Die rare deukjes heb ik te danken aan iemand die op mijn weg helft kwam rijden. moest kiezen , of mijn zijkant aan gort of de velg.
Maar de stoep was wel erg hoog. erlangs gegleden en daarna erop geklapt. En die vent reed lekker door. Daar gaat je strakke velg. Grt Leon |
vanavond even creatief bezig geweest met domi hier.
met zijn tweeen zijn gepolijste bbs wielen inelkaar gezet hier de fotos |
Probeer zo'n velg maar eens te polijsten ipv een BBS rand. 4 van deze jongens hebben mij een hele winter tijd gekost... maar het resultaat is er ook naar!
|
Quote:
Het is jou toch ook gelukt....... :confused: |
Niet om het één of ander k-mikaze. Maar op je velgrand zit wel een mooie glans. Maar het hart vind ik nog niet zo glanzend. Maar kan natuurlijk ook aan de foto liggen.
Kees, die BBS'en zijn heel mooi geworden. |
die bbs-en zijn sixpack zijn randen... ;) :D
|
Quote:
een keer in de 2 weken een uurtje? :p ;) |
kees ... wanneer kan ik ff langs komen? voor de 4de ring?
|
Quote:
he geen updat op pm wij willen het ook zien :tongue: |
zit een indonesiër filter op mijn pm....kan er ook niks aan doen.....;)
|
Quote:
Ja mooi no :biggrin: Mooie bult dom praat der by. Potsje pils . Komt oltyd goed no ;) En efkes ouwe tijden boppe helje :p (pfff ik kan geen frys typen hoor :frown: ) |
hehheheh t sjut er inderdaad net ût...
|
mannen, voor dat friese gebabbel is er een ander topic hoor :D
|
Quote:
Ik zeg toch ook niet dat kees ze heeft gepolijst :confused: :confused: :confused: Hij heeft me geholpen met het monteren van de randen. zegt ie toch ook duidelijk. Dus nogmaals .................. randen komen bij peter (sixpack) vandaan!!!!!! no hard feelings btw ;) |
volgens mij komen die randen bij peter (sixpack) vandaan...
;) ziet er toppie uit domi! komen deze nou onder de pirelli? |
Quote:
tja goede vraag :( Voor de type 1 heb ik> ATS ,BBS en de originele PIRELLI :p Welke zal ik er vandaag eens onder doen hehehehe :p |
Quote:
blaat ;) |
Quote:
heb nog geen foto's ontvangen .... |
ik heb een paar posts verwijderd.
als je een PM stuurt naar iemand, krijgt die persoon een email dat hij/zij een PM heeft, dat lijkt me voldoende ;) |
oke bedankt voor het opschonen
|
nieuw projectje
he kees, wat gaat dit mij kosten? pm me
|
ow ow ow jullie gaan smullen wanneer die van mij klaar zijn.... heb t verfje vandaag gezien die er opkomt.... :eek:
echt heel super |
hee bbs freaks.
Je kan toch ook nieuwe verbrede randen kopen op die bbs. Mijne zijn standaard wil graag naar 8 j of 8,5 waar te koop?? |
peter...
|
Quote:
welke peter? ooooooooooooooooo wacht sixpak bedoel je ok heb daar wel een nummer van . BEdankt |
gaat je dan wel 140 euro per rand kosten
en de rest mischien nog |
|
een nieuwe rand kost 140 euro ja...
|
dan hou ik ze nog wel even orgineel!
zijn eerst andere dingen die er moeten gebeuren. Vraagje. Om t epolijsten je heb verschilldende soorten polijstschijven. Is het zo dat je eerst met grovere pasta moet werken en dan met de lichte? Of beste schuren en met pasta af polijsten. WIl het toch is een keer proberen hahaha Anders als het niet wil heeft kees er een projectje bij. |
hier weer even een paar fotos van de wielen van richard
het gaat hier om 16 inch bbs rs velgen ben met de ringen bezig om te polijsten en de doppen zijn klaar gisteravond heeft ie de velgen gebracht vanwege dat de harten gespoten moeten worden hier alvast een paar fotos van hoe het nu is |
ohhh 16 inch dat is helemaal gaaf.
Mooie wielen richard |
waar komen die onder als ik vragen mag omdat het 5 gaats velgen zijn??
|
lupo(rsche) :D
|
hmm ben benieuwd
|
onder de luporsche... met adapters..:D... jullie denken ik tel maar drie ringen ...klopt..was met mijn domme kop vergeten 4 ringen te brengen...
maar je hebt de harten er al weer uit kees!! top.. jullie gaan smullen van het kleurtje mannen..dat weet ik zeker..!! |
goud? :D
|
toch geen groen he :p
|
Quote:
heameau...niet verklapen he nee geen groen |
Quote:
ik verklaap niets.. ;) |
Quote:
:wink: :biggrin: |
All times are GMT +1. The time now is 20:42. |