![]() |
Quote:
Quote:
:screwy: Nee geld is het het probleem niet :screwy: Maar een vrouw die niet in een auto wil rijden ;) en dat kraken was ook een punt van ergenis ja + stabilsator stangen + achter klep waar de dempers kapot van waren + geneusel met motor storing wat niet te vinden is + stoel waar het leer kapot van ging + klapperende auto maat bak + enz enz doe mij dan maar een verot sub frame :thumbup: |
Heeft volvo geen forum zippo jonge .
|
Quote:
Jawel, ook daar is hij, ikzelf en meerdere hier te vinden :D |
Quote:
de auto komt uit bergum ...naam is niet te lezen maar er staat geen weening :redface: ik ben de 3e eigenaar en waar ik hem gekocht heb komt uit garijp en die man kon geen weening :redface: |
Mooie Jetta Alberto!!
Ben eens benieuwd wat ervan word en doe de groeten aan Rika !! |
Quote:
komt goed Dimi als ie weer @home is maak ik even foto's :thumbup: |
Wat is er mis gegaan dinsdag?
of is de site van de rdw niet up to date? Voertuig Kenteken YJ-17-LG Voertuigsoort personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming JETTA CL 40KW U9 Brandstof Benzine Vervaldatum APK 25-10-2007 Overzicht Datum aanvang tenaamstelling 31-12-2007 BPM € 0 WAM verzekerd geregistreerd Ja |
:D uitlijnen ...hij gaat morgen voor de her keuring
ze durfden er niet mee te rijden zo sportief had ik de wielen staan :D lammert vd meulen heeft het vandaag opgelost :thumbup: |
Haha, dat was dan wel erg zeker :D maar 't is in ieder geval goed opgelost, goed adres :thumbup: . Dan mogen we nu ook bijna foto's verwachten zeker :tongue:
|
ik denk morgen ...of zaterdag . is maar net hoe laat ik thuis ben morgen
|
De APK zit er op :thumbup:
Hij is iets meer gezakt Witte knippers zitten er in ( bedankt Erik ) Velgjes zitten er onder ( bedankt Marc & Gerk ) Wacht nog op mistlampen ....en morgen nog even een V snaar vervangen ook dan maak ik even foto's :cool: |
Ben benieuwd naar de fotos , ben gek op fotos :rolleyes: .
|
![]() van dit naar dit ![]() |
netjes!
leuk hekwerkje ook trouwens... |
Heel netjes zo . :thumbup:
Kan mem pronken . :D |
Quote:
heb wel adresje voor je :D Quote:
dacht ik ;) mem heeft nu wel even andere dingen aan het hoofd :D |
zullen de buren hier in het portiek niet blij mee zijn ;)
|
Quote:
je kan het proberen .... :D |
Quote:
Oe ist zo ver . :lmao: |
Quote:
was het maar zo :rolleyes: nee jammer genoeg niet .... |
All times are GMT +1. The time now is 08:27. |