Staat m goed die bbs'en! Mooie Wagen :thumbup:
|
Quote:
10 cm :eek: velgen staan goed, al ben ik nog steeds van mening dat hij iets lager moet om de kasten mooi te vullen :redface: |
Quote:
rond de 10 cm :rolleyes: ze hangen lager , maar een knik in de weg dan hoor je ze al schrapen ben met je eens dat hij lager kan , maar helaas als ik aan de schroef set kom is het oorlog hier :D |
Ziet er netjes uit, Alberto! Mooie wagen zo!
|
Spatlappen staan inderdaad prima! De velgen ook.
Volgens mij heb ik nog niet echt een auto van jou gezien die ik niet mooi vond. :D |
Quote:
dank je wel chris :thumbup: |
Mooi, hij lijkt nu veel op de Edition (qua kleur icm de velgen) op het laatst. Leuke wagen voor de vrouw.
|
Velgen doen hem goed !
Hele leuke Jetta geworden, en die schroefset stel je gewoon ff lager als de vrouw niet thuis is ;) . |
Staat prima op bbs-en alberto :thumbup:
|
Kleine beslissing genomen :D
Alles gaat uit de rode jetta Recaro's ,zwarte hemel ,muziek , enz enz en komt in de grijze Rooie jetta krijgt een ander doel maar daar kom ik later wel op trug :thumbup: Dit jaar dus met de grijze op pad :rolleyes: Ding bevalt me best trouwens de 1,3 doet het super , :thumbup: |
dus de rode jetta wordt een projeckt ben benieuwd alberto.
vindt de grijse ook een super ding. |
Stond er mooi bij vandaag Alberto !
Super velgen en het interieur vond ik ook erg mooi ! |
Quote:
dank je jan :thumbup: |
Ja indd leuke kar hoor die jetta heb er paar plaatjes van geschoten..
Gr Ronnie |
ik denk dat het de goed koopste auto van de meeting was :D
kwa aanschaf waarde dan .... ;) |
Quote:
maar super mooi ding alberto :thumbup: |
denk dat ik maar op deze blijf rijden ... |
staat hem goed. voor 7j achter 8j?
mooi hoor! wou dat de mijne alweer zo op straat stond :D |
nee 7,5 en 9 j sander :D
|
Gister bij Lammert vd meulen de 205 40 16 Kumho van de smitjes laten halen
en de conti's van Henk wassenaar daarvoor in de plaats ( bedankt Henk :thumbup: ) Deze zijn 215 35 16 . Wat veel mooier bij de voorste conti's past (195 40 16 ) deze vallen smaller dan de kumho's ( deze zijn nu te koop trouwens ) Kijk en vergelijk Zo kon de jetta van achter de 3 cm weer zakken ... :rolleyes: ook mijn good old Sebring (nep) demper kon er weer op :D |
mooi!!
|
215-35-16 is de shit! :cool: ;)
|
erg mooie jetta
|
u rijd er weer netjes bij alberto !!
gr. Martijn |
Kijk ,dat staat veel beter natuurlijk!
En de spatlappen er ook al af, keurig! Mooie jetta Alberto! |
Quote:
Die smartlappen vond ik wel humor eigenlijk band was bijde kanten zeker 3/4 cm breeder :D Maar jetta was gebroken dus helaas ... voor was de smartlap wel een uitkomst ...want nu zonder heb nu de drek aan het plafond toe zitten met een regen bui :rolleyes: |
Bliksem, mooie velgjes hjer
|
Errrreeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuggggggggggggggggh hhhhhhhhhhh netjes Alberto !! :thumbup:
|
Dank dank :redface: ....De oranje knippers zijn ook verwijderd trouwens
Had nog 2 GL type plaatjes liggen :D kwam ze tegen met op ruimen :thumbup: wil er nog eens 2 met een rabbit er op hebben ....iemand nog wat liggen ;) |
Netjes! :cool:
|
Quote:
Waarom haalt toch iedereen die knippers eraf, snap ik niet :screwy: |
Quote:
wit voor donker achter past oranje niet tussen ;) |
Niks mis mee toch? Heb de zijknippers gewoon ook wat donkerder gemaakt. Gaat ook om een stukkie verkeersveiligheid...
|
Quote:
zo veel verkeer kom ik niet tegen 'smorgens om 4 uur :D |
mooi weer foto's :D |
Volgens mij moet dit topic een andere naam krijgen:
Jetta 1.3R |
Quote:
je hebt gelijk Berend ik zal een nieuw topic openen ... zet hier maar slot op |
All times are GMT +1. The time now is 11:06. |