Geen reacties? hier is er één hoor!
Ik vind het allemaal wel mooi, hoor!
Maar we willen wèl resultaten zien.... Nee, ik volg het zo nu en dan en weet dat het allemaal niet zo snel gaat als je wel zou willen; geen geld, geen tijd, geen zin.... Past zo'n Ibiza interieur er gewoon zo in, of moest je veel aanpassen? Wanneer gaan de C-2's er nou eens onder??!! Ik vind de OZ bbs-look-a-likes ook wel erg goed staan, eigenlijk... Greetz Vento Vice :D |
Quote:
alles op z'n tijd ;) interieur is te doen hoor om het erin te zetten c2's komen met mooi weer eronder some pics ;) |
respect hoor dat je zo laag rondrijdt
|
zeker respect! zo moet een golf 3 eruit ziet, plat op zijn gaffel !!! :rock:
|
jammer van je dorpel!!!
|
Mooie wagen, en lekker laag.
|
Ziet er goed uit Rob, lekker laag :eek:
Nu alleen die c2's er nog ff snel onder knallen ;) |
Quote:
pas als het zonnetje schijnt, anders is al het werk nog voor nix.. @ de rest thx voor de reply's :) |
ff updatJE van deze kant ;)
ook nog ff foto van de strakke kleplijst ;) bumpers enz komen nog in kleur eerst blok revisie enzo :D greetz |
hij komt nog wel wat lager..ook dat is voor later als het blok weer goed loopt onderdelen daarvoor zijn onderweg uitlaat enzz.. greetz rob |
Ziet er zeer netjes uit.
René (tiefleger) |
Wordt ie nou blauw of moet dat andere nog grijs?
Verder een mooie auto, gaaf interieur |
thx voor de reply's
dat blauwe van de bumpers moet nog in kleur van de auto komen.. eerst alle spulletjes verzamelen wat er in die kleur moet hij ligt ondertussen ook wat lager heb net blok revisie gehad onder andere vervangen: allepakkingen en keringen van kop kop gevlakt klepzitting geslepen nokkenas van schrick simons spaghetti wat er komende tijd gaat gebeuren is: nieuwe tdi eindemper velgen afmaken spuitwerk :thumbup: |
Ziet er goed uit Rob :thumbup:
__________________ Golf 1 '83 VW Haaksbergen |
All times are GMT +1. The time now is 15:59. |