Dikke showwaggie
|
wat noemt hij een´serieus bod´? als vraagprijs al 9,5 keer zo hoog ligt als dat tie waard is
|
Zou die niet 950 euro bedoelen ????
|
Heeft in de winter altijd binnen gestaan :D
En nooit geen zout gezien. Wat een verschrikking kan niet anders zeggen. |
man, man wat heeft hij gerookt joh!! :screwy:
|
Zijn auto is waarschijnlijk even goed verzorgd als zijn taal...
|
Ik vraag me elke keer weer af hoe ze zon ding door apk krijgen zonder deurgrepen. Wat een hok. Tjoeningsgehalte is mij te hoog..
In de basis is dit - voor dat deze auto onder handen is genomen - vast een leuke uitvoering geweest. Zonde... |
Heerlijke advertentie ook weer.
|
Lekker blijven dromen, wat een figuur..
|
Geweldig ook hoe die nummerplaat achter op die diffuser (daar moet t althans voor doorgaan denk ik...) gemonteerd zit :screwy:
|
Quote:
Gewoon originele deuren erin hangen voor apk... |
Quote:
Ja dat kan, maar dat wil je toch helemaal niet.... wat een gedoe. zet er dan een paar Audi klinken oid. |
Audi klinken..... wat oldskool zeg :D
|
Quote:
:D |
Wanne bak zeg :screwy:
|
zucht.......
|
Is ie wel APK-legaal? Volgens mij moet je toch echt deurklinken hebben in die auto..
Verschrikkelijk lellek! Ook is de prijs al gezakt naar 7000 euro .. ! haha |
"De advertentie is niet meer beschikbaar. Op deze pagina treft u gelijkende advertenties welke voor u werden gevonden."
Verkocht of tot inzicht gekomen, wat zal het zijn? |
Heb zelf ook een golf 3 gehad zonder deurklinken, is geen apk afkeur als het met een afstandsbediening te openen is...
(Was trouwens niet zo'n tuningbak als deze :-)) |
Tegenwoordig is het wel apk afkeur als ik het goed heb. Ivm het niet kunnen openen van de deuren door hulpdiensten in geval van nood.
|
All times are GMT +1. The time now is 06:46. |