Yep, Porkers er weer onder! En anders een plattere band inderdaad ;)
|
Quote:
Helemaal mee eens :thumbup: |
ja bandjes is probleem ..schaaf schaaf :D
maar goed ze zaten er om heen weet nog niet wat ik met de wielen doe ...onder de groene lijkt me beter plan ... |
ze gaan er weer onder vandaan ik kan er bijna niet mee rijden deze dikke banden
|
Welke bandenmaat heb je dan? Michien een paar G60 lijsten monteren :D
Dit is 195/50 15 op een 6X15" ET35 velg. |
het zijn pirelli 195 50 15 inc banden jurgen ..op et 25 7 j bbs velgen
staan presies haaks op de velg de dikke balon banden moet toch nieuw rubber om want ze zijn ook machitg hard door ouder dom het g60 plastiek zit er al om :thumbup: |
probeersel ...wat vinden we er van ....... |
super man staat mooi zo :thumbup:
gaat zo door nu nog even de 16v kr er in lepelen :D :D |
STOER! Ik zat me al af te vragen wanneer de eerste Fries deze coole optie op zijn jetta zou bouwen.. Staat goed!
|
Quote:
mieschien om dat het totaal niet past :D vond het wel netjes staan beschijden valt bijna niet eens op ;) |
Stoer inderdaad! Toen ik de Jetta nog had heb ik hier ook aan gedacht, maar nooit geprobeert. Heb je hem ingekort?
|
Quote:
nee benji langte is goed ...beetje snijden en passen hier en daar ;) maar dit is een proto type :D ...zal volgende weekff een nette maken |
vanavond zien rijden in twijzel,ziet er mooi uit.bbsen staan em ook goed,maar vind persoonlijk die spoiler niet geweldig.staat er niet bij,is mijn mening. ;)
|
Quote:
z'n klein spoilertje :D valt is zo erg op dan .... bbs komen binnen kort nieuwe bandjes om liggen in la garage klaar 185 45 15 ..... |
Die spoiler is opzich netjes, maar zonder is de lijn van de auto strakker. Hij is wel mooi roooood :eek: :thumbup: .
|
netjes alberto,
ik heb hem er ook al eens boven gehad, maar nooit van gekomen. staat wel subtiel, staat m goed die bbs'en |
vind het wel grappig staan maar het is een proefmodel ....
|
|
ach ja ...ik denk dat ik hem er weer af haal ,iemand belang bij ??
vandaag krijgt ie nieuw rubber 185.45 15 kijken hoe dat gaat om de 7 j BBS volgende week ( zo het nu lijkt ) de binnen kant aan pakken vloer kleed er in muziek kabels leggen en de andere recaro's er in dan hebben we weer wat te doen :D |
succes met het supersport setje alberto
|
Quote:
hee dank je wel :thumbup: |
inc nieuwe nakamkes 185,45 15 |
Dat ziet er niet verkeerd uit :thumbup:
|
Dat lijkt er op jochie :thumbup:
|
Ziet er echt goed uit Alberto ;) :thumbup: :thumbup:
|
Staat nog best leuk om die 7J`s hè....dikke jetta hoor!
|
Quote:
dank u dank u ..........meister ..de recaro's gaan er uit binnen kort ....nog belangstelling :confused: |
Ziet er goed uit soow met die bandjes erom !!!
|
fijne bandjes jochie
|
Staat erg netjes zo alberto! Doch blijf ik bij de porkers! Hoop dat ze snel klaar zijn :D .
|
Top auto hoor, netjesss
|
Lijkt goed alberto ,zeker met die witte harten in de bbs 'sen! :thumbup:
|
Rood met wit......
vroegah..... Nu ....... Mister cool....... Alberto..... :rock: :rock: :woowoo: |
Plopperdeplop! Ik wou dat ik een rooie vw had met witte wielen :D . Pure zelfbevlekking wytze :D ! Die van jou en alberto staan er ook super bij! Wytze overigens nog zin om de mijne net zo rood te krijgen als die van jezelf :D ?? Ik krijg 't niet voor mekaar :(.
|
Quote:
We kunnen best eens een poging wagen op een vrije dag hoor ,laat maar eens weten wanneer je tijd hebt ,dan maken we er een poetsdagje van,eens kijken of ie weer rood wil worden :woowoo: |
Quote:
dat wil wel niet z'n groot pobleem zo wit is hij niet van mister cool :thumbup: |
Quote:
Ik maak gewoon tijd :D |
Quote:
Wijze beslissing :D |
Quote:
:D :D makkie .......1 uur is ie weer rood :D |
Heb jij adapters bij je wielen alberto? Aangezien die porche toch 5x100 zijn?
|
All times are GMT +1. The time now is 13:34. |