Ziet er goed uit! :thumbup: |
Het idee is top, maar dat loopt natuurlijk aan! :(
Maatje te breed naar mijn idee... |
Martin bedankt !!
En nee er loopt niks aan dus dat is geen probleem. Voorzijde is 7,5 J en achter zijn ze 8 J. Maarja smaken verschillen en ik vindt het wel leuk staan !! |
Kan niet iemand nog voor 1 keer uitleggen hoe foto's te plaatsen hier?
Thanx |
kerel.....dat staat echt superdik!! ik zou er verder niets meer aan doen:)
grijze, stalen bumpers staan toch best geinig zo.... hmm voor foto`s plaatsen: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486 |
Zo, dat is een hele mooie auto!
|
Het ziet indd heel mooi uit, welke verlaging heb je eronder? Voor staat ie super, achter zou ik m nog ietsje lager leggen.... :woowoo:
En ik moet Dennis wel gelijk geven dat t te breed is, 6,5 en 7j was misschien beter geweest.. |
[IMG][/IMG][IMG]
[/IMG] |
|
|
Rene, bedankt nu lukt het mezelf ook. (zou ook eens tijd worden).
Achja en te breed, smaken verschillen voor liggen ze nagenoeg gelijk met de schermenen achter steken ze ongeveer 2 cm uit, moet kunnen !!!! |
Quote:
Achter lager gaat (nog) niet omdat hij anders wel aanloopt, maarja dat zien we wel weer met de toekomst plannen. Groeten Ralph. |
het is echt super vet man zo lekker breed ik heb zelf 7.5j en achter 8.5 er op zitten hoe breder hoe beter..
gr polo-power. |
Quote:
Nee dat is niet zo.... :( |
Stoer gebakje zo. Jij hebt duidelijk geen drempels in de straat... ;)
|
Hee ralph ik zie dat je nieuwe Velgjes hebt ,Daar ben ik ook nog naar op zoek ,, Beetje oldschool , Verkoop die maar aan mij
zie je woensdag bij de optiwa gr Peet |
tsss... ieder zijn smaak... maar hou hem voor de rest alsjeblieft zoals hij hoort!
Jens |
Quote:
Hahaha grapjas, mooi niet. Waar blijven trouwens de foto's van jou polo? |
Quote:
Geen paniek !! Verder blijft hij zoals hij is. En origineel maken is trouwens ook weer zo gefixt. |
eey ralph.
ik heb hier een brommer freak langs me zitten die tegen jouw mooie polo heeft gezete hoorde ik zojuist. Ja dat krijg je met mense die niet met de koppeling overweg kunnen. Succes met de reparatie. En de groete van peet :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 23:49. |