Inderdaad ziet er heel gezellig uit.
Ga volgend jaar ook heen, maybe een weekndje of een dag !! |
misschien volgend jaar met de fire and ice heen.en dan ook maar een dag of langer heen.
|
ik denk dat ik mijn smoel ook maar weer ns moet laten zien op zoiets....is alweer erg lang geleden. Jaartje of 2 / 3?
|
Quote:
Zal de volgende keer ff aanporren ;) Ben eigenlijk meer een mannetje van weinig woorden :redface: Quote:
Dankjewel :) Altijd mooi om te horen :cool: Was leuk om ff mee te wapperen in jullie colonne! Ook geinig: rij je tussen 2 jetta's, zie je eigenlijk een kontje van een golfje 2 (jettaracing) en achter je een front van een golf :D Mooie wagens :) ____________________________ Verder ben ik vandaag niet met de fotos bezig geweest... Lagen zulke lekkere stukjes vlees bij mn zus op de BBQ :eek: Kan nu nog he ;) Hopelijk morgen alles online :thumbup: |
Quote:
Volle bak dus :screwy: :D |
195/40-16 om 9J, bumpstops... en nog aanlopen! Aparte situatie :D
|
Pfff wat een werk...
Kom er haast niet aan toe :D Heb alvast 50 van de 234 foto's online :redface: De rest moet maar ff wachten ;) Meer (maar nog lang niet alles) op www.watercooled.nl |
Quote:
minder mc donalds ...................... :D :D :D ja ja ik weet dat ik er ook wezen mag .............. :D |
hey sponzer je hebt van mij ook 2 foto's gemaakt :D
alleen opent hij ze valverwege de rij niet meer? gr |
oh, sorry ik lees te snel geloof ik :rolleyes:
Heb alvast 50 van de 234 foto's online De rest moet maar ff wachten sorry, |
Ik vond het een zeer geslaagd weekend, volgend jaar weer!
|
Quote:
Je hebt weer wat moois gemist jongen, was weer als vanouds reuze gezellig! :) Anders ga je mee naar het weekend van VW Team De Snippeling? 7-8-9 september. |
Het was een TOP weekend veel beter dan verwacht en het WEER was ook geweldig,
en wij van Northern Xclusives zijn volgend jaar zeker weer het HELE weekend aanwezig |
He Oakgreen20VT ook hier :)
Ja was supergezellig met jullie in de feesttent;) |
|
Quote:
Zet ze er maar snel op want het zien er mooie uit. |
Quote:
dan ben ik n weekje op vakantie. |
hehe eindelijk!
|
mooie foto's . was het wachten zeker waard . :)
de jetta staat er netjes op :thumbup: |
|
All times are GMT +1. The time now is 10:59. |