Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Golf 1 diesel (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=67201)

Gijs 06-08-2010 18:46

Dat nieuwe interieurtje ziet er super uit! :)

Misschien dat een keer poetsen met commandant helpt om de lak wat meer overeen te laten komen..!?

De Pul 06-08-2010 19:18

l90e zijn geen variaties in zover ik weet....poetsen kan idd wel helpen.
word netjes zo,die audi is trouwens ook erg stoer:thumbup:

levis 06-08-2010 22:48

Quote:
Originally Posted by gbgolf2
hey,, net ff je pagina ff door gelezen ziet er goed uit ma ff een vraagje?? die golf 1 waar je het interieur uit hebt gehaald met die blauwe motorkap kan me heugen dat ik bij me ouwe werk volgens mij de zelfde auto heb geloopt de deuren en achterklep interieur waren er ook uit. was een duitse golf 1 en op de voorruit zat een sticker dat die auto binnen zoveel tijd verwijderd moest worden anders iets met een bekeuring ofzo:P en die auto is als goed is na van engelen in borne gegaan als ik het goed heb:P

hey

dat is hem inderdaad. dat ding stond nog geen twee dagen voor de deur of er zat al een sticker op. van engelen heeft hem inderdaad opgehaald.

levis 06-08-2010 22:49

Quote:
Originally Posted by De Pul

bedankt! die audi is echt een schip, wat groot. rijd wel erg lekker, vooral op de snelweg.

Thijs. 06-08-2010 23:00

Erg leuk project. Heb je die binnenkant zelf gespoten met spuitbusje of echt met een spuit ? Ziet er erg goed uit hoor. Als ik dat blauwe interieur zie denk ik altijd aan mijn ouders wagen. Die hebben een Starlet waarvan het interieur bijna hetzelfde uitziet :D

levis 06-08-2010 23:06

Quote:
Originally Posted by Thijs.
Erg leuk project. Heb je die binnenkant zelf gespoten met spuitbusje of echt met een spuit ? Ziet er erg goed uit hoor. Als ik dat blauwe interieur zie denk ik altijd aan mijn ouders wagen. Die hebben een Starlet waarvan het interieur bijna hetzelfde uitziet :D

spuitbus van motip, kun je best goed mee spuiten. kleur komt best goed overeen

Cobrakever 13-08-2010 06:52

Quote:
Originally Posted by De Pul

Thankx!

En Wouter je golf wordt echt super, met die wieltjes eronder lijkt het weer een stuk beter!

greetz

Rogier

levis 13-08-2010 07:43

Gisteren de achterbank gemonteerd en toen kwam ik erachter dat het frame van een 5 deurs anders is dan een 3 deurs, op zich geen probleem, maar zal mooi zijn als ik nog een 5 deurs zitteing kan krijgen, dus mocht iemand wat hebben staan hoor ik het graag. nu bezig met de deurpanelen op knappen en dan is het hele interieur klaar.

voor de rest de velgen strak gemaakt en die kunnen morgen worden gemonteerd.achter heb ik ze er al opzitten. staat al erg goed en haalt de hele auto op, zo zie je dat velgen veel doen bij het al gehele plaatje.

morgen nog twee deuren ophalen voor de golf.

zal morgen nog wat foto's maken.

nu verder met de buitenkant strakmaken zodat die over gespoten kan, en daarvoor heb ik nodig:

-Zijschermen
-Achterklep
-Deuren
-Voorruit

kleur maakt niet uit.

levis 14-08-2010 20:05

Vandaag nog een deurtje opgehaald in het mooie stadskanaal. helaas had deze man er maar 1 staan en had hij net de andere een week geleden verkocht. toch nog 1 mooie kunnen bemachtigen.

voor velgen ook strak gemaakt, bandjes erom getrokken en erop gezet. hier nog een fototje. ik vind het persoonlijk voor standaard velgen echt een mooi wieltje. mooie zwarte kapjes erop die ik van Gijs had gekocht, ziet er erg mooi uit.

thanks gijs!

van de week 's avonds nog het interieur afgemaakt.

achterbankje erin gezet en de hoedeplank eraangehangen.

ik moet nog even bezig met de achterbank om de zitting er iets strakken eromheen te trekken, ziet er een beetje rimpelig uit omdat de zitting is versleten.

nu verder met de kokers strak maken, tt stoel passend maken en onderdelehn zoeken voor de carrosserie

arnus71 14-08-2010 20:23

Net werk hoor! Ongelofelijk hoe netjes dat interieur is, na al die jaren... Ik zou wel een schroefset eronder leggen en naar beneden met dat ding!

arnout99cc 14-08-2010 21:20

Ziet er inderdaad netjes uit! Lekker bezig! Ik zeg omhoog houden dat ding! :D

levis 14-08-2010 21:43

hij gaat zeker omlaag, maar origineel is ook super!

Eerst netjes maken.

interieur is echt netjes geworden, had ik die niet gehad had ik de olf al weggedaan. echt geluk mee gehad.

mocht iemand nog onderdelen hebben, laat me het weten

Audilimburg 14-08-2010 21:48

Interieur ziet er inderdaad netjes uit! Ik heb zelf ook geluk gehad en een heel mooi zgan skai interieur kunnen scoren uit een Golf met het zelfde bouwjaar.

Welke delen heb je nog nodig? Ik heb hier nog wel het een en ander liggen.

levis 14-08-2010 21:57

-Zijschermen
-Achterklep
-Deuren
-Voorruit

kleur maakt niet uit.

Thijs. 14-08-2010 22:06

Zijschermen heb ik imitatie en orginele liggen. Orginele hebben wel wat werk nodig. Ik heb een verkoop topic in onderdelen gedeelte voor meer info. Of je moet even PM sturen !

Audilimburg 15-08-2010 11:59

Ik heb hier nog originele nieuwe schermen liggen. Gekocht ter vervanging van mijn eigen spatborden, maar ik zit nu toch weer te twijfelen of ik niet mijn eigen originele schermen ga opknappen.

Mocht ik me op korte termijn bedenken dan laat ik je wel iets weten.

levis 03-09-2010 18:27

ik had nog een versterker liggen en twee boxen en omdat er nauwelijks sound in in de golf zat maar even een box gemaakt, uiteraard wel in stijl. oude picknickmand van de kringloop winkel gehaald en omgetoverd.

schenk 03-09-2010 22:17

Hoe tof :cool:

Cobrakever 07-09-2010 20:26

hoe is de stoel?

tsx 10-09-2010 21:58

Golf

Hey wat een leuke auto! :thumbup:

Waar en hoeveel heb je die nieuwe VW embleem gehaald ?

En hoeveel was die tankdop? en waar heb je die besteld?

All times are GMT +1. The time now is 23:32.