Wat vinden jullie van mijne 6N tot nu toe?
|
oej, niet gelukt, is er iemand die mij kan helpen met foto's plaatsen?
|
gewoon de links van de foto.. moet wel lukken dan denk ik.. we knippen en plakken zelf wel even dan. ;)
|
|
Hij is.... erg zilver :D
|
Zo ziet hij er op deze moment uit. Deze winter wordt er verder aan het interieur gewerkt. Nu steken er zwarte lederen Recaro's uit de Golf4 GTI in, zonder achterbank en met gepolierde rolbeugel met kruis in alu van Wiechers. Deze winter komt er ook een Golf4 Recaro achterbank in die ook overtrokken wordt in zwart leder en aangepast aan de rolbeugel. En ook de zijpanelen en het dashbord worden overtrokken in zwart vw-leder. Sommige delen van het interieur zijn al gespoten in koetswerkkleur.
|
|
|
|
Ik vind het een super strakke bak
|
Heel erg mooi !!
minpuntje voor de handgrepen....... Ben ook geen voorstander van witte achterlichten, maar op zilver kan het nog.... |
Die velgen!!! Top!! (oh ja heb ze zelf ook liggen gheghe)
Verder een mooie wagen alleen vind ik de achterste schermen niet mooi bewerkt. De rand is te scherp/strak en dat oogt niet op een ronde/bolle 6n maar das mijn mening. Weet niet of de voorste schermen ook onderhanden zijn genomen maar die hebben de dike rand nog en dat oogt mooier/meer solide. |
Zeer strakke Polo, netjes man ;)
|
Vind alleen die neus nog iets missen... kan alleen niet echt zeggen hoe of wat maar ut is net niet af....
|
Bedankt voor de commentaar! ;)
Wat er nog gaat veranderen aan de neus is dat de ruitewissersproeiers gaan verdwijnen... |
Super gewoon. Er zijn dus ook nog belgen met smaak. Kijk ook eens op www.vwpolo.nl
Arjan |
Quote:
Mooie site! ;) |
Erg strakke Polo.
Volgens mij heb ik hem deze zomer op de meeting in Ranst (be) gezien. |
Zou goed kunnen. Daar ben ik naartoe geweest! :)
|
Quote:
wat denkt ge...?? :D :D |
schone polo! ;) die laatste foto is trouwens van bij de meeting van Big pipes zeker hè? ik zie Tom zijne derby precies toch op de achtergrond
en uuhm er zijn zeker Belgen met smaak 8) |
Yep, is Tom zijnen derby die daar achter staat!
|
Super velgen! Toppiej hoor
|
Strakke bak! Hou 'm strak!! :)
|
vind 'm echt schoner en schoner worden bart !! interieur gaat prachtig worden 8) alleen die klink ben ik niet zo voor te vinden, maar is persoonlijke smaak hè !
greetz |
Persoonlijk vinnek Bart zen polo een van de schoonste da ons Belgiëlandje te bieden heeft...
Doe zeker maar voorts zenne.. GReetz c. |
Nice car
|
dit is nu belgische pracht ze.
sjieke velgen,alleen kun je geen heldere koplampen plaatsen ,denk dat dit mooi is,ma voor de rst ,echt af! |
Quote:
I.v.m. die heldere koplampen. Hij vind da zelf ok heel mooi mo de meesten passen niet perfect aan me de grill. WE hebbe eer al heel dikkes voor gekeken... Mo Bart zen polo is zo ok al AF zenne.... GReetz c. |
Zeker een hele mooie Polo!
Alleen die spiegels, dat soort vind ik zo vreselijk afdoen aan het model auto...die zijn zeker niet mijn smaak.. :rolleyes: |
dit zijn de mooiste speigels die er zijn.
beters als die rare M3 spiegels. |
Heldere koplampen vind ik inderdaad heel mooi! Ma zoals Cabby eerder al zei, hebben wij bij verschillende 6N's die deze lampen hebben, aan het kijken geweest en ze sluiten echt ni perfect aan! Das ook de reden waarom ik ze ni steken heb. Moesten ze evengoed aansluiten als de originele, plaatste ik ze direct! ;)
|
Quote:
Vind ze zelf ook het beste passen op ne 6N... |
super polo man.
en vooral die tramont velgen he. helemaal mijn smaak........ wat voor motor zit erin.. 1.4i 16v..... echt een top polo lekker laag en strak.. |
super polo. De combinatie van uw exterieur en uw interieur maken hem gewoon nen groten topper. Ge hebt er een pracht ottooke van gemaakt, Bart.
Wreed spijtig dat ge er niet mee naar Worthersee bolt volgend jaar... |
Quote:
Katrien vindt ook dat ik er moet mee rijden... ;) |
go 4 it!!! We kunnen al ni verloren rijden want daartegen hebbek een van deze gps'kes:
http://www.pioneer.be/nl/product_overview.jsp?category_id=241&taxonomy_id=2 5-111 allez, das het plan.. :D |
Pracht polo!!! Helemaal mijn smaak.
|
Dit zijn de geplande veranderingen voor het seizoen 2004 aan mijne 6N...
-zijpanelen int leder (zwart nappa leder VW) -G4 recaro-achterbank erin, ook overtrokken in hetzelfde leder -dashbord in leder -zwarte vloerbekleding ipv de grijze van nu -ruitewissersproeiers van de motorkap -bodembeschermplaat eronder -klinken vervangen door één met slot en één zonder -Tramontjes herpolieren en vijsjes vervangen door vergulde -misschien nummerplaatuitsparing op de achterklep kleiner laten maken ga wel gespreid worden over het ganse seizoen. |
Juist naar de VW garage geweest om een zwarte vloermat te bestellen se. Volgende week woensdag zou ik ze hebben...
Ook naar den Henk (mijne carrossier) gebeld en den 2de februari moet de polo binnen om de Golf4 recaro achterbank in den auto te zetten (bevestigingspunten moeten op een ander plaats gelast worden om ze kunnen vast te zetten) en ineens ook maar de inoxe bodemplaat eronder te laten zetten. De zwarte vloermat wordt er dan ook ineens ingelegd omdat de voorzetels er dan toch uit moeten om de achterbank fatsoendelijk te kunne plaatsen. Dan kannek de achterbank en de zijpanelen al binnen doen om ook int zwart VW leder te laten zetten. Voor eind maart (want Daggie heeft mij gevraagd om samen met hem, Cabby, Dennis... op Tuning en Sound te gaan staan bij de cleane autokes) moet hem dan nog is binne bij den Henk om de motorkap opnieuw te laten spuiten (steenslag) en dan ineens ma de ruitewissersproeiers te verwijderen en ook ineens de ander klinken mee te laten spuiten. Dashbord overtrekken in leder ga later in het seizoen gebeuren... |
All times are GMT +1. The time now is 06:02. |