1 mei - Gumball 3000 ~ Amsterdam
Wie gaat erheen? Wij zijn de vorige keer ook gegaan, was erg de moeite waard! De kans om eens wat bekenden te zien in hun dikke bakken!
|
|
yes ik zorg dat de rallye weer in elkaar staat is wel leuk om een stukje mee terijden tussen al dat dik spul :D
|
Denk dat ik ook zeker even een kijkje ga nemen! :D Vorige keer was het erg leuk!
|
ik ga denk ook wel ff ja, zal alleen wel moeilijk worden na koningenacht : /
|
Iemand enig idee waar ze in A'dam heen gaan??
|
lees ik het nou goed dat je mee kan racen voor een schamele 48.000 dollar ??
|
Wij hebben de auto destijds geparkeerd in de parkeergarage en gelopen naar het leidseplein. Maja, volg de menigte, al met al staan er meer dan 1000 man op de weg/rotondes etc.
|
30 april QDAY amsterdam
1 mei Gumball 2 mei Dub in Arnhem :) Ik ga zeker een heel stuk mee knallen... dan is me audi inmiddels toch wel klaar Muhwuahahahahahahha :mad: Waar beginnen ze ? |
Quote:
complication :screwy: moeilijk hoor engelse taal hahha, beeld is ook niet veel bijzonders |
is dat in de nacht van 30april op 1mei? Of hoe moet ik dat zien? Wat zijn zo'n beetje de tijden dat het het kijken waard is en waar?
(het is wel duidelijk dat ik er nooit geweest ben he!) gr peter |
Ze vertrekken 1 mei in de middag vanuit London richting Amsterdam, vorige keer was de eerste auto rond 12 uur snachts in Amsterdam. Tussen 2 en 3 waren de laatste autos toen weg. Dit alles was op en rond het Waterloo plein. Is volgens mij nog weinig bekend gemaakt waar en hoe laat het dit jaar is, maar ben er zeker weer bij!
|
Ook dit jaar weer op het Waterlooplein...
|
Is ergens te vinden over welke snelweg ze naar Amsterdam rijden??
|
Quote:
Ik denk de ring :D |
Quote:
Whahahahahahahah :D |
GODVERDEGODVER !
Mijn coupe 5 cilinder is nog niet klaar verrek :mad: Nu zal ik met mijn 40 kw 55 pk audi 80 dieseltje uit 82 die niet harder kan dan 110 door die veel te brede 205 50 15 banden hiermee mee moetten tuffen... dat gaat niet lukken :shake: |
Hmm ze rijden door naar copenhagen... leuk dat betekend dat ze naar het noorden komen, is er een route / snelweg bekend die ze rijden naar copenhagen?
|
Quote:
Ik denk de ring... :D |
Quote:
Wist niet dat je ook mee reed?! |
Quote:
Hij bedoelt denk ik een stukje door Nederland :D |
Quote:
O ja joh... :D |
Quote:
Nee ik rijd niet echt mee maar gewoon een flink stuk... Gaat nu dus niet gebeuren ben ik bang. Wil zowiezo nog eens een keer echt er aan mee doen met men zwarte coupe alleen doen men makkers liever mee aan een mille miglia hahahaha |
Dit kwam ik tegen op Autoblog:
Day 1 – May 1st 2010 – London, United Kingdom – GMT 10:00 Over 120 amazing cars park on the starting gird and go on display in Pall Mall and Waterloo Place 14:00 – 15:00 The Flag drops for the start of the 12th Annual Gumball 3000 Rally Day 1 – May 1st 2010 – Amsterdam, The Netherlands – CET 21:00 First cars will start to arrive and go on display on the Waterlooplein, Amsterdam 00:00 Private Gumball 3000 Party at Club NL Day 2 – May 2nd 2010 – Amsterdam, The Netherlands – CET 09:00 First cars will leave the Waterlooplein parking garage for Copenhagen Day 2 – May 2nd 2010 – Copenhagen, Denmark – CET 17:00 First cars will start to arrive and go on display in Tivoli, Copenhagen 21:30 Live concert at Tivoli Gardens featuring ‘The Floor is Made of Lava’ Day 3 – May 3rd 2010 – Copenhagen, Denmark – CET 09:00 First Gumballers leave Copenhagen Day 3 – May 3rd 2010 – Anderstorp Raceway, Sweden – CET 12:30 – 14:00 Watch Gumballers on the Anderstorp circuit and see a drift car demo by the Monster Energy drift team Day 3 – May 3rd 2010 – Stockholm, Sweden – CET 17:00 First Gumballers drop their cars off at the airport » There are no public events at this location whilst the cars are flown to Bangor, Maine, USA Day 4 – May 4th 2010 – Boston, USA – EDT 18:00 Cars will start to arrive and go on display at Downtown Crossing Day 5 – May 5th 2010 – Quebec, Canada – EDT 20:30 Party at Dagobert, 600, Grande-Allee Est, Quebec Official performances from Xzibit, DJ Muggs, Sharam, and Jade Jagger Presents Jezebel featuring D.R.W Day 6 – May 6th 2010 – Shannonville Motorsport Park, Canada – EDT 15:00 – 17:00 Watch Gumballers on the circuit and a drift car demo by the Drift Mania Canadian Championship (DMCC) professional drivers Day 6 – May 6th 2010 – Toronto, Canada – EDT 19:00 Cars will start to arrive and go on display at Bloor Yorkville, Toronto Day 7 – May 7th 2010 – New York, USA – EDT 18:00 Cars will cross the finish line and go on display on Times Square between 42nd and 43rd St. |
Damn ze worden gewoon allemaal ff overgevlogen.
|
Ervaring leert dat het weinig nut heeft om daar voor 22.30 te staan.
Eerder was er nog niet 1 auto, het was pas druk rond middernacht! |
wij gaan vanavond ook even kijken, nog meer van hier die gaan?
|
is wel de bedoeling.. alleen als het dit weer blijft..:(
|
Quote:
Dat idee heb ik dus ook, want als ze om 14:00 vertrekken uit Londen zijn ze met 7 uurtjes rijden in Amsterdam... Is dat mogenlijk? Gezien de bootovertocht + grote steden waar ze langs komen... |
Quote:
moet wel kunnen in 7 uur |
Quote:
Ik ben er gewoon op tijd, beter te vroeg als te laat :D |
Wij waren er om 22.40 en dat bleek aan de late kant!
X to da Z hebben we gemist!:D |
Ploaties kiekn' kan hier: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=69641
|
All times are GMT +1. The time now is 15:59. |