Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Algemeen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   polijst service (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=12068)

polijster kees 17-07-2005 16:20

polijst service (KBS)

ik ben begonnen met polijsten van velgen
en dit gaat mij zelf zeer goed af vind ik en ook al een paar anderen met mij
dus als iemand zijn of haar velgen wil laten polijsten
omdat ie er zelf geen zin of geen tijd voor heeft
dan wil ik het wel doen
heb al een setje bbs rm velgen gedaan
en deze zijn bijna klaar
de boutjes zijn inmiddels ook binnen
en ze kunnen nu inelkaar
en de banden erom
ik kom trouwens uit friesland
uit het plaatsje hallum

berendd 17-07-2005 16:42

quanta costa, en waar woon je? maybe wel handige info...

bobby-digital 17-07-2005 16:54

idd met wat meer info verkoop je jezelf waarschijnlijk wat beter.......

ps niet te bescheiden.....als je wel aardig kan polijsten stromen de opdrachten niet binnen natuurlijk

anyhoe veel suc6 iig

mellowyellow20VT 17-07-2005 17:06

misschien wat foto's van je werk????

Tommy 17-07-2005 17:10

is dit weer een van die kinderachtige acties?

naja, laten we denken dat het serieus is... je marketing laat nog wat te wensen over dan... ;) :p :D

polijster kees 17-07-2005 17:35

Quote:
Originally Posted by Tommy
is dit weer een van die kinderachtige acties?

naja, laten we denken dat het serieus is... je marketing laat nog wat te wensen over dan... ;) :p :D

is geen geintje hoor is zeer zeker wel serieus hoor

polijster kees 17-07-2005 17:44

hier een paar fotos van mijn eerste project
denk dat dit wel genoeg zegt of niet
en morgen brengt de eerste zijn velgen al langs

nou lijkt het wat of niet

René 17-07-2005 18:02

sixpack heeft concurrentie!

polijster kees 17-07-2005 18:10

Quote:
Originally Posted by René

kijk dat zijn berichten daar heeft men wat aan
ik dank u

Big_Mac_Mark 17-07-2005 18:10

Ziet er zeker leuk uit! Ben benieuwd wat dat moois moet gaan kosten...:rolleyes:

@ Rene: Uhm... :D

mellowyellow20VT 17-07-2005 18:28

Quote:
Originally Posted by René

Denk het niet. BBS randje polijsten zie ik niet echt als iets heel speciaals!!!!!!
Er zijn zoveel type velgen!!!! En als je een BBS randje kunt polijsten, moet je niet denken dat je meteen een polijster bent!!!

Succes verder. En open nog eens een topic als je een set of 15 velgen gepolijst heb, en dan verschillende types.

GR.

Sebas

Tommy 17-07-2005 18:38

True wat Sebas zegt...

En Sixpack had al concurentie hoor.. ;)

succes ermee, keep up the good work. :D

teknix 17-07-2005 19:21

Is mischien toch wel handig voor de mensen uit het noorden aangezien Sixpack aan het andere einde van de (Nederlandse)wereld woont.

mellowyellow20VT 17-07-2005 19:25

Quote:
ik kom trouwens uit friesland
uit het plaatsje hallum

;)

vwmk2driver 17-07-2005 19:49

klinkt goed....

en wat sebas zegt zeer zeker waar een put deksel velg polijsten is een hele andere kunst als een randje op een putdeksel zie je namelijk een heel groot gedeelte dus als er dan wat minder gepolijste plekken op zitten ziet het er niet uit.

maar verzin is wat prijzen alvas veel succes verder

baseknot 17-07-2005 20:20

prijzen zijn indd heel belangrijk voor de meeste onder ons.
want van daar uit beslissen de meeste toch wel en ook zeker de kwaliteit die je afleverd.
net als wat andere zeggen een paar randen polijsten is het moeilijkst niet totdat je echt gehavende velgen binne krijgt,
en achter je oren gaat krabben van wat moet ik hier mee.

en ook als er wensen zijn zijn om de vlgen volledig te polijstyen dus ook tussen de spaken of de moeilijke hoekjes.
polijsten is geen makkie het is vakman schap

groetjes bas

chrisjuh 17-07-2005 20:33

Quote:
Originally Posted by mellowyellow20VT
Denk het niet. BBS randje polijsten zie ik niet echt als iets heel speciaals!!!!!!
Er zijn zoveel type velgen!!!! En als je een BBS randje kunt polijsten, moet je niet denken dat je meteen een polijster bent!!!

Succes verder. En open nog eens een topic als je een set of 15 velgen gepolijst heb, en dan verschillende types.

GR.

Sebas

Bespeur ik hier wat vijandigheid? :eek:

Tommy 17-07-2005 20:36

tis maar hoe je het leest... er zit natuurlijk wat in... een losse BBS rand is heel wat anders als een complete Porker ofzo...

mellowyellow20VT 17-07-2005 20:39

Quote:
Originally Posted by chrisjuh
Bespeur ik hier wat vijandigheid? :eek:

nee, helemaal niet. ben gewoon realistisch.

( Ik vergelijk het met iemand die 1 keer een scherpe nokkenas inbouwt en zich dan tuner noemt ;) )

chrisjuh 17-07-2005 20:39

Quote:
Originally Posted by Tommy
tis maar hoe je het leest... er zit natuurlijk wat in... een losse BBS rand is heel wat anders als een complete Porker ofzo...

Dat van het "tis maar hoe je t leest" :confused: ben ik niet helemaal met je eens, van die velgen natuurlijk wel, maar ik denk ook niet dat dat de bedoeling is van deze jongen...

chrisjuh 17-07-2005 20:40

Quote:
Originally Posted by mellowyellow20VT
nee, helemaal niet. ben gewoon realistisch.

( Ik vergelijk het met iemand die 1 keer een scherpe nokkenas inbouwt en zich dan tuner noemt ;) )

oke oke ;)

peter139 17-07-2005 21:03

concurentie in het noorden is er al. Mijn kameraad is al aardig op weg.

kijk hier bv eens :D

www.cultwheels.nl

Tommy 17-07-2005 21:07

concurentie... ach... ze hebben het allemaal smoordruk toch? dus dan kunnen het net zo goed collega's zijn... (mits de een veel beter werk levert als de ander)

indoe 17-07-2005 21:38

misschien lees ik er overheen maar wat kost dat nu
4x bbs randen polijsten

WilliamF 17-07-2005 21:52

Sjonge jonge zeg, hobbymatige-concurrentie!!! 'T moet niet gekker worden.

sixpack 17-07-2005 22:16

Hoi kees , je werk ziet er goed uit :cool:

zet eens wat prijzen bij dingen die je polijst , is handig voor je etv. klanten .

( p.s. ik stuur geregeld mensen door naar joosie ( arjan joostema ) en PUC ( belgie ) voor polijst werk .)

tis maar net je voorkeur e.d.

suc 6 kees !

polijster kees 17-07-2005 22:38

tjonge tjonge tjonge
wat een comentaar
heb ik eens wat beginnen ze het ook nog af te kraken
ik vind ook eerst zien en dan geloven maar de meesten hier
hebben het spul de kennis en het geduld hier niet voor volgens mij
of ik moet het mis hebben
maar we zien wel waar het schip strand
en ik denk niet dat dat snel strand
dus voor degenen hier die het allemaal beter weten
laat eerst zelf maar eens wat zien

berendd 17-07-2005 22:54

idd stelletje zeikah's

maar prijsje blijft interessant om te weten...

joossie 17-07-2005 23:20

Nou nou

Kijk dat mag ik graag zien meer van die fanatieke mannen in Nederland,.......

@ Tommy had ik niet van de week van jouw een pm over hoe je het moest doen.......dat polijsten. ha ha handig hoor!!!!!

Maar goed er is werk zat in de poetsbranche.....
dus welkom in de club van de zwarte koppen.

groeten Joossie

Christiaan 17-07-2005 23:41

Quote:
Originally Posted by sixpack
Hoi kees , je werk ziet er goed uit :cool:

zet eens wat prijzen bij dingen die je polijst , is handig voor je etv. klanten .

( p.s. ik stuur geregeld mensen door naar joosie ( arjan joostema ) en PUC ( belgie ) voor polijst werk .)

tis maar net je voorkeur e.d.

suc 6 kees !

Ach, polijsten is één.... service is twee........ :wink:

chrisjuh 18-07-2005 08:15

Quote:
Originally Posted by skywalker
Zo is het maar net Kees!
Laat ze maar lullen, polijst jij er maar lekker op los, zeker als je iemand anders daar mee kunt helpen.
Het is toch geen must om je velgen bij jou te laten polijsten? ;)

Veel succes.

Amen.

Gert 18-07-2005 09:34

Quote:
Originally Posted by chrisjuh
Quote:
Originally Posted by skywalker
Zo is het maar net Kees!
Laat ze maar lullen, polijst jij er maar lekker op los, zeker als je iemand anders daar mee kunt helpen.
Het is toch geen must om je velgen bij jou te laten polijsten? ;)

Veel succes.

Amen.

Word

retro hans 18-07-2005 10:36

tjonge wat een gezeur toch allemaal laat die jongen toch lekker z,n gang gaan!!

Ik doe het bij de plaatselijk polijst boer JPS oftewel Arjan Joostema.

Maar misschien als ik kort bij jou in de buurt woonde ging ik naar jou.
Ga zo door mijn zoon!!!

Groetjes hansie

SplitBien 18-07-2005 10:37

Idd weer een hoop gezeur voor niks.... Als je hem niet gelooft in zijn resultaten dan ga je niet naar hem toe, simpel toch?? Misschien is hij voor vele wel DE oplossing.
Ennuh voor de BBS'en een dikke duim!! Ziet er goed uit!

teknix 18-07-2005 18:07

Ik vind die BBS-en er ook goed uitzien.
Als ik jou was zou ik me ook aanmelden bij Tuningclub Friesland,mischien dat je daar ook wat opdrachtjes kan binnenslepen.Daar zitten tenslotte mensen die bij je in de buurt wonen.

Skooty 18-07-2005 18:25

Quote:
Originally Posted by teknix
Ik vind die BBS-en er ook goed uitzien.
Als ik jou was zou ik me ook aanmelden bij Tuningclub Friesland,mischien dat je daar ook wat opdrachtjes kan binnenslepen.Daar zitten tenslotte mensen die bij je in de buurt wonen.

..lijkt me ckers een goed plan.. :biggrin:

www.tuningclubfriesland.nl
Ow ja, voordat je 'reclame' maakt wel even de forumregels aldaar lezen..

JK Le Mans 18-07-2005 18:31

ik heb een goed idee !
als jij nou een setje gratis voor mij polijst kunnen ze allemaal zien dat dat heus goed komt !
wat denk je ervan ?
:D:D

Tommy 18-07-2005 19:53

Quote:
Originally Posted by joossie
Kijk dat mag ik graag zien meer van die fanatieke mannen in Nederland,.......

@ Tommy had ik niet van de week van jouw een pm over hoe je het moest doen.......dat polijsten. ha ha handig hoor!!!!!

Maar goed er is werk zat in de poetsbranche.....
dus welkom in de club van de zwarte koppen.

groeten Joossie

Ten eerste wil ik even kwijt dat ik niet negatief ben tegenover Kees...

En ten tweede... ik heb eens een rand van een RH velg gedaan voor een maat van me... dat ging prima toen... zat nauwlijks werk aan...(was al een nette rand trouwens...) Maar nu met mijn Pirelli's lukt het me opeens niet... en vandaar dat ik jou een PM stuurde Joossie, want ik stond te kijken van jouw werk.

Ik was er dus al achter dat zown randje, en bijv Pirelli's niet even makkelijk gaan... Maar ik beweer niet dat ik zelf goed kan polijsten... in tegendeel... :)

Maja, zou het niet lullig zijn als Kees, na het polijsten van zijn randen, er achter komt dat die Porkers o.i.d. van een klant eigenlijk helemaal niet zo goed willen? Dus vandaar dat ik me bij Sebas aansloot. Je kunt beter zelf eerst wat wielen kopen, opknappen, polijsten, en verkopen of voor jezelf houden, en daarna pas beginnen aan wielen van anderen...(het is toch een risico...) En ik weet niet in hoeverre Kees polijsten kan, maar zoals de topic opeens opent is het net of hij alleen ooit een setje randen van BBS heeft gepolijst... Dus vandaar. :)

No Hard Feelin's verder... En ik wens Kees alleen maar succes... Als ik zelf mijn Pirelli's niet mooi krijg ga ik zeker eens bij hem langs! Hij woont immers om de hoek(spreekwoordelijke dan ;) )

Met een forum moet je altijd oppassen dat een poster het anders kan bedoelen dan jij het leest... (en ik zeg maar zo, de manier waarop je leest zegt toch meer over jezelf als over de poster... :D ;) )

mijn projecten tot nu toe:

En toch is nooit iets echt geworden zoals ik wel eens wielen van Sixpack bijv zie... Dus vandaar mijn PM aan jou Joossie... :)

*ps. dit is lang niet alles... :) Ik ben al tijden aan het prutsen.. :redface:*

sixpack 18-07-2005 20:06

oefening baart vele dingen tommy , ik doe het al een jaar of 8 nu ... en ik kan gewoon goed fotos maken , dan lijkt het wat ;-)

Tommy 18-07-2005 20:10

Heb vaak getwijfeld of het de foto's waren idd... hahaha En heb jou ok wel lastig gevallen met vragen enzo... Na die RH rand dacht ik dat ik het eindelijk onder de knie had... Maar nee...

Maar aangezien opgeven ook weer niet mijn sterkste kant is(mits ik er echt geen zin meer in heb) Blijf ik proberen... ;)

(wat heb ik eigenlijk een wielen gesleten, kwam net alles weer tegen... :rolleyes: Heb gelukkig de beste foto's alleen maar gepost ;) whehehe )

All times are GMT +1. The time now is 11:06.