Gefeliciteerd met het artikel in de pvw! Zijn aardig enthousiast daaro (en terecht ;))
|
super mooi stukje indd, ik heb hem gelijk opgehaald toen ik hoorde dat mijn caddy er 3x op stond :thumbup:
|
kijk an das toch altijd mooi zo'n stukje waardering in een VW-blad :D
Gefeliciteerd! |
nog ruimte voor een mk1 vr6 ? :thumbup:
|
Quote:
mail maar naar arjan@watercooled.nl :thumbup: |
Het heeft even geduurd, maar er staan weer een paar
nieuwe bezoekers bij op :) Had het aanvankelijk te druk met de regelingen van de meeting, maar nu is alles weer geregeld... Volgende auto's zijn "nieuw" bij de bezoekers: BTW: Mooie foto Rene :thumbup: |
prachtig wagentje dit, alleen die velgen... |
supernetjes allemaal! ik zal na de winter ook mijn rocco 1 aanmelden.
|
Quote:
Vind de huidige velgen wel geinig: |
Wat zijn het BBS jes, Lexo`s
|
Beetje afgezaagd hoor, die bbsjes.
|
Ik zal na de winter (lees: begin seizoen 2008) de mijne ook eens doorsturen !!!!
Primeurtje voor El Sponzo (had ik hem al belooft voor dit jaar eigenlijk). Groeten, LRR |
Quote:
:D :D :D BEDANKT KEREL :D :D :D Weet trouwens nog een setje velgen die we nog eens moeten zien te verruilen met jouw lampen :thumbup: |
Quote:
Bedankt voor het compliment Arjan! :thumbup: |
Quote:
Heb Derk laatst gesproken op MSN. Lampen liggen mooi in de kast samen met een setje zwarte en een setje originele !! :D :D We spreken wel even een keer af, ben net weer gestart met de "Rooster", dus als jullie over een tijdje even komen dan kunnen jullie de vorderingen even aanschouwen !! Groeten, LRR |
Weer even 2 bezoekersauto's toegevoegd :)
Arjan Prins kennen we al, maar er is ook iemand uit Zweden toegevoegd :cool: En er is nog plek genoeg... Dus... ;) |
All times are GMT +1. The time now is 04:51. |