zeker, zo zijn c's wel mooi ja!
|
Eergisteren nog eens wat pics genomen:
Over 3 weken naar w'see en dan eens wat inspiratie opdoen. Het interieur en onder de kap moet nog wat aangepast worden! |
Na heel wat uurtjes schuren, polijsten passen en meten staat de nieuwe aanwinst er eindelijk in! Het resultaat mag gezien worden vind ik zelf :cool: !
|
foto's??????
verder een supermooie corrado. mzzl sander |
@ sanderz: hoe bedoel je? de fotos staan er toch!
|
Quote:
ja vreemd nu weer wel :confused: mooie corrado :woowoo: |
Op het afgelopen w'see treffen toch gespot door de fotograven:
|
das niet zo gek chef....
|
Mooiste Corrado die ik tot nu toe heb gezien in mijn ogen...:cool:
|
Quote:
Thnx! Volgend weekend als het goed is de nieuwe motor op gaan halen dan kunnen we weer aan de slag :tongue: |
Ik heb dus een ander blokje voor in de Corrado gekocht. Het is een 210 pk audi S3 motor op het originele management met 76mm downpipe met 50.000km erop. Bij de vorige eigenaar leverde dit op de rollenbank van Hurricane 230pk en 350nm op ! Zo heb ik het blokje opgehaald:
Na wat aanpassingen en opbouwen ziet het er voor de testfase ongeveer zo uit: Er moet nog het e.e.a. aangepast worden, maar hij loopt al en ik hoop van het weekend een testritje te kunnen maken ! |
Heel dik zo!
|
:eek: :eek:
|
:rock:
|
Wooooo super dat is eens heel wat anders
|
De audi s3 heeft toch 225 pk??? :confused:
|
De eerste S3's hadden "maar" 210pk, maar ik kan vertellen dat dat goed vooruit gaat, want de testrit is achter de rug!
Niet normaal hoe dat trekt, het rijdt heel anders als een G60 maar het is er iig niet minder op geworden! Alles werkt verder ook op het instrumentenpaneel. Alleen de benzinepomp moet ik nog handmatig aan schakelen, maar dat ga ik morgen eens bekijken... |
:eek: Indrukwekkend.. Super :D
|
|
Dopje van koelvloeistof reservoir ff goed vastdraaien??
|
All times are GMT +1. The time now is 04:24. |