05-06: PON meeting
Zag em er nog niet tussen staan.
Flyer zoals ik em bij de volksforum-meeting uitgereikt kreeg: Wie gaan er nog meer? |
Ik ben erbij ;)
|
Ik ben er ook! Paar jongens die ik ken (waaronder de Big Pablo) zitten in de organisatie, dus moeten we wel even heen, he :D
|
ik zal er ook wel zijn denk ik... maar dat zie ik dan wel weer... was er vorig jaar ook, was wel een mooie meeting toen!
|
Ik ben er bij....
|
ik ben er ook miss wel met de bbsjes eronder als ik het red
het zal krap worden maar doe mn best:D:D:D |
zal ik dan ook maar komen ?
:D:D:D |
ja kom maar jasper kunnen we met elkaar oprijden
|
houden daar nog wel ff contact over ok
|
Denk dat ik ook wel ff ga checke,ga ik maar niet te veel zuipen de avond er voor!
|
Ik ben ook weer van de partij.
Heeft iemand trouwens een/het e-mailadres van (iemand van) de organisatie? Ik wil graag wat vragen...:rolleyes: |
ik ben er ook...
Pieter als ik dan met een bussie kom kan ik met jou meerijden om die hemel mee te nemen als dat kan uiteraart... |
Wij zullen er ook zijn met een x aantal roetmonsters :eek: :wink:
|
Quote:
Dat zou geen probleem moeten zijn Johan! |
Ik ben hier waarschijnlijk niet aanwezig!!! Ik MOET demo dansen in Duitsland en soms kan ik er niet onderuit... Maart Bert (voorzitter van Team Flykiller) mijn man is er wel....
Zijn we weer eens niet samen, gebeurd echt NOOIT.... |
Ik ben ook van de partij! Heb dan hopelijk eindelijk eens mijn nieuwe Borbet A binnen van NLPower want dat begint nu wel heeeeeeeeeel lang te duren :(
|
Komen hier ook luchtgekoelde volkswagens, of is het voornamelijk watergekoeld??
Groeten, Kai |
Hmmm, als ik nix anders te doen heb, komt er wel een luchtgekoelde vw. Is 5 minuutjes rijden voor me, dus kans is groot dat ik wel ff ga.
|
Quote:
Vorig jaar stond er een prachtige T1 ! :cool: Maar de waterkokers vormen wel de hoofdmoot. |
Quote:
komt goed jasper spreken wel wat af dan!!! heb er nu al zin want waarschijndelijk zijn mn bbsjes dan f en eronder dus dat word de eerste meeting met ze der op jippie!!! groetjes bas |
Kom ook zekersss ff kijken... Ben benieuwd wat ze van de tweede (rene is de eerste) menie mobiel vinden...:D
|
Kom ook deze keer, eindelijk een keer niet op vaderdag :D
|
gaat er niet bij zijn....organiseer dat weekend met maten een oldtimer puch/ tomos meet te Raamsdonk....raggen met de oldtimers en heeeeeel veeeeeel bier zuipen....
greeetz..vic.. |
denk dat ik ook wel van de partij zal zijn
|
is het wat deze meeting gasten ??
vorig jaar druk bezocht ?? eventueel stands ?? |
Dit was echt een goeie meeting, wim-pie! Heb me hier goed vermaakt, hele mooie auto's en heerlijk weer! Standje van RoMa, Stroeve en JD....Dit jaar ook niet zo veel, maar goed, de mooie auto's maken het dubbel en dwars weer goed!!! :D
|
ik kom waarschijnlijk ook ff kijken
|
Als ik vervoer kan regelen ben ik er ook ;)
|
We zullen er weer zijn! Gaan er nog meer vanuit de richting Arnhem?
|
ik ga der heen in kolonne vanaf harderwijk
|
Nog mensen uit het Noorden?Anders sluit ik wel aan in Harderwijk.
|
Quote:
Quote:
We vertekken vanuit Groningen, hoe laat exact weten we nog niet. :D Ikea Groningen 08.30u Mac Assen 09.00u Hoogeveen 09.30u Tijden nog onder voorbehoud |
Quote:
Met hoeveel gaan jullie? En waar in H'veen zouden we kunnen aansluiten? Misschien een idee: Eerste pomp na H'veen (geloof een BP...) Ik (golf cabrio), mijn broertje (golf 2) en misschien meer...LET ME KNOW |
Dan sluit ik ook aan in Hoogeveen,gezellig!Hoop dat het ook lekker weer wordt dan kan het dakje er af!
|
Quote:
Jullie lekker knallen met je 16v's en ik weer achteraan rijden zeker... :rolleyes: Maar goed, waar sluit je aan in H'veen? Is die (BP) pomp na H'veen (vanuit assen/emmen) een idee? |
Ik denk dat we de mac pakken :biggrin:
Die weet iedereen wel te vinden. Maar Big_Mac_Mark, Er wordt niet geknald, 120 130 max is leuk zat. En btw de A28 is een project weg geworden van de KLPD en diverse VHT's Er wordt bijna dagelijks gecontroleerd, dus knallen en blazen heeft geen zin. En ik rij ook geen racemonster hoor dus mocht het zo zijn hobbelen we dan gewoon lekker rustig met z'n tweeën verder :biggrin: |
Quote:
Okee dan! Mac in H'veen doen dan? PB j nummer even dan...Spreken we een tijd af! |
Hou het maar op 09.30u bij de Mac Hoogeveen. Dat moet we wel redden.
|
0930 bij mac hoogeveen (waar zit die daaro :redface: Kan der zo gauw niet opkomen...)
Moet voor ons natuurlijk een beetje op de route liggen... |
Mac Hoogeveen ligt tegen de afslag (afslag 26) Hoogeveen aan de snelweg :D
|
All times are GMT +1. The time now is 06:05. |