Ik ga vandaag weer verder met de motor steunen.
Van de week al bezig geweest maar niet af gekregen. Zal fotis maken en dan hier (proberen;)) te plaatsen |
Quote:
ben benieuwt , :) heb de zijschalen al gemaakt .moet nog een bus maken :thumbup: |
Ik heb de bus van een oude motorsteun geslepen.
|
|
Sorry 1ste link is niets van mij
2de wel maar krijg zelf niet de foto hier alleen link |
|
|
Doe ik ook !!
Foon vraagt dan url kopieeren zeg ja Dan plak ik heb hier in tekstbalk maar alleen de link komt er te staan |
|
|
Zo wordt het wel een groot topic :D
|
Quote:
wil niet lullig doen ma jou bak komt zo wel erg laag te liggen , kijk goed na de tekening :thumbup: |
Heb navraag gedaan en zou zo goed moeten zijn maar zet het er eerst op en laat het blok erin zakken.
Dan het blok uit even uitrichten . Als ik het niet goed vind verander het voordat ik ee andere steunen maak |
Quote:
oke volges tekening moet 1 steun 48 en andere 85 , dan rust de bus op lage kant . maar eerst ma effe hange , :thumbup: |
Heb nog even nagekeken en denk dat je gelijk heb gooigolf.
Even navragen bij tim en dan eventueel aanpassen |
Quote:
kijk maar eens na de afbeelding , en tekening . :) |
Ik twijfel nu idd.
Dachtdat dat de maat van het afstands plaatje was wat er tussen komt. Maar heb nu navraag bij tim gedaan |
De originele rubbers voor de motorsteun zijn goed zat als je hem in de 4 steunen hangt..Je wilt ook niet dat alles gaat trillen in de auto.
En meet maar 5x achter elkaar, want je bent niet de eerste waar de aandrijfassen dalijk niet passen omdat de motorsteunen verkeerd gemaakt zijn.. Beter koop je de 2 baksteunen en maak je de andere 2 zelf, dan heb je al een goede maat, steun op chassis ook omlassen, of hang de motor erin, monteer de aandrijfassen en pas de steunen of maak ze passend.. Uitlaatspruitstuk dan wel eraf halen want dat past niet meer, moet ingekort worden.. |
Quote:
hey . nee de bus komt op de korte 48 mm. de lange 85 mm komt op helft bus.ernaast iedergeval zo zie ik dat op tekening ,en heb moie voorbeeld van eurowise gevonden kun je zien dat bus niet recht op steun komt . en wat mk2vrt zegt ..goeie dinge doen want je kan beter steuntje verbouwe dan de ass :) en anders asse erbij en druk ze maar in je fusee. dan kan je de motor wel wat heenenweer doen , :thumbup: |
Inderdaad gooigolf je hebt gelijk de steun is zo niet goed. Tik ff eurowise op google in en klik dan op afbeeldingen. Dan word het wel duidelijk.
|
All times are GMT +1. The time now is 01:11. |