Kabelboom herkennen golf 1 gti
Ik wil een kabelboom komen voor me project
Nu vraag ik me af waaraan ik kan herkennen dat ik een GTI kabelboom van een golf 1 met de motor Zijn er kenmerken die ik kan gebruiken daarvoor ? Graag hoor ik het van jullie |
De gti-kabelboom heeft als grootste verschil een kabel naar de benzine pomp die de druk levert voor het injectiesysteem. De kabel loopt van het dashboard naar de benzine pomp die ter hoogte van de achteras onder de auto is gemonteerd. Bij een mj '83 gti met de 1.8 motor zal er ook nog wel het nodige kabelwerk zijn voor het MFA (Multi Functioneel Aanduidingspaneel) waar de oa de buitentemperatuur aan kan aflezen.
Ook heeft een gti-kabelboom extra bedrading naar de koudestart-regelaar en de koudestart-injector. Denk dat je zo wel de grootste verschillen hebt. |
Dank je wel voor uitleg
Aangezien ik niet heel technisch ben snap ik je verhaal Maar hoe kan ik het echt zien (bepaalde stekkers ?) |
|
Dank voor je link maar heb een DX van 83
Deze is van een EG tot 79 |
Is t zelfde.Alleen kabel voor tempsensor[bruine stekker] zal bij een DX misschien iets korter zijn[zit tussen 3e en 4e cilinder ipv tussen de 1e en 2e
Maar als de golf ook van 83 is is de zekeringkast anders en past die van de EG niet 1op1 |
Maar de EG heeft en glazen zekeringenkast en een DX heeft een nieuwe zekeringenkast
Neem aan dat dus de aansluitingen ook anders zijn en niet het zelfde is |
update dit is de kabel
Is deze van een 1:8 DX ? Wie kan me dat vertellen |
Quote:
Ik kan de foto niet zien. Ik heb de kabelboom van mijn DX op dit moment uit de auto, wellicht dat ik deze foto even kan vergelijken met die van mij |
Heb zelf een nieuwe gekocht via golf1onderdelen.com weet je zeker dat je de komende 15 jaar geen storingen kan verwachten ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 09:50. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.