Das wel echt balen joey, hopelijk valt de vervolg schade mee...
Was leuk je gesproken te hebben gister.. Zit je logo wel nog erop? :P Beetje jammer van een genesis die ik gister gezien heb, maar dat hou je altijd.. |
Quote:
Ey mark ja ik weet het vindt het ook jammer van die polo maarja doe je niks aan hé :screwy: En ik weet wat het was een gat..... :mad: stak zo mn vinger er door heen :mad: dus net gelijk ff naar de spuiter heen geweest .Komt volgende week een nieuwe bodem in en de bumpers worden gecleaned en de rest wordt allemaal weer gespoten .Ja oke de zijknipperlichten en al die kleine dingetjes worden ook gecleaned in DE ORGINEELE KLEUR :rock: :woowoo: en daarna naar alkmaar de wielkasten uit laaten rollen zal de pics van de schaden er vanavond op zetten. greets joey |
Zo bizar, echt kut voor je. Maar je heb wel goede plannen;).
Komt de verzekering je dan nog wat tegemoet ofzo? |
Quote:
Nee dat niet jammer genoeg :D |
Zo, dat is echt kut dan.
Maar veel succes dan;), en helemaal clean zal er goed uitzien, |
da`s wel echt kl*te man voor je maar wel weer een rede om de auto te fiksen he gr ronnie veel succes..
|
Zo vanavond druk bezig geweest met het demonteeren van de stootlijsten en het werkte allemaal mee behalve aan de bestuurders kant daar zat wel een bus met kit onder :screwy: pics
het gaatje waardoor ik een vijfer had . Kon er niet meer op ?? alle lijsten eraf. En morgen de deur klinken en de ruitenwiser achter enz enz .Als dat allemaal gedaan is dan gaat ie donderdag naar de spuiter toe en maandag beginnen met schuuren :) Meer foto's volgen! |
Goed bezig man !!, wel k*t van het gaatje in de bodem.
Maar zie dit helemaal weer goed komen. Succes !! |
zo te zien ben je lekker op tijd! nu de schade nog meevalt kan je de auto alleen maar beter maken.
Goed bezig! Vooral die plekken achter de stootlijsten zien een goede bron voor de roestduivel |
Gisteren wezen kijken bij de spuiter de auto is gespoten en zit echt super mooi in de lak :D Alleen de bumpers moeten nog gespoten worden is best wel wat werk het cleanen van de bumper .Vandaag ook nieuwe voor ruit en zij ruiten gehaalt plus rubbers ben benieuwt hoe het wordt als alles weer gemonteerd is :) Foto's komen ;) .
greets joey |
Alvast een paar foto's van de polo hoe die er nu bij staat :)
Gaatjes ook dicht gelast wat normaal onder het spatbord zit Zij knipperlichten ook gecleaned . Die vlekjes zijn regendrupels :tongue: Dinsdag ga ik er weer mee bezig dan zit ie als het goed is weer in mekaar dan komen de rest van de foto's gr joey |
Nou alleen nog andere velgen ik zat te denken aan Smoor roadsters of th lines . Wat vinden jullie ????
|
verplaatst op verzoek
|
Bedankt :)
|
Hey ziet er echt heel goed uit;), TH-lines;D die zijn echt super dik.
|
ziet er goed uit :thumbup:
als je echt andere velgen wilt ik zit er aan te denken om rm's te nemen omdat het voor mij hier in de buurt gewoon te laag is smoors btw 8j gepolijst met zwart hart met banden nog geen 100km oud , kijk maar ff in m'n project |
Quote:
Zal ik doen ;) |
zeer mooi man je moet me eens een bpbtje sturen waar dat bedrijf ligt waar je dat hebt gedaan en wat de kosten er van zijn aangezien ik nog een goede spuiter ben aan het zoeken voor de hele auto... en de rest weetje..
die auto van jou ziet er nu rete strak uit man ...netjes ga zo door. |
Zo vandaag de auto helemaal af gemaakt .Had hem dinsdag al terug alleen het weer zat niet echt mee :mad: .Maar heb net nog ff een foto' gemaakt kon er maar 1 maken toen was de baterij leeg :redface: morgen ff wat meer posten!!
Gewassen en klaar voor mivw :D |
Leuke wagen soow weer, wielen komen vrij breed uit als ik dat zo bekijk.
En trouwens, BTW, is de gehele auto gespoten?? dus inclusief motorruimte en binnenkant...of heb je alleen de buitenkant gedaan :confused: |
hey
heb je vandaag volgens mij gezien in haaksbergen. ik stond bij de het spoorweg museum. zilvergrijze golf 1. polo ziet er erg goed uit! |
Jah dat klopt zwaaide nog wel naar je :D mooie mk1 trouwens :thumbup:
|
Ziet er netjes uit, mooi gecleand;).
|
Zo naar eindelijk weer begonnen met mn andere velgen Teardrops laat ze nu weer voor de tweede keer afdraaien omdat ze de vorige keer veels te grof zijn afgedraaid daar was geen schuren aan :screwy: nu worden ze dan eindelijk strak afgedraaid en gepolijst zal volgende week foto's posten van de velgen .
gr Joey |
damn gaan wij op dezelfde velgen rijden :S...
Ik ben klaar met het polijsten moet alleen nog spuiten :D... (ohja en de naafkappen nog) |
Leuke velgjes:D, lekker oldschool.
Maar verlaging blijft hetzelfde? |
Quote:
Nee als de teardrops eronder komen komt er gelijk een schroefset onder dan kan ik ook wat lager! EINDELIJK :D |
Teardrops gaan goed staan joey:rock:
|
Wat voor schroefset komt eronder?
|
Quote:
Ik ben naar een zaak hier in de buurt geweest 900 euro +oude pooten inleveren en dan een kw schroefset |
Zo heb vandaag eindelijk mn velgen terug gekregen van de draaier ze zijn echt strak geworden!! :) Nu alleen nog polijsten !Hier wat pics.
gr joey |
Zal ongetwijfeld dik staan! Ga je ze geheel polijsten of doe je de 'teardrops' in een andere kleur?
|
Wat een lelijke velgen joey, om te kotsen zo lelijk :P
Ik moet er nog 2 spuiten en dan ben ik eindelijk klaar wat een tering werk zeg... Zal zaterdag ff wat foto's posten heb je alvast voorproefje :D |
dat gaat zeker helemaal goed komen. vind dat echt super mooi staan zo'n teardrop setje. alleen als ze teveel gaan glanzen vind ik het weer minder, dus niet te lang polijsten he ;)
vind A3 velgen ook mooi onder de polo 2F. had ik mijn teardrop setje maar bewaard toen ik mijn golf 2 naar de sloop bracht (is alweer 3,5 jaar geleden) :mad: succes ermee! |
bedankt voor de reactie's :)
@slimmastershady: de druppels worden de kleur van de auto denk ik . @mark2fpolo : ik stuur je de mijne ook wel ff ;) |
Foei lelijk zeg...
Nee, gaat vast goed staan joey. :thumbup: Als je net zo hard polyst als je werkt zullen we ze in 2010 onder je auto zien ofniet :tongue: ... Als je ze er binnenkort er onder hebt gaan we een x pica's maken ;) |
Quote:
En bedankt hé SIEM Dit weekend ga ik er mee beginen Ze komen er pas volgend jaar onder als het weer beter begint te worden :) . Gr Joey |
het weer beter begint te worden : http://www.weeronline.nl/karten/nln....gif?2007100515
|
p.s. hebben ze de gehele velg afgedraaid?? Dus zeg maar die ribbel er gelijk uit gedraaid??
|
Hoe is het met je auto, ik hoorde dat ze er iets mee gedaan hadden?
René (Tiefleger) |
All times are GMT +1. The time now is 18:30. |