Hoeveel vraag je voor die Wolfsburg spatlappen, radio (indien deze nog werkt) en dat '1981' plaatje? Mag per pb.
|
up up up up up
|
beledig mij met een belachelijk bod , of iets klein kome kope met een volle doos naar huis :D
|
Heb je toevallig nog een setje zwarte deurpanelen voor een 3-drs Golf 1/Jetta 1?
|
quanta costa voor de WB spatlappen?
|
Quote:
heb er nog half stof half leer , maar zijn enkel de voorste vrees ik grtz |
Quote:
sorry , zijn helaas zelf in gebruik genomen na dat ik de mijn had kapotgeschuurd .. zoud de foto's eens moeten aanpassen :s grtz |
Ik ben op zoek naar een kachel schakelaar (die waar je je kachel op stand 0,1,2 en 3 zet) en een noodverlichting schakelaar. Heb je deze toevallig liggen?
|
no problem - jammer - succes met de verkoop van de rest!
|
Quote:
normaal wel , maar ben helaas weg van huis voor de moment , ik kan binne een week eens kijken of is dit te laat ? laat maar iets weten via pb ofzo grtz |
heb je nog een compleet dachboard liggen die op de eerste pagina, en wat zou dat dan moeten kosten??
Gr Frank |
zonder tellerbak 35 compleet met tellerbak en alle schakelaars etc 50
grtz |
Quote:
heb ze allebei nog liggen , maar weet niet dat de verzending naar nl de moeite waard is ? je laat maar iets weten grtz |
Hey jelle,
Als je niets meer van Schenk hoort, Ik wil die kachelschakelaar anders ook wel van je overnemen. Laat maar weten wat ie moet kosten inclusief verzenden. |
hey hey, even over dat dachboard. Zou hem dus wel compleet willen hebben.
Ga je miss toevallig ook naar vag-fest ? Als dat zo is zou dat wel makkelijk zijn ga daar zelf ook heen en dacht miss kan je hem dan meenemen? Gr Frank |
Quote:
spreken verder af via pb ;) |
Quote:
Heb hem al via iemand anders en als het goed is is hij onderweg. Wat mij betreft neem jij hem van Jelle over :thumbup: |
Heb je de plastieke kappen waar je hoedeplank op steunt ?
Mvg |
misschien nog een kachel motor?
|
foutje, check pm
|
All times are GMT +1. The time now is 20:47. |