Zal je binnenkort ook een paar pics sturen moet nog ff een paar mooie maken komt wel goed:thumbup:
|
Woei ik sta erop :D
Edit : ik heb nog een paar foto's in het donker die ik wel bij zou willen hebben. Kan dit nog? |
:rolleyes: als we zo gaan beginnen.......................................... ...........heb ik er inmiddels ook nog wel een paar :D
|
kom maar op met die foto's ;) Kan altijd uitbreiden hoor, alst maar niet allemaal projectfoto's zijn! Alleen volledige auto's AUB :D @ Supersprint: You've got mail ;) foutje van mij |
Und schon wieder ein update :D
Aanmeldingen/foto's druppelen heel gestaag binnen. Langzaam maar zeker :) _______________________________________ Blijf jullie aanmelden :thumbup: @Edrik: Jij had het nog over nachtfoto's? ;) |
Quote:
Helemaal niet meer aan gedacht :rolleyes: You've got mail |
als het goed is heb je de mijne nu ook.
nogmaals leuk idee :thumbup: vr gr oebele |
jetta c.g40
leuke site hoor mooie cult bakken :D
stuur ook wel een foto als hij klaar is wand hij is nu uit elkaar :cool: |
Het heeft even geduurd, maar hier de
nieuwe galerijen :cool: Ook nog even naar techno classica geweest: En als klap op de vuurpijl een klein verhaaltje over de racer van Jan Luth, die wij sponsoren voor het seizoen 2007. Dit middels een kleine hoeveelheid aan onderdelen en een carros als reserve (in case of...): Kijk hiervoor onder het kopje "ovalrace": Veel kijkplezier op www.watercooled.nl :rock: __________________________________________________ __ EDIT: Erik, jou nachtfoto's zijn in de maak |
Zal je binnenkort een paar foto's sturen van mijn nieuwe aanwinst....
Eerst nog maar eens wat poetsuurtjes erin steken. Machtig ding trouwens die blauwe racer. :eek: |
Quote:
Ben heel benieuwd Arjan ;) wit met rood doet t altijd goed :cool: |
Zo... Wederom een update :D
Als eerste foto-updates van mijn rode Jetta, te vinden onder het kopje "Onze MK1's": Ook zijn er meer foto's van de opbouw van Jan's racer, en heb ik enkele foto's geplaatst van de trainingen op 7 april :cool: Meer foto's te vinden op www.watercooled.nl en dan onder de knop "ovalrace" (rechtsonder) Enjoy ;) |
Het heeft even geduurd, maar wie gaat met dit weer
nu ook binnen zitten? :rolleyes: :tongue: foto-updates: En eindelijk ook eens een SCIROCCO! En wat voor eentje :eek: Meer foto's bij "bezoekers" op www.watercooled.nl __________________________________________________ _____ Er kan nog meer bij hoor, dus blijf je MK1 aanmelden!!! :hug: |
Ik zal je, zodra ik de striping erop heb, ook wat foto's mailen voor op Watercooled.nl!
Die Scirocco is echt geweldig mooi! Stalen velgen doen hem goed! |
Quote:
:rolleyes: kan ik me alleen maar bij aansluiten...(is die Scirocco van `n volksforummer b.t.w?) Zal binnenkort ook weer `ns wat foto´s van mijn Golf 1 mailen. |
Quote:
Ben zelf ook helemaal fan van deze scirocco :woowoo: Is niet eentje van een volksforummer... Deze jongeman komt zelf ergens uit het noorden, en ik heb hem vaak getroffen op meetings hier in de omgeving. Zal eens proberen hem vaker mee te krijgen naar meetings e.d. |
Quote:
Klopt, op één van de foto's zie je op de achtergrond het windmolenpark van Duitsland. Daarom vermoed ik dat deze foto's oa gemaakt zijn in de haven van Eemshaven. En dat is het noordelijkste stadje van ons landje:) |
|
Quote:
|
Even uit t stof halen...
________________________ @ G60Fahrer: Zou je mij wel meedere foto's willen sturen van jouw Golfje via mail? Dan graag naar arjan@watercooled.nl ________________________________ Er komen binnenkort weer 2 bezoekersauto's op de site. Heeft even geduurd, maar heb nu weer wat meer tijd om handen :) ________________________________ Verder zijn we "Site of the month" in de PVW deze maand :cool: Voor de leesbare bushok-versie: http://www.watercooled.nl/water.jpg Verder is een ieder vrij om zijn MK1 ook aan te melden voor een galerij op onze site ;) Stuur dan je foto's naar arjan@watercooled.nl met daarbij vermeld je naam. Dat was t weer voorlopig :) |
All times are GMT +1. The time now is 07:53. |