Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   Verslag/Foto's & Aftertalk VW Outlaws Heerde (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=90070)

joossie 20-09-2011 22:17

Zo.... eindelijk even tijd om wat te plaatsen.

VWOTS 2011...

Het begon allemaal natuurlijk al maanden van te voren... maar vrijdag middag begon het echt. De eerste spullen die we allemaal nodig hadden kwamen langzaam het industrie terrein op. Dus we konden aan de slag voor VWOTS 2011. Vrijdag avond alvast wat dingen voorbereiden voor de zaterdag.. zodat het dan wat makkelijker zou gaan met opbouwen.

En toen de zaterdag de dag van de opbouw. Met een paar man en een aantal vrijwilligers ( vrienden van) de hele dag druk geweest met vanalles en nog wat.. Gelukkig konden we droog opbouwen dus dat hield de moet er in bij de leden.

Wat en hoeveel auto's er zouden komen dat weet je natuurlijk nooit... maar toen ik om half zeven gebeld werd met de mededeling dat er een fransman al om 5 uur het terrein was komen oprijden werd ik toch wel een beetje zenuwachtig.. Maargoed de jongens hadden dus tijd genoeg om de auto te poetsen en dat deden ze dus ook. Verder alles snel klaar gemaakt... en toen de jongen die de boel bij de poort om kwart voor tien kwam met de mededeling dat hij het echt niet langer meer kon rekken en dat de rij veel te groot was geworden besloten om de poort los te gooien en VWOTS kon beginnen.

We hadden dus voor de eerste 250 bezoekers een shirt ( een ander shirt dan dat je kon kopen trouwens) en voor de volgende 250 een blikje energie drank... maar binnen een half uur waren er al 350 auto's door de poort dus dat ging super.

Verder liep de dag gewoon zoals elk jaar.. vele mensen gezien en vooral dikke auto's en ze kwamen overal vandaan binnen en buitenland... op een paar buitjes en 1 donderslag viel het weer eigenlijk nog wel mee... De prijs uitreiking was iets later maar ja wat wil je... de jury had het niet makkelijk. Alle winnaars van harte met de prijzen.

Denk dat we kunnen terug kijken op een hele goed show zonder gezeur, met mooie auto's maar vooral een hele lekkere sfeer en daar draaid het om toch?

Iedereen bedankt voor jullie komst en voor de hulp die we van iedereen hebben gehad en zo kan ik nog wel doorgaan........ dikke duim ophoog voor iedereen.

Van de week zullen de foto's online komen die de dubnutterz hebben gemaakt ze zijn de hele 2 dagen erbij geweest en dan zien jullie ook eens foto's van achter de schermen.

Ps heb al heeeel veel mooie foto's gezien van iedereen.

Tot volgend jaar voor VWOTS 2012.

Groeten Joossie en de crew

Beetlefreak 20-09-2011 23:06

Thnx Joostema & crew voor deze meeting, sfeertje is er altijd super en alles goed geregeld.
Volgend jaar gaan we voor een droge editie :thumbup:

Quote:
Originally Posted by subdivision

Nice :)

Sjaak_73 21-09-2011 08:11

Quote:
Originally Posted by B114

Het is niet zo'n goede kwaliteit foto (BlackBerry camera) maar vond deze ook wel enorm strak!

is van een maatje van mij staat/stond pas te koop
porsche motor erin ook

mvg sjaak

Sjaak_73 21-09-2011 08:20

Quote:
Originally Posted by golfr32
Iemand meer foto's van deze ?
Mijn foto's volgen nog.
Moet zeggen dat ik op oudjes gefocust was.

geen foto wel info

is kennis van mij. golf staat op air

word nog geheel gespoten

pas bandjes op zijn bbsen gezet

mvg sjaak

Spierings 21-09-2011 18:11

Quote:
Originally Posted by Sjaak's Auto Service
is--> Was van een maatje van mij staat/stond pas te koop
porsche motor erin ook

mvg sjaak

Heb het even verbetert, maat van mij heeft hem alweer een paar weken ;)

Snitser 21-09-2011 18:11

nette foto's weer!

Iemand een idee welke velgen dit zijn? :thumbup:

jordthemen 21-09-2011 18:24

heey ook ik ben zondag ff bij VW Outlaws geweest

goede en erg gezelige meeting ook het vrij parkeeren was top

hierbij mijn foto's

http://photobucket.com/vwots

http://photobucket.com/vwots

Misha 21-09-2011 18:26

Quote:
Originally Posted by Snitser
nette foto's weer!

Iemand een idee welke velgen dit zijn? :thumbup:
OEM VW .. 18inch van een Touareg

Snitser 21-09-2011 19:14

tnx!

Sjaak_73 22-09-2011 20:55

Quote:
Originally Posted by Spierings
Heb het even verbetert, maat van mij heeft hem alweer een paar weken ;)

ok dan was hij snel verkocht. stond niet heel lang te koop volgens mij

leuke lage bus :thumbup:

Jetta MaNiA 23-09-2011 14:45

:D:D:D

HannoverEdition 23-09-2011 19:15

Quote:
Originally Posted by Jetta MaNiA

:D:D:D

dat was een andere meeting Johan..... :cool: :D :cool:

joossie 23-09-2011 21:48

Trots melden wij u dat vanaf vandaag te zien zijn..... exclusieve foto's van achter de schermen en de show zelf van VWOTS 2011. Op DUBNUTTERZ.COM en binnenkort op VWOUTLAWS.COM.
Dubnutterz .com Danny v Mourik was het hele weekend bij ons aanwezig. Kijk en geniet van deel 1 van zijn vette foto reportage van VWOTS 2011.

Check.... DUBNUTTERZ.COM EN VWOUTLAWS.COM

Nogmaals iedereen bedankt voor een geweldige VWOTS 2011

vw roadwarrior 24-09-2011 05:36

Quote:
Originally Posted by joossie

Oei :wow:
Daar had ik e auto's niet opgezte,repareer deze pallets dagenlijks :rolleyes:

jeroenmk1 24-09-2011 08:55

ahg alle dwarsliggers liggen netjes boven elkaar en er ligt een volledige laag underlymund overheen en alles is doorgeschroefd durf ik nog wel een vrachtwagen op te zetten

Jetta MaNiA 24-09-2011 19:34

Er is ook een T5 multivan overgegaan, kraakte nagenoeg niet. Kunnen die gecleande mk2's er makkelijk op:D

joossie 24-09-2011 19:43

En niet te vergeten als laatste een rij oprijplaten erop.....we zetten maar niet zomaar een podium in elkaar...

vw roadwarrior 25-09-2011 07:29

Was meer als een grap bedoelt heren...
Repareer dagenlijks 180 + van deze pallets,en soms hebben we niet echt zin in repareren :rolleyes:

Alberto 25-09-2011 08:02

Lever je goed werk Miquel . zelfs Ruurd is er op geweest met de Iraq limited edition extra low

De Pul 25-09-2011 20:42

nouja,erop....hij wou niet verder dan dit.

All times are GMT +1. The time now is 22:05.