Quote:
Mooie foto's ! :D Ga zo door :thumbup: |
Quote:
you're a life-saver!!! :thumbup: |
[/QUOTE] HHMMM bekend koppie, is dat niet die vingersvlugge snelle Japie uit Greenlow :D |
Beter dr.bol dan dr.bob :D
|
Quote:
bol.com haha :D |
Quote:
Daar geef je toch nog geen bos wortels voor :eek: |
Quote:
daag me niet uit! :D |
@ Andre,.... ik heb er ook nog een van jou hoor!
|
Quote:
Oh Shit, the everly brothers are back |
Whehehehe... wat een keumes weer! :D
Dikke pics RJ... Heb je je stoeltje al terug? Achteraf bleek ie nog van ASrjan te zijn volgens mij ook! Wij hebben er iig. wel om kunnen lachen :D |
foto's staan op onze site .
www.subdubbers.nl in het fotoboek |
Quote:
Ja weet ook niet helemaal precies hoe het nou zat maar gaat goed komen Bob! Ga je zien gozert! :thumbup: |
Quote:
heb je ff een pb-tje gedaan ;) enne dikke pics zien er goed uit :thumbup: |
We wilde hem eerst meenemen naar huis
en met MIVW terug geven, maar aan het einde van de dag hebben we hem bij Ivo in de auto gedaan.... Of bij die gast met die MK1. Eén van hun iig. :D Die foto's van jou, heb je die ook op groot formaat? Mag anders wel via PB, dan doe ik je ff mijn mail adres ;) |
Quote:
Heb geen pm gehad hoor Roy... :shake: |
Quote:
had hetzelfde ge pm`t als dr.bob je nu uitlegd ;) |
ben ook nog ff langs gekomen, weer super geregeld allemaal en stond veel leuks tegen..
heb wel 1 klein tipje voor de organisatie voor volgend jaar... vind het echt vet dat jullie foto's van de auto's laten zien met de prijsuitreiking, maar veel foto's waren echt recht van voor gemaakt zodat je eigenlijk moeilijk kon zien welke auto het nou was... nouja hier zijn mijn foto's >>>KLIKKIE<<< en een klein voorproefje... |
|
Quote:
And mine to :thumbup: thnx Pat... And Welcome @ Volkforum :D |
Quote:
Hi Mitchell! Great pics as usual :thumbup: thanks again fur supporting VWHome with your pics! :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 02:54. |