Deze (althans, zo moeten ze worden..)
Vanmiddag aangeschaft :D Ik twijfel nog tussen spuiten en poedercoaten. Weet alleen niet of je ze dan eerst moet poedercoaten of eerst moet polijsten? Kunnen ze zo precies poedercoaten? |
cosmics...... superwielen!
|
Zo zijn ze nu
|
das hetzelde setje als van die foto van `t andere topic ofnie ;)
|
Precies :p Ik begon met vragen over Pedrini's en heb er uiteindelijk cosmics aan over gehouden. Als je ze gaat zoeken vind je ze nooit :D
|
Hier nog wat detail foto's.
Nog 1 nachtje slapen... :biggrin: |
heb vandaag mijn vrachtje afgeleverd bij KBS [ Kees BlingBling Service..:D]en tevens ff thom zijn pirreli gezien..
stukje vakwerk en je hoeft daarover geen twijfel te hebben.. t is een liefhebber.. |
can't wait! :D
|
mooie nieuwe naam bedacht richard bedankt
KBS (kees blingbling service) dus voortaan maar KBS met dank aan richard |
Quote:
Ja mooie naam maaaaaaaaaare niet te verwaren met JPS Works of art!!!!! he. JPS Joossies Polish Service ( internationaal he...ha ha ) Ben je alweer beter of niet? |
Quote:
ja gelukkig nu wel weer kan ik eindelijk weer eens wat doen niks aan hoor de hele dag niks doen je word er alleen maar moe van |
ben vanmiddag even snel bezig geweest vanwege het klote weer
|
dat ziet er super uit kees!!!
supercomplimenten! |
ziet er idd erg strak uit :cool:
|
als de pirelli's klaar zijn breng ik de porkers ook... :rolleyes: :D (die van mijn broer, én mijn eigen)
|
Quote:
kom jij ook nog langs met je velgen? |
Meende dat Michel zelf polijstadres was? (correct me if I'm wrong)
|
Quote:
ik zou het niet weten maar hij heeft me gevraagd om zijn velgen te doen en zou langskomen mischien een domme vraag maar wat zijn porkers nou weer voor velgen? |
Porsche... :D :p
|
porsche clubsport wielen?
|
All times are GMT +1. The time now is 21:05. |