supermooi! :eek:
bbs-en ook helemaal top! kom deze week even kijken, neem ik Zippo ook even mee! :biggrin: |
super stoer ! :cool:
|
Gaaaaaaaaf!! :eek:
Dit wil graag een keer LIVE zien.......:rolleyes: ;) Zippo |
Dit is toch TE GEK! :D Goed gedaan man, dat bewijst maar weer dat het wél kan.
Klasse! |
Quote:
Uhmmm, airride bestaat al een hele tijd. En Bob van BSS airride heeft zijn systeem ook zelf ontwikkeld. Wel net werk hoor indoe! Ga je het systeem nog zo aanpassen dat het een stukkie lager kan? |
heel netjes steve......hendrik die hield me al ff op de hoogte...of laagte[ kan allemaal he met airride...;)]
|
wooww :| echt super!!! ga dit ook eens voor andere maken!!!
|
Wat heeft je DIY kitje in totaal gekost, waar heb je alles vandaan?
Maak je es foto's van verschillende standen :D |
Hoe low budget is het nu geworden??
Ik wil de prijzen op een rijtje zien ,en dan de uren niet mee geteld. En hoe laag gaat hij?? Ik ben nog steeds van mening dat een BSS set van 2000 euro helemaal niet duur is als je kijkt wat je er voor krijgt. En wat zou jij rekenen voor een identieke set voor de verkoop incl garantie?? |
Ik vindt het verder een heel leuk project geworden en ik hoop dat je er nog veel plezier aan zult beleven.
Heel knap dat je het door hebt gezet. |
garantie zal die niet kunnen geven he!!!
|
Gaat de goede kant uit Steve; Bewijst maar weer es dat het met een beetje gezond verstand goed te doen is en nog voordelig ook! Petje af!
|
Quote:
het was niet mijn bedoeling om een eigen systeem op de markt te zetten het is voor mij een uitdaging om het zelf te maken en veel onderdelen kan ik (via mijn werk) goedkoop kopen. Daarom is het voor mij goedkoop, als ik het voor een ander zou moeten maken en elk koppelingetje zou moeten berekenen dan kom ik ook in de richting van het bedrag van bss en daar heb je natuurlijk wel garantie. Maar het valt mij (tot nu toe) mee en ik denk dat mijn airride niet slechter is dan die van bss |
allememachies er gaat weer een wereld voor me open met dit systeem.
maar wel leuk dit wil ik een keer in het echie zien. keep up the good work fellas |
Hoe is het rij gedrag???
En raken de balgen voor niet de binnenkant van de veer poot? Want ik zie dat je de zelfde balgen als BSS hebt en die kunnen net aan in een golf 1. Hoe heb je het achter gedaan ? ook dezelfde balg ? of een sleeve balg?? Ik had achter eerst sleeve balgen maar die reed ik steeds kapot omdat mijn wielen te veel naar binnen stonden achter,bob heeft dat netjes opgelost door er een kleinere balg te plaatsen en nu is alles toppie,normaal is het ook toppie maar ik had die rare velgen er op zitten en dat paste niet met de basis airride set achteraf. Service is elke keer uitstekend bij BSS. |
Nee ik wordt niet gesponsord door BSS ;)
|
al zou het meer hebben gekost als bss.. wat een plezier heeft steve ervan!! ik vind niet dat je kan vragen wat het gekost heeft...vind de prestatie die steve met dit projectje heeft neergezet een grotere waardering in mijn cool-o-meter heeft dan wanneer je een kant en klare bss setje laat monteren.
voordeel van low-budget is vaak dat je zelf goedkoop aan onderdelen kan komen..anders begin je er niet aan... steve een 10 met griffel... |
...gewoon gaaf dat je het zelf maakt,bijvoorbeeld die brandblusser als tank....! :D :D
heb jij soms veel tijd op je werk om dit allemaal uit te denken?? :wink: |
ech, dit is helemaal het forum to be, mensen die wat kunnen, en niet alleen maar dreigen.....
Ziet er werkelijk prachtig uit man, ben benieuwd op de meeting...... |
Hoe lijkt ie ondertussen met je airride? Was ff benieuwd!
|
All times are GMT +1. The time now is 15:07. |