mij ook.
|
Quote:
Ben je de TDI-maat van LRR? |
ow dolletjes :)
Wat wordt t daar gezellig :D Denk dat ik mn volksforumshirt aan ga trekken :cool: |
Quote:
Ik moest zowaar die overall inleveren zeg ik je..........was geleend bij de plaatselijke dealer. Anders had ik hem zeker aangedaan :rolleyes: Grtz............. LRR |
Quote:
Nee............niet dat ik weet tenminste !!! :biggrin: :biggrin: :biggrin: Grtz................. LRR Ps: Zit nog ff op m'n digi-cam te wachten (had 'm ff uitgeleend aan m'n zwager en die komt hem vanavond retourneren zei die...............en dat is hem geraden ook). Zal ff lekker veel pica's knallen voor de mensen die ons in de steek laten ;) ;) ;) ;) ;) Grtz............... LRR |
Ich bin dabei :)
Zal me hok er wel ff neerzetten ;0 |
Quote:
Als je nu komt, heb ik nog een hele mooie startmotor voor weinig te koop. Deze is gereviseerd!! Dus gaat weer jaaaaarrren mee. Ben je slim, neem je paar sleutels mee, en kom je nooit stil te staan. (aanduwen is ook een optie) Dus kom je in je golfje 1, PM me even dan is die startmotor voor weinig voor jouw. Euro20,- lijkt mee heeeel netjes. Komt van een GTI 83 af. Dit aanbod geldt alleen voor jouw, als jij met je golf 1 komt. :D En die km's....hoe willen ze dat kontroleren? |
Quote:
Weet waar je aan begint kerel............ik ga hem helemaal onder kwijlen !!!!!!!!! :p :p :p :p Grtz............... LRR |
Quote:
aanduwen stelde ik ook al voor, maar t is een au-tomaaatje |
Quote:
hahaha :p neh, ik kom met iets anders denk ik.. moet nog ff wat regelen :cool: maar iig bedankt voor `t aanbod :) |
Ik ga waarschijnlijk met de cabrio, en er gaat nog iemand mee met een vrij snelle type 1 (niet helemaal zeker) en een jetta 1. Ook zijn er een aantal mensen die ook meegaan maar geen type1 hebben! Dus we komen met een auto of 7 (zoals het er nu uitziet...)
|
Quote:
Nee, spijt me Mark.............ik kom gewoon met de MK4 !!!! |
komt er nog iemand vanuit het zuiden die kant op die ruimte heeft om een setje velgen van Rene mee te nemen??? provincie brabant of limburg???
alvast bedankt maarten |
Quote:
Ghehehe, leuk geprobeert! :tongue: :biggrin: Maar geloof dat het een 2,1L 16vT is! :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 21:11. |