Quote:
Niet wegdoen krijg je spijt van. Ik heb ooit mijn vr6 verkocht omdat ik een huis kocht maar ik heb er nog steeds spijt van. Alleen kon ik hem niet geschorst wegzetten wat jij wel kan. Dus ik zeg lekker houden :thumbup: |
Heb van zoveel auto's spijt dat ik ze verkocht heb, de Caddy is de 27ste auto. Als ik alles wil houden wat ik mooi vind mag ik garages van de hele straat wel kopen :D
Enigste waar ik echt spijt van heb dat ik hem niet meer heb is mn eerste auto. Golf 2 GTI van '89 :( |
lekker laten staan en over 2 jaar vol plezier aan dit dikke apparaat verder :tongue:
|
idd, verkopen is zonde. Ik heb altijd het idee dat je (oude) hobby's niet weg moet doen als het ff kan. Succes met je eigen bedrijf, wat doe je precies?
|
Staat bij mijn ouders in de schuur, en 1 winter vinden ze niet erg maar moet hem niet een aantal jaar laten staan. :rolleyes:
Zal op den duur vast nog wel een keer wat terug komen maar dan iets belastingvrij met eventueel een dikke motor dr in. Heb een eigen bedrijf in Carcleaning, gewoon poetsen bij autobedrijven op locatie, maar ook het echte detailen voor particulieren en/of verzamelaars. Op het moment bezig met een collectie van 40 klassiekers, moeten deze winter allemaal klaargemaakt worden :thumbup: |
goed bezig en de carcleaning gaat goed zo te horen
en alles bewaren wat mooi is is niet de doen ik heb ook alleen maar spijt van me scirocco 1 gti maar alles is vervangbaar :) |
Success met de business dan!
|
All times are GMT +1. The time now is 23:53. |