vr6 denk :D :woowoo:
|
Big Block V8 :cool: :cool: :cool:
|
Quote:
Donor Twarek staat al voor de deur :D |
Ik kan niet wachten tot -ie klaar is alberto :D . Maar je kan toch gewoon doorgaan in dit topic? 't blijft dezelfde auto :D
|
Ik weet volgens mij wel wat het word dan :eek:
Tenminste, als hij doorzet waar hij het laatst over had. Maar zeg lekker niks :D Als het wel zo is word het wel een stoere bak! |
Inderdaad word een hele stoere bak !!!
|
Nog niet eerder een Jetta Variant met cabriodak gezien, ben benieuwd wat je er van bakt :redface:
|
Quote:
:screwy: en je zou niks zeggen :mad: nu moet ik weer iets nieuws verzinnen ;) V10 TDI liep me kapot vandaag koppakking er uit ( kl**ten sooi ) vanmiddag er maar weer uit getakeld :D |
Quote:
Kon die uit die bmw van vanmiddag wel hebben. Die was helle moi motr :tongue: |
Maak er een country van. :D
|
Vandaag gespot! :eek: Beide nog wel!
Aan de Noorder Stationstraat, Westereen, de rooie op BBS [staat goed :cool: ] en de Twarek. :rock: |
Quote:
klopt op kraam bezoek geweest ... :D |
Poppeslok :cheers:
Staat er netjes bij! Maar hoe zit het nou met het blok? Wil je al kwijt wat er in komt? |
Quote:
vandaag op de kop getikt samen met veel meer GLI spullen :D set recaro's deur bakken ...en de man brengt me nog een paar bumpers :thumbup: |
Goed bezig! :rock:
|
Quote:
nu de motor er nog in :thumbup: hij ligt in de garage ...uit elkaar :eek: ben nog wel ff bezig :D |
Heb je ook wat te doen :D
:thumbup: |
Berend heeft ook nog een GLI 16V embleem. heeft ie ooit eent van mij gekregen.
|
Quote:
werk zat ...word druke winter :D wie nog RECARO GLI zoekt ik heb een set staan ..ging mij om de deur paneelen :thumbup: die van mij zitten gatjes in |
Mij te duur :D
|
Quote:
staat de prijs er bij :eek: beter duur dan niet te krijgen :D |
Neuh, maar knap Recaro setje kost gewoon een paar knaken, en die heb ik niet :tongue:
|
Quote:
:thumbup: Zal eens kijken wat ik er mee ga doen . Want zo ik al zei ik heb het mee genomen voor de deur paneelen In die van mij zitten grote gaten Zo heb ik het weer netjes en naar mijn smaak ingevuld Was toen al blij dat marco met die andere stoelen op haalde Nu heb ik weer een set :rolleyes: Rika ( mijn vrouw ) vond het ook geweldig :redface: dat ik er mee thuis kwam :D |
Ik zou de stoelen mooi bewaren Alberto ,misschien heb je ze zelf nog eens nodig (en anders rijd straks iedereen met dezelfde recaro's rond :( )
Maar in ieder geval succes met je project ! Kom binnenkort wel even langs ,even checken hoe het project verloopt ;) |
Quote:
daar heb je een punt wytze :thumbup: project is zo ver . de jetta staat schoon binnen . :D ben met de motor bezig , ben bezig met wat nieuws bij de firma koopman 4 week werken week vrij ( het nieuwe 48 uur voor chauffeurs ) dan kan ik wat doen teminste :D |
Wanneer verander je je topicnaam nou eens in 'Alberto's dooie Jetta' :D
Je bent goed bezig Alberto! Dit autootje verdient wel een ander blok ;) |
Quote:
omdat de auto nog niet dood is ....deze heefd nog geen bijna dood ervarig gehad .......nog niet :D :D |
Hahaha, dat komt nog wel met de V8 erin :woowoo:
|
Quote:
Ik wil evt. wel van passagiersstoel wisselen ;) . En als je hoofdsteunen achterin hebt ook wel van achterbank. En als de bestuurdersstoel kompleet vrij is van instapschade wil ik daar ook wel mee ruilen :D :D :D |
He! ,ik ben (tot nu toe ) de enigste met originele hoofdsteunen in de achterbank ,laten we dat nou ook zo houden ....... :D
Enne alberto ,als je hulp nodig bent i.v.m de motorombouw ,of je wilt wat weten ,roep maar hoor ! ;) |
Quote:
komt wel goed :thumbup: als het zo ver is zal ik vast wel paar vraagjes hebben :D |
Quote:
ik heb al jaren originele hoofdsteunen achterin, CORRADO BABY :thumbup: |
Quote:
:tongue: |
Quote:
??? |
Quote:
Ja ,ik bedoel met een GT/GLi interieur natuurlijk ;) |
omdat ik hier en daar vragen krijg hoe ver ik met de jetta ben
hier bij het antwoord Ik ben de boel een beetje aan het bij elkaar sparen Aan de auto zelf heb ik nog niks gedaan :eek: OMDAT mijn vrouw zwanger is van ons 2e kind :D en nu dus ff andere dingen aan het hoofd heb ik ben zo nu en dan even met de motor bezig die er in moet komen en ben hier en daar een beetje bezig om ideen op te doen vanmorgen wel ff de jetta uit de garage gehaald met dit mooie weer kan dat mooi ff samen met mijn maatje natuurlijk :thumbup: |
dat ziet er keurig uit!
|
Stomme vraag hoor maar kan je er nog mee over drempels komen?
|
Dat gli logo staat erg leuk vind ik :thumbup: . Blijft een mooie auto. Heb je 'm nu weer uit de schorsing gehaald dan alberto? En kan dat maatje je niet ff helpen met de ombouw :D
|
Quote:
kwa uiterlijk is er wijnig veranderd HJ maar toch :thumbup: Quote:
ja hoor gaat prima ... :D Quote:
Gli is met het ook op de toekomst marco ;) nee hij is nog lekker in de schorsing blijfd hij eerst ooknog wel ff :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 20:55. |