5x130..
|
Adapters dus :D?
|
Quote:
ja adapters h&r :eek: ja ja ik wist toen nog niet dat bouke ze ook maakte |
ik vind de porsches echt veel mooier bij je jetta! misschien voor achter 2 8j putdeksels erbij zoeken?
is dit trouwens niks voor je? http://www.volksforum.com/forum/sho...ghlight=schmidt |
nee sorry sander niet mijn smaak
porsche's zijn er ook voor de jetta ...moet er ff mee bezig vandaar de bbsen |
Hee Alberto, lijkt mooi met die witte harten, alleen je moet zo vaak poetsen he! Met platte bandjes komen de wielen wel mooier uit vind ik!
|
Quote:
wel te doen jeewee lekker warm sopje zijn ze zo weer bling bling .... :thumbup: |
mooi bling bling |
VET !!!!!!!!!! :eek: :eek: :cool: :thumbup: ;)
|
mooi, maar vind de putdeksels persoonlijk toch mooier. niet dat je iets aan die opmerking hebt hoor :D
|
Quote:
:D lijkt wel luxe zo ..put deksels is voor de snelle look :D :D :thumbup: ben bezig met 8 j af wachte maar |
Superbak Alberto!! Staat erg mooi op de weg, op de heenweg vandaag vaak genoeg in de spiegel gehad :)
|
Rood
|
mooie foto gerk :thumbup:
kan je mooi zien hoe strak hij is voor zijn leeftijd :D |
blijft een erg nette auto! mooie foto ook! chapeau!
|
Erg mooie auto dit en mooie foto :cool:
|
Reed jij vandaag toevallig door Haaksbergen richting Hengelo rond 2 uur?
Volgens mij heb ik jou gespot ;) |
ja klopt dat was ik stukje uit de riching he
was wel iets eerder rond 1230 ongeveer :thumbup: daar verwacht je de rooie jetta uit friesland niet :D |
Quote:
put deksels 8 j zijn binnen 4x nog wel deze week vrij zal eens kijken of ik er een band om heen krijg vanmiddag even gepast onder de golf ....past presiessssss :thumbup: |
vandaag de binnen kant van de jetta even helemaal gestript :D
want de muziek ligt al 2 jaar te wachten op een plaatsing in een auto ook de recaro's er uit gehaald ( ja jetta meister ik heb een foto gemaakt) morgen ook nog ff een achter bumper op halen zonder trek haak dus wie een trek haak achter zijn jetta wil ...ik verwijder hem :woowoo: |
Quote:
In een woord super, die bak van jou! Gelukkig gaat er binnenkort aan mijn rooie kleur ook wat gebeuren (m.b.v. wytze) :D! Zonder trekhaak zal 'm ook zeker beter staan! Word steeds beter! (mocht je iemand weten met afneembaar voor mijn golf met smalle bumpers ben je mijn held!) |
Zie dit topic nu pas :eek:
Houd het dan in Friesland nooit op met die Jetta's?? Zelfs mijn broertje heeft er nu een... En stop maar heel snel die Porsche's er weer onder :D Stoere schuit verder :thumbup: |
deze week weer ebut ...komt goed
vandaag het binnen werk er weer in gezet de recaro's er weer in ,zwart vloer kleed er in ,muziek draad boom er in gelegd stroom draad getrokken c stijl kappen zwart gemaakt ..word nu al lekker donker binnen nu nog wachten op de zwarte hemel uit belgie morgen de muziek aan sluiten en de hand rem even maken trok de hand rem kabel kapot vandaag |
Doe dan ook geen handrembochtjes :D
|
Alles gemaakt en ook velgen aangepast ....
Ben nu in bezit van een set 8 j porsche ..( na enige tegen slagen .... :mad: ) zitten er nu 4x 8 j breede wielen onder de jetta. Op het eerste gezicht zal het niet zo veel op vallen, maar als je er achter rijd deste meer :) Ook zijn de spiegels nu rood ( ff kijken in de garage tja dan vind je zo nu en dan wel wat ) deze zit een doode hoek stukje in de spiegel .wel leuk nee de jetta lekt geen olie / water is een aandenken van wat een ford heet :mad: |
Quote:
Haha met zo'n volle garage wel ja :thumbup: Staat 'm goed! |
staat super de 8j rondom. :thumbup:
|
Hele mooie Jetta Alberto !!
En de porsche s4 8j rondom staan heel goed !!! |
De 8j staan hem erg goed doet hem net een beetje meer super :D
|
Ziet er weer goed uit.
Porsche's staan hem stukken beter dan de BBS ! |
jetta
inderdaad wat een vette jetta
|
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :thumbup:
|
Netjes gedaan, die spiegels knallen er ook lekker uit
|
Quote:
als je die spoiler nog hebt, dan heb ik er wel belang bij :D |
geweldig alberto! 3 juni maar even een 'in het eggie' bewonderen.
|
Waar heb je dit gehaald? Is dit origineel en helpt dit ook effectief? |
damn, op de oude porsches was ik niet overtuigd
op de bbs'en ook niet, maar nu zo op de 8j's het ziet er echt heeeel strak uit, super jetta !!!! |
Zeer mooi alberto, in Den Helder heb ik er wel even bij gestaan ;) .
Spiegels en de Velgen hebben de jetta goed gedaan :thumbup: _________________ Golf 1 '83 VW Haaksbergen |
Quote:
waar ik die spiegel heb gehaald ? bij mij uit de garage :D komen van een wolfsburg edition af mijn groene gti heefd er ook 1op zitten het is wel een orgineele spiegel maar of het helpt :confused: dank voor de leuke reacties :thumbup: |
|
All times are GMT +1. The time now is 00:13. |