ik zit eff de dubben over die stootstrips, bij erwin zijn ze er bv af. wat denken jullie???
|
stootstrips eraf halen is leuk als de wagen opnieuw wordt gespoten . vooral bij rood ga je het zien als ze eraf zijn .
|
Vandaag de originele wielen er weer onder gegooit en gelijk de schroefset omlaag gedraait :D . De wielen gelijk eff goed schoongemaakt want ze waren nogal smerig(hekel aan bbs'en schoonmaken). Eff een paar plaatjes geschoten, binnenkort maar eens een mooie locatie opzoeken voor een paar mooie foto's.
Vd week nog eff goed poetsen voor de speed meeting. |
Vandaag surfplankie bij jens gehaald.
|
Helaas kan je niet altijd plezier hebben van je auto. De laatste week begon hij wat koelvloeistof te verstoppen, en waarschijnlijk heb ik een lekke koppakking :redface: . En aangezien ik van plan was om na de zomer de ketting te vervangen wordt dat nu een stuk naar voren geschoven. :(
|
zeer mooie corrado, vind persoonlijk de Ats dtm velgen heel mooi staan,
één of ander naafkapje zal het helemaal afmaken, bestaat zowiets uberhaubt wel? succes en veel plezier met je CD |
Quote:
ja heb al geïnformeerd naar naafkappen maar dat heb ik weer even op de lange baan geschoven, moet nu eerst een kettingrevisie + koppakking en koppeling gaan doen is ook niet gratis. Ben nu wel herkenbaar als zijnde volksforummer |
lekke koppakking, das minder gast!!! meteen de ketting doen inderdaad, kan ie er weer jaren tegen!
mzzls jens |
Quote:
thanx, komt wel weer goed, heb misschien wat leuks geregeld maar dat hou ik nog eff geheim ;) |
Quote:
beschadig je de stickers niet als je je raam open en dicht doet? |
nee zal wel meevallen en anders bestel ik gewoon nieuwe :)
|
minder dat je pakking lek is sander, misschien gelijk even die uitlaat eraf halel als je toch bezig bent ? :tongue:
leuke wagen !! |
Quote:
ja mooi, dat laten de financiën nu eff niet toe. was er mee bezig maar ja eerst de motor dan maar. |
goed nieuws! voor mij dan iig. koppakking is niet lek. het is de waterpomp, dus dat scheelt een bekkie.
me maatje was vandaag bij me, gelijk eff een paar foto's gemaakt. ze zijn bij mij in de straat an het bouwen en na een week je auto in destraat laten staan ziet hij er ongeveer zo uit. |
ok, het is een beetje sjonnie achtig maar ik heb vorige week getracht om een filmpje te uploaden van m'n uitlaatsound :rolleyes: , kregg vandaag na 6 dagen bericht dat ie was goedgekeurd.
vroem |
Tss, sjonnie :tongue:
|
Quote:
nog een sjonnie filmpje van mij vr6 vs ferrari |
Wel een verdomd lekker geluidje :D
|
updeetje. auto is weer goedgekeurd maar niet zonder slag of stoot. heb de afgelopen maand het een en ander moeten vervangen al dan niet voor de apk.
-waterpomp -multiriem -temperatuurzender -thermoschakelaar -rv remslang -versnellingsbaksteun hij is technisch nu iig klaar voor de reis naar de see. o, en de 18 inch ats velgen zijn ook weer verkocht |
Leuk wagentje, maar snap niet dat je "oldskool" stickers (1968) erop plakt :D
Neem aan dat die surfplank voor je eigen gebruik is tenminste... |
All times are GMT +1. The time now is 16:51. |