Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Car Café (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=52)
-   -   ai..iets vergeten bij een sleepje (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=27246)

Richard 21-12-2006 14:33

ai..iets vergeten bij een sleepje

Ik kan elk merk waarderen...of het nu een mooie opel is of een subaru.. maakt me niet zoveel uit.. tuurlijk heb ik eigen voorkeuren..

Maar dit vind ik toch wel jammer..en heel grapig tegelijk.. :eek: :D

deze knaap was bezig met zijn subaru met 550 plus pk's.. tijdens een ritje hoorde ze de lagers en voordat het verkeerd zou gaan.. ff slepen naar huis..

en dan vergeet je wat...

http://www.youtube.com/watch?v=Wx-Pz042vyg

auto en verhaal is hier te lezen
http://bbs.scoobynet.com/scoobynet-...ivered-3-s.html

Toby 21-12-2006 14:40

vreemd dat je leest, dat de stuurslot er plotseling vanzelf op sprong.
en hij niks deed aan het contact. want daarvoor stuurde hij nog..

dekilo 21-12-2006 14:43

oei dat is jammer.
Hij kon de bocht nog wel in sturen maar niet meer uitsturen.
Daar komt nog eens bij dat ze 1000en euris uitgeven aan mods maar geen autoambulance hebben.

breadfan83 21-12-2006 14:51

Knuppels...

Edrik 21-12-2006 15:09

Damn.. dat is flink balen!!

maartenunplukt 21-12-2006 15:15

Quote:
Originally Posted by dekilo
oei dat is jammer.
Hij kon de bocht nog wel in sturen maar niet meer uitsturen.
Daar komt nog eens bij dat ze 1000en euris uitgeven aan mods maar geen autoambulance hebben.

Ze wilden em gebruiken voor straat/race gebruik. Dus ik zou dan ook eerder geld uitgeven aan de wagen zelf dan aan een aanhanger.

Het is wel verdomde pech en zonde.

variejantje 21-12-2006 15:30

Quote:
Originally Posted by Toby
vreemd dat je leest, dat de stuurslot er plotseling vanzelf op sprong.
en hij niks deed aan het contact. want daarvoor stuurde hij nog..

Voor zover ik uit het verhaal kan opmaken, springt hij pas op dat slot bij een meer als halve draai, kennelijk was deze bocht scherper als de andere??

Dom of niet, ik denk dat een ieder dat zou kunnen overkomen.

Brazen 21-12-2006 15:39

Ik vind het eigenlijk wel stom!!! Maar kan de beste overkomen!

Toby 21-12-2006 16:37

iig rijd de sleper ook flink door!!!

breadfan83 21-12-2006 16:52

Quote:
Originally Posted by Toby
iig rijd de sleper ook flink door!!!

En dan beschijft ie in dat topic dat ie in de spiegel keek, en hij was er niet meer. Even later kijkt ie naar links, en hij rijdt er zowat naast. Tegenmoetkomend verkeer schijnt hem ook geen donder te interesseren met zo'n kabel dwars over de weg gespannen.

Het zijn de slimsten niet, die eilandbewoners.
Na 3 generaties is het dan ook allemaal inteelt, dus is ook niet zo vreemd lijkt me...

BBS-roy 21-12-2006 16:53

whahahaha,lekker mals doen met je subaru,mooi filmpje.

Berserker 21-12-2006 18:21

Quote:
Daniels father Chris was driving the Impreza whilst under tow, what had happened was the ignition key had not been turned fully to the ‘1’ position before starting off. On the Impreza the steering lock does not engage until the key is fully withdrawn BUT it also doesn’t actually disable the lock until it is initially turned to the 1 position.

Pfff domme lui dat is toch t eerste waar je op let? :redface:

RubenD 21-12-2006 20:02

Fijn dat stuurslot dat er pas zo laat opslaat, maar anders jaag je even zo snel mogelijk met die sleper over dat eiland...

hajee 21-12-2006 20:10

John-john..,,:d

okkehel 21-12-2006 20:20

Best een domme fout, ;)

Maar die sleper rijd inderdaad vrij snel, hij lijkt helemaal geen rekening te houden dat hij iemand sleept. Wel zonde voor de auto natuurlijk

Pedaalemmer 21-12-2006 20:30

damn wat denkt die in die landrover..laat ik eens ff kijken hoe snel ik die evo kan losschudden

cabrio16v 21-12-2006 21:21

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
damn wat denkt die in die landrover..laat ik eens ff kijken hoe snel ik die evo kan losschudden

evo ??? :rolleyes:

ontzettend slimme lui :)... maar beetje vreemd dat die gast in die land rover niks heeft gemerkt!! :rolleyes:

RubenD 21-12-2006 23:23

Wat ik me nu wel afvraag, die Landrover stond op tijd stil. Maar als die volgas doorgejaagd was, zou de kabel geknapt zijn, of het front van de impreza nu nog achter de auto hangen of zou het sleepoog van die Landrover keihard afgescheurd zijn...

Moet denken aan die Mazda 323 van een jaartje ongeveer terug, die stond vast in de sneeuw en zou wel even losgereden worden door een maatje met een pickup. Compleet de achterkant eraf getrokken :D :D

hajee 21-12-2006 23:51

met die landrover merk je ook niks van dat japanse gebakje erachter..
die fladdert wel mee..:D

Richard 22-12-2006 08:05

Quote:
Originally Posted by RubenD

Moet denken aan die Mazda 323 van een jaartje ongeveer terug, die stond vast in de sneeuw en zou wel even losgereden worden door een maatje met een pickup. Compleet de achterkant eraf getrokken :D :D

toyota mr2 ;)

All times are GMT +1. The time now is 07:43.