Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   [ Foto's Budel 2005 ] (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=11420)

sjef 21-06-2005 14:42

Luuk,

Heb niet aan je tentje staan schudden hoor zou niet eens weten dat je in een tentje sliep. Bedoelde meer kwa geluid ik hoorde nogal dat ik te hard muziek maakte. komt tie dan he :biggrin:
Wel leuke bewaking daar ze hossen net zo hard mee op de muziek. :cool:

vwzone 21-06-2005 15:27

Het filmpje van de sprint van zaterdag is online op http://www.vwzone.nl

volksfahrer.nl 21-06-2005 17:12

Budel 2005 was geweldig!
Zelfs met een Jetlag! :D
Toen wij er om 2 uur aankwamen was ik al 24 uur wakker maar ik had
het voor geen goud willen missen!
Ik vond het ook erg leuk om te zien hoe iedereen er voor zorgde dat Johnny zich vermaakte.
Hij heeft ons in LA ook goed verzorgt dus dat was toppie!

Hier mijn wat van mijn foto's, de rest uiteraard op www.keverpech.nl!

wakebus-m 22-06-2005 11:50

hey hey

ons verslag van weekendje budel 2005 kan je nu al lezen op jolandaburgers.web-log.nl
en binnenkort ook op wakebus.com

ook staan er een aantal foto's bij....veel kijk en lees plezier :biggrin:

Gr. michiel en jolanda

Havingfun 22-06-2005 11:59

@ wakkebus Ai ai wat een verhaal, ze hebben de bus ( bij dat schade bedrijf van DGB) wel lekker technisch in orde gemaakt als ik dat zo lees op jullie site,
jezus zeg wat dat betreft hebben jullie wel mazzelgehad met de remmen :eek: :eek:

Airtime 22-06-2005 12:06

De bus was toch bij Kieft en Klok technisch in orde gemaakt? :confused:

Lekker dan!

BugStuk 22-06-2005 12:38

Quote:
Originally Posted by Oskar
Hmmm, en bedankt he! :D :D :D

Graag gedaan Oskar de foto van jou en Dolly !!! Je ging er zo mooi voor staan :D :D

ska1958 22-06-2005 13:08

Quote:
Originally Posted by Airtime

Lekker dan!

Pffff idd daar ben je lekker mee! Denk je dat je bus okay is, heb je dit allemaal... :eek:

vwspijlbus 22-06-2005 13:26

Quote:
Originally Posted by Airtime

Ik word wel nieuwgierig naar K&K reactie op de technische problemen van de wakebus. Deze bus staat nogal "in the picture" nav DGB.

wakebus-m 22-06-2005 13:50

technish was die wel in orde maar door de roest in de benzine tank is de kapot gegaan.......

en wat betreft de remmen geen idee waar door dat kwam

gr. michiel

vwzone 22-06-2005 13:53

Quote:
Originally Posted by vwspijlbus
Ik word wel nieuwgierig naar K&K reactie op de technische problemen van de wakebus. Deze bus staat nogal "in the picture" nav DGB.

Het ding is dachten wij nadien RIJKSDIENST WEGVERKEER gekeurd. :confused:

Willie Wortel 22-06-2005 13:55

Quote:
Originally Posted by vwzone
Het ding is dachten wij nadien RIJKSDIENST WEGVERKEER gekeurd. :confused:

En ook dat is, net zoals de APK, een moment opname!

vwzone 22-06-2005 14:00

Quote:
Originally Posted by Willie Wortel
En ook dat is, net zoals de APK, een moment opname!

Dat bedoelen we!
Waarom dan een reactie van Kieft en Klok??
In orde is in orde.
En als het echt niet in orde was, dan had de RDW beter op moeten letten.

Split52 22-06-2005 14:07

Misschien had een jaloerse BMM de remleidingen wel gesaboteerd :D

danielle 22-06-2005 14:07

We kunnen het wel over reacties etc hebben, maar het belangrijkste is dat de problemen straks verholpen zijn! En er zijn dingen die kunnen gebeuren, het is ook geen nieuwe auto... Michiel en Jolanda, hopelijk kunnen jullie weer snel, veilig achter het stuur van de bus stappen! (michiel wel eerst je rijbewijs halen ;))
Maar Budel vonden jullie top! En daar gaat het in deze topic over...

ska1958 22-06-2005 14:22

Quote:
Originally Posted by danielle
We kunnen het wel over reacties etc hebben, maar het belangrijkste is dat de problemen straks verholpen zijn!

Daar heb je helemaal gelijk in!

Airtime 22-06-2005 14:35

Idd! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen en weet je straks zeker dat het remsysteem ook helemaal nagekeken en in orde is.

ploon 22-06-2005 14:35

na een resto moet je altijd een paar kinderziektes verwachten. van die dingen die je pas na een X aantal kilometer tegen komt, kan iedereen dus gebeuren

aircooled 22-06-2005 14:44

Quote:
Originally Posted by wakebus-m
technish was die wel in orde maar door de roest in de benzine tank is de kapot gegaan.......

en wat betreft de remmen geen idee waar door dat kwam

gr. michiel

HEY WAKEBUS.
ik heb nog even samen met je aan de onderkant van de motor gekeken.
hij lekte behoorlijk langs de stoterstangpijpjes zag ik.
en die versnellingsbaksteun was behoorlijk krom.
maar dat had je al gezien.
ik weet niet wat ze aan de onderkant hebben gedaan :frown:
maar niet veel in ieder geval :mad:
en laat ze als je terug gaat,ff de holle ruimtes tectyleren.
anders kun je volgend jaar in een ratlook spijl naar budel :rolleyes:
groetjes martijn.

wakebus-m 22-06-2005 14:48

jah idd we hebben echt zo'n een geweldige tijd gehad in budel had het voor geen goud willen missen....en wat betreft de auto dat komt allemaal wel goed....maar k&k zij ook dat we nog ff trug moesten komen om te kijk of alles nog goed was omdat die natuurlijk heel lang heeft stil gestaan.....
maar jah ik denk ook wel dat het ene beetje bij die auto hoort..... :biggrin: :rolleyes:

Gr. michiel

p.s ik open een nieuwe topic met een paar vragen bij type 2....dus als jullie kunnen helpen alvast bedankt

Niels - AirMighty.com 22-06-2005 17:05

Dan ook eindelijk mijn foto's van Budel online!
Na de MEGA upload van de dik 750 foto's van Amerika heb ik dus nu ook de rest geupload! Check het allemaal op AirMighty.com, maar natuurlijk eerst weer ff een paar coole foto's van de zondag op Budel! :D

Super die versmalde voorassen Jasper en Oskar!

Ja, ja... GEFELICITEERD mensen! :D

...en hoe gaat ie nu Sven?!? Dat was ff iets minder :(

...en de rest is natuurlijk gewoon weer te vinden op AirMighty.com!

aircooled 22-06-2005 17:56

:cool: eey niels ik mis de enige echte winnaar ratlook. :rolleyes:
dan zet ik hem er nog maar een keer op heh! ;)

Niels - AirMighty.com 22-06-2005 18:06

[zeur mode]
Ja die ratlook top 3 was naar mijn mening niet helemaal eerlijk... niet dat ik had hoeven winnen, maar het enige wat ik wil zeggen is dat een ratlooker nog wel legaal (dus met APK) de weg op moet kunnen. Anders kun je letterlijk ieder stuk schroot van de autosloop gaan halen...
[/zeur mode]

...thanx Martijn! :D

Airtime 23-06-2005 08:52

Die bruine typ4 variant is overigens ook wel erg gaaf, zo! :cool:

Berserker 23-06-2005 09:22

Heeft niemand een roodoranje 412 zien staan bij de te koop sectie op budel???

had kleurverschil in het spatbord rechtsvoren en een scheef gemonteerde kentekenplaat (ingevoerd)...

aircooled 23-06-2005 13:37

Quote:
Originally Posted by Niels - AirMighty.com
[zeur mode]
Ja die ratlook top 3 was naar mijn mening niet helemaal eerlijk... niet dat ik had hoeven winnen, maar het enige wat ik wil zeggen is dat een ratlooker nog wel legaal (dus met APK) de weg op moet kunnen. Anders kun je letterlijk ieder stuk schroot van de autosloop gaan halen...
[/zeur mode]

...thanx Martijn! :D

:biggrin:
hmmm volgens mij hebben ze het idd niet helemaal begrepen wat ratlook is.
en waar het oorspronkelijk vandaan komt. :confused:

Jasper Ovaal 23-06-2005 13:55

welke rat heeft gewonnen dan. wat niels al zegt, hij moet inderdaad APK hebben of zo goed als APK hebben :p niet van zo'n trailer af laten valen, paar schoppen ertegen aan en raggen met dat ding.

Rat moet in mijn ogen zijn.
Technisch (APK) in goede staat.
Moet er van buiten wel een beetje crispy uitzien.
en wat hem altijd wel extra leuk is, is een vette motor erin.
verroeste accessoires erop. :p

niels de jouwe hoorde in ieder geval in de top 3..

Oskar 23-06-2005 15:37

Quote:
Originally Posted by Jasper Ovaal
niels de jouwe hoorde in ieder geval in de top 3..

Deze zeer zeker niet!

Ik wil de eigenaar van de auto niet beledigen, maar ik denk dat er een hoop mensen het met me eens zijn dat die auto geen ratlooker is.

Jasper Ovaal 23-06-2005 15:44

nee , mee eens oskar. is gewoon een ding van de sloop afgehaald en de motor weer laten lopen, een dagje werk om hem zo te krijgen, had deze dan een prijs gewonnen?? :eek: dan snapt die jury er erg weinig van,

dit is pas een goeie rat.
2100 CC :D

Oskar 23-06-2005 15:51

Ik weet niet of ie een prijs had gewonnen, maar hij stond wel bij de ratlookers op het concours.

volksaddiction 23-06-2005 16:17

Er stond volgens mij geen bril tussen de ratklasse, wel een matzwarte ovaal volgens mij !
En idd, een rat moet wel de weg op kunnen............dit "ding" ging nergens over, speakers in de koplamppotten :confused:
Dat mensen nog zo'n hoop moeite nemen om zo'n kever mee te zeulen op een trailer :rolleyes:

the hanz 23-06-2005 16:17

Quote:
Deze zeer zeker niet!

Ik wil de eigenaar van de auto niet beledigen, maar ik denk dat er een hoop mensen het met me eens zijn dat die auto geen ratlooker is.

dat is er misschien een voor de kliko cup...voor mooiste vuilnis bak maar zeker niet voor ratlooker...als deze een prijs heeft dan heeft de jury het zeker niet begrepen...

the hanz 23-06-2005 16:21

heb trouwens ook begrepen dat er volgend jaar gewoon een top 20 komt zonder alles in heen hokje te willen stoppen lijkt me een goed plan, kan je nooit in de verkeerde klasse staan ook...alleen een orgineel en een "anders"klasse...ben je van een hoop gezeur af denk ik

vwspijlbus 23-06-2005 19:53

Quote:
...ben je van een hoop gezeur af denk ik

Ik denk dat er altijd mensen zullen zijn die blijven zeuren. Met name de mensen die in de prijzen verwachten te vallen vorrdat ze zich al voor het concours hebben ingeschreven.

Quote:
volgend jaar gewoon een top 20 komt zonder alles in heen hokje te willen stoppen lijkt me een goed plan,

Lijkt mij het proberen waard!

Oskar 24-06-2005 07:51

Quote:
Originally Posted by volksaddiction
Er stond volgens mij geen bril tussen de ratklasse, wel een matzwarte ovaal volgens mij !
En idd, een rat moet wel de weg op kunnen............dit "ding" ging nergens over, speakers in de koplamppotten :confused:
Dat mensen nog zo'n hoop moeite nemen om zo'n kever mee te zeulen op een trailer :rolleyes:

Stond er ook niet. Ik had het nog ff over dat "ding". De foto is niet meer beschikbaar, maar eigenlijk vind ik het rode kruisje toch mooier. :tongue:

EDIT: Er stonden echt rode kruisjes vanmorgen!. Jammer...

Skiwi 24-06-2005 10:20

King of the Jungle !!??

Oskar mist misschien toch nog wat opties als hij volgend jaar weer King of the Jungle wilt zijn ;)

Grtz,
Sven

Oskar 24-06-2005 10:23

Jaaaaaaa, dan doe ik meteen mee aan het concours. Als ratlook ofzo.

Is dat van Burning man Festival?

danielle 24-06-2005 10:45

geef mij de kever van oskar maar, ziet er beter uit dan deze trompet-tent... wel creatief overigens!

Skiwi 24-06-2005 10:50

Quote:
Jaaaaaaa, dan doe ik meteen mee aan het concours. Als ratlook ofzo.

Is dat van Burning man Festival?

Kwam de foto via google img find tegen, hij is van een dude die zich Mayhem noemt. Hij komt wel vaker op Burning Man festival zie ik op zn site.

Nooit van gehoord burning man festival, maar ff video opgezocht:

Burning_Man video 50 minuten

Heel wazig evenment. Hun filosofie CHAOS COMMUNITY. Yeah !

Grtz,
Sven

Oskar 24-06-2005 10:50

Quote:
Originally Posted by danielle
geef mij de kever van oskar maar, ziet er beter uit dan deze trompet-tent... wel creatief overigens!

Dan koop je 'm toch? :biggrin: :biggrin: :biggrin:

All times are GMT +1. The time now is 20:22.