En trouwens, hier een R36 logo op plakken is het zelfde als je Golf 1 'rat' noemen Misha... dus niet zo zeuren hoor!
|
Quote:
Nog nooit in mijn leven heb ik op dit soort shit gereageerd maar nu moest ik echt even. Jij bent echt helemaal vol van jezelf echt ongelovelijk hoe arrogant. Wat goed zeg dat je een Golf 4 kan betalen....... |
En deze Passat is gewoon SUPER DIK!
|
Quote:
:goodpost: |
Quote:
Ik werk sinds m'n 15e... sinds mn 16de zo'n 20 uur in het weekend. Niet oordelen als je niks van me weet. Als ik op mezelf ga wonen wil ik een huis kopen, dat gaat niet als je studeert.. hypotheekje en dergelijke. Als jullie 'voorbeeld mensen' het eens goed doen.. gewoon niet van die kiddy reply's posten dan houden we het een beetje netjes, dit gaat namelijk ver voorbij voeren/happen. Quote:
Klopt inderdaad :thumbup: |
Quote:
nou ik kan de humor er ook wel van in zien :D waarom fok jij je altijd zo op man :confused: mensen zoals studenten horen daar toch wijzer in te zijn en denk dat dit SLAG VOLK net zo als de rest hier helemaal geen verstand heb een auto is een slecht investering maar zeker wel een leuke :D gewoon lekker blijven lache en normaal eten dus niet alla sonja bakker want je blijft maar happe ps kocht op mijn 21 ook een huis dus weet niet wat er normaal aan zal zijn dat je dan nog thuis woont??? waar een will is is een weg en een golf 4 is ook niet zo bijzonder zijn ook al 12j oud |
Quote:
misha.. ik heb het niet over jou.. jij zegt dat op je zelf wonen en studiefinancering niet gaat.. lezen.. heeft niets met kiddy reply's te maken, maar denken dat alles wat gezegt word richting persoon Misha Strik is... je doet alsof je met je 21 jaar een bult levenservaring hebt, zelfs ik met mijn bijna 31 leer elke dag, heb het niet slecht en ik denk dat je in je handen mag knijpen als je hetzelfde bereikt als bijna iedereen hier op het forum.. nogmaals een leuke auto won't get you laid... een leuke persoonlijkheid wel. |
Quote:
True..... :D |
Die persoonlijkheid bewaar ik voor de mensen om me heen die ook wederzijds respect tonen..
Overigens... als je ECHT een leuke auto hebt lukt dat ook wel hoor :D |
Quote:
daarom woon je nog thuis en ben je vrijgezel :thumbup: ( je vult zelf de ontbrekende puzzelstukjes in) |
Back on Topic...
Van dit Naar dit :thumbup: |
Volgens mij is er niks mis met vrijgezel zijn.. meer dan chill. Thuis wonen als je 21 bent is ook geen schande,
over een jaartje zal ik eens rond gaan kijken.. en dan ben ik er nog vroeg bij, wat interesseert jullie het eigenlijk? |
Quote:
Niets, maar je hapt zo lekker... :D |
Quote:
Niets! Ontopic dus :thumbup: |
Mooie auto.. die logo's maken het plaatje wel echt compleet!
|
Quote:
niks hoor er is geen kut die zo strak spant.........als je eigen hand :D is niks mis mee misha als ik het over nieuw kon doen zo lang mogelijk bij pa en ma wordt alles voor je gedaan en koste me niks |
Wat 'n kut-kleur trouwens ook, dat wit.... helemaal niks an!
|
Kut kleur...pff zou het niet op mijn golf 2 willen :D
|
Quote:
Zo is da! |
Die kleur is tot daar aan toe, maar die logo's.
Je gaat die VW emblemen toch niet op zo'n auto plakken ;) :D |
All times are GMT +1. The time now is 23:16. |