastic spiegelkapje valt hier normaal overheen. Als je oud model deurtjes met de spijltjes hebt, heb je geen spiegelkapje aan de binnenkant, en hou je die spleet dus.

en de zwarte bovenzijde van je deur plaat over zetten iemand al eens geprobeerd??
of is dit niet te doen

breadfan83 07-04-2010 20:31

Quote:
Originally Posted by g60lammert
en de zwarte bovenzijde van je deur plaat over zetten iemand al eens geprobeerd??
of is dit niet te doen

Nog nooit geprobeerd, maar volgens mij is dat gelijmd en geniet (of die sierlijst is er op geniet), dus zou eigenlijk best moeten kunnen...

Zou moeten... :D

Mikkem 07-04-2010 20:41

Quote:
Graag gedaan zo kan je nog andere mensen er mee blij maken :thumbup:

Waar blijven de foto's :tongue:

Nou, vooruit dan :tongue:
De foto's van Marktplaats dan wel, want zoals het nu in de schuur ligt heeft het weinig nut om een foto te maken.

Interieur inclusief zijpanelen voor en achter en exclusief armsteun. Achterbank is deelbaar (had ik hiervoor ook, had niet gehoeven).
Kleur is op de foto véél lichter dan "in het echt".

Voor:

Achter:

Jurgen Santana 07-04-2010 20:45

Quote:
Originally Posted by g60lammert
of is dit niet te doen

Dat is wat ik bedoelde, hij was los te bestellen dus je zou denken van wel.

vw_boyke_vw 07-04-2010 20:53

Nou Mikkem, ziet dr wel netjes uit hoor :thumbup: ben benieuwd hoe het gaat staan in de auto

All times are GMT +1. The time now is 20:01.