Quote:
Zeker weten! ik vond het helemaal geweldig! Oh ja, weet niet of jeroen het al weet, maar hij staat met een 6 pagina's grote repo in de vwscene met z'n bus! (worthersee shot!) |
dit jaar was de 2e x VAG-Fest voor mij en heb me weer super vermaakt. We waren dit jaar met een grote groep (VW Polo Club Holland, Dub Club en Custom 06) in combinatie met een grote geluidsinstallatie, een leger tent en een t2a pickup waar al dat geluid in pasten heb je al snel een erg vet weekend :p
Verder was het kwa organisatie goed geregeld, alleen werden we af en toe een beetje gek van de beveiliging die het schijnbaar nogal moeilijk vonden om met elkaar te comminuceren... hadden we net een afspraak met de een gemaakt kwam de ander al weer zeuren :S en verder vind ik het nog steeds irritant dat de wc's niet gratis zijn maarja da's mijn mening.. heb verder een super weekend gehad dus ik zeg volgend jaar zkr weer :D naja hier dan ook eindelijk mijn foto's >>>KLIKKIE<<< en een klein voorproefje |
van wie is die groene t2 pickup op wit staal??zie vaker foto's voorbij komen,ik heb dat ding gespot toen ie aangeboden werd voor RDW-keuring.ik was daar met een mercedes G-klasse,zo'n pc-hooftstraat trekker.:D:D
|
Die is van iemand van de Poloclub.nl .. stonden wij bij op de camping, extreem toffe gasten.
In 't begin nog een keer meegeweest achterin de bak, wel leuk om zo over de camping te rollen :D |
Quote:
geen forummer dus? |
Volgens mij zit hij niet op 't forum nee, hij is in ieder geval van die gast die links achterin de bak zit, met dat witte shirt/hemd!
|
ik kan z'n gezicht zo niet zien maar goed er zal er niet exact nog zo een rondrijden,mag ik aannemen?:D
|
die jongen had het busje echt een week voor VAG-Fest gekocht en lag op dezelfde dag van aankoop al plat op z'n pens :D
het is die jongen met de camera in z'n handen... maar hij is verder niet actief op forums ;) |
Quote:
ja et sloeg als een lul op een drumstel |
dat is idd niet die jongen die hem stond te keuren,die was lang en mager en had halflang blond haar.busje was bij de keuring ook niet verlaagd,dus verhaal klopt aardig:D
|
trouwens ook de filmpjes ff geupload :P
LOL met een rookmachine deel1 LOL met een rookmachine deel 2 |
Geniaal, extra geniaal omdat jullie mijn 1persoons tentje gelukkig niet in de rook hebben gezet :D
|
Super actie :thumbup: Ik zou bijna overwegen om een rookmachine aan te schaffen, toch maar eerst een nieuw blokje..
|
RETROPILOTS VISIT VAG FEST '09
Deel 1 http://www.myvideo.be/watch/6843412 Deel 2 http://www.myvideo.be/watch/6843439 Deel 3 http://www.myvideo.be/watch/6843464 |
rook machine deel 2 was dat groene tentje waar ik in lag. danm ik dacht eerst dat ze met een deo bus aan het spuiten waren dus ik in mijn slaapzak kruipen. Ik kom weer boven mij slaapzak uit en ik zag geen klap meer voor ogen. haha we hebben echt gelachen!!!! poloclub holland kei bedankt weer!!
Gr Tieske |
Ik hoop wel dat honden mee naar een meeting zóóóóóóóó 2009 is....
|
Iemand contact gegevens van de eigenaar van de panamabruine golf 1 16vg60?
Die stond zondag vlak aan de ingang van 'de show&shine' naast de rode 75'er van chris. Zoek iemand die velgen echt proper kan afdraaien en hij kent precies wel iemand :) |
Daar kan Chris je vast mee verder helpen..
|
Quote:
Inderdaad, dat snap ik ook niet.... |
Quote:
:screwy: |
All times are GMT +1. The time now is 02:30. |