Negeer deze topic maar
Er is een nieuwe topic opgestart met verse onderdelen!
|
Ik heb wel interesse in dat VR6 interieur..
Past dat goed in een golf mk2, en hoe zit het met evt. (brand)gaatjes/slijtage/scheuren? Foto'tje mag naar: Jasmin__M@hotmail.com |
groen getint glas, met certificaat?? voor de wouten.
|
@ Sinner: Foto's zojuist verstuurd. Voor zover ik weet zit er geen noemenswaardige schade aan.
@ Matheo: Het is origineel VW groengetint glas, heb je geen certificaat voor nodig. En de achterste zijruitjes zijn van extra folie voorzien, maar hier heb je geen certificaat voor nodig. |
DubstremeVR6:
Bedankt voor je moeite, maar volgens mij is er iets misgegaan ofzo (heb geen foto's binnen) /edit update: Foto's zijn binnen! Thnx :D |
Wat is een middenconsole met DIN opening? Is dat voor radio of voor metertjes?
|
@ Sinner: Ik zal ze vanavond opnieuw versturen naar dit andere adres. Ik weet niet wat er fout is gegaan.
@ Zestienkleppen: DIN opening is het standaard formaat waar een radio in past. Je kunt er mee doen wat je wilt; Radio, equalizer, metertjes, diep opbergvakje... |
Quote:
Is niets foutgegaan blijkt nu, de mailserver was gewoon een beetje traag.. Foto's zien er goed uit, wat mij betreft is het vr6 interieur bij deze verkocht! :D (ik heb je inmiddels teruggemailed) |
Achterremklauwen GTI...er zijn 2 types he? 36 en 38mm? Is dat uitwisselbaar?
|
Ik geloof dat je alleen je handremkabel onderlangs moet leggen, voor de rest past het dacht ik.
|
Pieterrrrr, ik wil die achterklauwen wel.
|
's Goed, ben je vrijdagmiddag bij je ouwe lui toevallig? Of anders zondagmiddag? Dan kan ik het ff afdroppen bij je.
|
Nee, ben er dan niet maar je mag ze wel droppen, schrijf ik het geld ff over.
|
Of anders op de meeting in Amersfoort?
|
ik heb wel intresse in de stuur hendels
ik heb eigenlijk alleen de richtingaanwijzerkant nodig waar woon je ergens dan kom ik t een keer ophalen ik hoor het wel |
Quote:
Nope |
Quote:
Utrecht-stad. |
Ik zoek nog een stationair regelventiel, heb je die ook nog?
|
Ik zal voor je kijken. Je hoort deze week nog van me.
|
Pieter, had je die achterdeurgreep nog gevonden?
Groeten, Derk |
Nee, (nog) niet. Sorry! :(
Ik moet m'n troep snel eens gaan reorganiseren. Te beginnen met die Scirocco 16V, die gaat zondagavond de deur uit. :) |
Psies, heb je weer ruimte om te werken!
|
Yep, dan kan ik m'n auto gaan strippen voor de spuitbeurt en daarna aan een nieuw project beginnen! :p
|
All times are GMT +1. The time now is 06:53. |