we blijve bezig... :thumbup: |
het oogt al goed :)
|
lasercut. |
het is wat koud om nog goed te kunnen door werken :p :D
|
Waar heb je de schroefset nu uiteindelijk gekocht?
zag wel wat links gaan. ben gister in essen geweest om te zoeken maar bijna niks gevonden gr andy |
polo treffen is misschien ook een optie.
wil er ook klinken, "slotknopjes", raamhendels en handschoenkasje vinden. :) |
Zit er al wat vorderingen in ?
is rustig in je post en op facebook |
mja rustig aan komt da wel goe.
moet ng langst lasser voor uitlaat,spaghetti en inlaatcollecteur. deze week naftpomp gaan hale, en nieuwe uitlaatrubbers. dan moet ik nog een multi riem poeli voor alternator vinden en aanpassen vrees ik. en dan later langst de spuiterij |
Genoeg te doen nog dus.
Nou succes dan nog ff de komende tijd |
zeker :thumbup:
|
Loopt ie al ??
|
nog steeds niet.
|
mis de foto's en voorderingen
en ben benieuwd of je de voorpoten er al onder heb en hoe laag je kan met de bbs ik ga denk op 145/60/13 rijden ff kijken hoe het eruit ziet hoop snel weer wat foto s te zien |
Quote:
als je nog een beetje grip wilt hebben zou ik toch voor een andere bandenmaat gaan had met mijn polo al te weinig grip met 175/50/13 |
Welke maat denk jij aan ik wil niet op ballon banden rijden
|
als je met een 1.6 gaat rijden iig breder als 145/60/13
welke velg breette heb je ? |
175 is veel te breed op n 6j velg dan loopt alles aan.
Ik heb ook een set ats met 175/5013 daar kan ik ook op rijden. Maar wil eigenlijk laag en dat gaat niet met 175 banden. Jo gaat ook laag met de bbs |
.
|
straks naar laser gaan om inox spaghetti te lassen en alu inlaatcollecteur :p
|
En hij gaat doorrrrr
Ben benieuwd hoe die straks in t echt er uit ziet |
nog enige vordering ?
|
ok , dus nu hebben we al het 1 en ander klaar gekregen.
- Vsnaar poeli van alternateur en multiriem poeli swap. -riem alternateur 675 3Pk -naftpomp aangesloten -spaghetti hangt eronder met flexibel heeft al gedraaid maar nu moeten de carbus gekuist worden en de juiste vlotters en naalden moeten erin, dat is dus een grote vraag!!!???? fotos volgen |
:screwy: :thumbup: :D |
|
:thumbup:
|
|
Ik kreeg wel last van me nek :D
|
hehe ja tvrouwke was ont filme.... gen succes :D
|
Quote:
gewoon de laptop op zijn kant zetten :) |
zo ziet het er uiteindelijk uit nu ... nu eve iets anders, heb men starter moete vervange aangezien deze nog origineel was heeft ie het niet lang vol ghoude. bracht de oude binne en kreeg een verkeerde in de plaats. nieuwe starter voor 900cc 4boite is blijkbaar veel dikker van behuizeing dan de oude met gevolg da ik deze nimeer op men boite kan veizen. nu heb ik gezien op site van de jhong dat er op polo 6n1 ook zo'n smallere starter word op gevezen... moet echt absoluut trug de goeie starter te vinde krijgen, wil men 4boite ni afgeve. weet hier raad op? alvast bedankt! |
.
|
1.4 ok maar 1W? :p
|
1w is de motorcode van de polo 2f diesel, 1.4, en retesnel :D
|
Wel als je er een turbo aanhangt. :D
|
ok en deze past zeker op de 4boite en afh?
|
weet er iemand hoe je een mikuni carbu. moete afstellen?
links/ foto's zijn welkom mvg |
Verkocht staat in Nederland nu
|
All times are GMT +1. The time now is 22:57. |