Quote:
:biggrin: lol! |
Quote:
donkergrijs/antraciet! |
zal er wel super dikjes uit gaan zien.
heb jij je remmenrij aangepast aan je lupo dan omdat het 5 gaats is. En jij wilde toch een diesel inbouwen toen dr tijd? heb er nog een..... |
adaptertjes hè :)
|
jah, liggen al tijden bij Bauke hoorde ik... En mijne duurden maar... ;) :p
|
ja oke, ik krijg nu ook 5 gaats onderstel.
Van vr6 eronder. Ik kan geen adapters kwijt straks i.v.m de breedte. En nu heb ik ook grotere remmen is wel net zo handig als je meer vermogen hebt. |
ze worden dus goud...
en er ligt al een diesel in, maar met het oog op de kleine die er aankomt effe geen rigoreuze motorswap.. en ik had bauke gisteren voor t eerst sinds tijden weer eens aan de lijn... om te vragen of ie de adapters al eens klaar had.. lagen al weken in de auto...:D |
setje nothelle velgen?
wat moet dat kosten? |
ow damn....
het is Kees zijn polijsttopic... excuse me.... :rolleyes: :o :D |
:D let wel op de kleine , als ie in de auto gepoept hebt blijf je hem ruiken met een trage diesel hahahahah. :D
|
Quote:
om te polijsten? of om aan mij te verkopen mischien? |
[QUOTE=richard] jullie denken ik tel maar drie ringen ...klopt..was met mijn domme kop vergeten 4 ringen te brengen...
vandaag weer vergeten de vierde ring te brengen richard? |
jup...en je hebt een PB.. breng m morgen ff
|
is prima dan zie ik hem hier wel liggen
en die velgen liggen echt weer een tering end weg he |
vlakbij mijn werk kees.. en 18 inch he..je zegt maar...
|
morgen worden de velgen gespoten richard
zodra ze klaar zijn volgen er fotos |
ok..gooi de foto's maar online als t klaar is :D
morgen komt de laatste ring... :redface: |
als ik mijn camera niet vergeet zal ik ook proberen fotos te maken tijdens het spuiten
een paar mooie aktiefotos mischien morgen worden ze gespoten en dan blijven ze het hele weekend op de zaak om lekker uit te harden |
damn.. jammer dat je zo ver weg woond.. de mijne kunnen ook wel weer een intensieve poetsbeurt gebruiken
|
roosendaal? ik werk in roosendaal kan ze mischien wel eens meenemen..
|
is misschien wel een idee.. maar moet eerst mijn wintervelgen opknappen voordat ze eronderuit gaan.. ik hou het topic in m'n achterhoofd.. tanx
|
de velgen van richard zijn vandaag gespoten in een mooie kleur goud
ik heb ze op het werk gelaten om nog even op warmte te zetten en om daarna nog even goed uit te harden maar morgen brengt mijn colega ze hier en dan maak ik wel even wat fotos |
en.. en... en...... hoe staat de kleur..?
|
goud he echt goud
|
Velgen liggen in de auto Kees, zie je vanmiddag. Uurtje of 3 denk ik. :tongue:
Wil je voor mij ook wat foto's voor / tijdens en na maken. Misschien ook wel leuk voor het forum. Tot straks, Peter |
doe ik
kan iedereen tenminste ook zien dat ik er wat aan doe en je kan dan tenminste ook resultaten zien |
hier de foto's van richard zijn velgharten
zonet bij me gebracht door colega echte pimp velgen |
is dat ook niet origineel gedaan ofzo? maat van me heeft namelijk excact dezelfde, maar heeft er volgens mij nix aangedaan (is geen styling-figuur, meer vermogens-dwaas).
|
ik weet niet of dit orgineel ook is gedaan
maar staat straks wel heel mooi als de velgen klaar zijn en weer inelkaar zitten |
heel mooi?! is super vet man! :biggrin: :biggrin: :biggrin:
|
Quote:
BBS E30 wielen zijn geloof ik standaard (o.a.?)met gouden harten geleverd, BBS Mahle ook... En er zijn wel meer BMW wielen die wel met gouden harten zijn... RS-jes weet ik niet, maar je ziet ze goud nog wel eens voorbijkomen. Vind het persoonlijk een erg mooie combi. |
vanmiddag heeft peppie zijn cosmic wielen ook gebracht
gaan we ook weer wat moois van maken |
echt zo vet die wielen! ik bied 250! :D
|
wielen zijn niet te koop denk ik
deze zijn wel aardig zeldzaam |
Quote:
past wel bij ries... ;) |
Quote:
dat zijn jou woorden ieder zijn eigen smaak |
kees,je hebt mail met foto's in je inbox.van de week kom ik ze brengen.
|
is prima ik ben elke avond wel thuis
maar als het kan even bellen van te voren want anders lig ik mischien wel met een stel vrienden in het zwembad en dat lijkt ook zo raar want het word weer lekker warm deze week |
is goed noem maar een avond en tijd,ik heb domi al gevraagt voor transport.
|
Quote:
maakt mij niks uit kan elke avond wel anders bel je maar even |
All times are GMT +1. The time now is 20:58. |