nou mischa was vogens mij wel zeer tevreden hoor
hij heeft ze net opgehaald dus als je wilt weten wat ie er zelf van vind zou je het hem even moeten vragen |
ik ga binnenkort voor kees zijn polijst kunsten....
ga er zelf niet meer mee bezig ivm met drukte... dus dan heb ik binnenkort toch de rs'jes onder de lupo |
Quote:
Ik zie ze gauw genoeg denk ik :D Ik wacht nog op mijn velgen, dan hoort u nog van me ;) |
zeg maar je hoor zo oud ben ik nou ook weer niet
|
Quote:
:p Ik denk dat ik zelfs ouder ben :eek: maar goed je hoort het nog wel binnenkort :wink: |
ben weer thuis en het resultaat is super mijn complimenten mijn advies is topie en super aardig alle 2 ook nog
|
mischa bedankt en veel sucses ermee
en stuur eens wat fotos van hoe ze staan onder je auto |
wie volgt
kan wel weer een klusje hebben |
ben bezig kees..:D
|
je hebt btw PM
|
Kees,
pm mij even de prijs voor het polijsten van C2 velgen? Alvast bedankt, |
Quote:
je hebt een pm cabrio 1 |
dit is mijn nieuwe project van vw tommy
een setje 14 inch pirellie velgen velgen polijsten en de ptjes weer mooi zwart op de foto lijkt het of ze al ect glimmen maar dat is dus niet zo ,dit is dus hoe ze nu zijn zal snel weer fotos hier neerzetten als ze klaar zijn |
http://spaces.msn.com/members/syncrovr6 kijk op mijn persoonlijke website voor pics van de velgen
|
Quote:
:D Ben erg benieuwd! |
Quote:
Na 20 foto's van je vriendin en al je vrienden heb ik ze toch gevonden :p Ziet er goed uit. (heb het over de wielen hea) |
Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat van de Pirelli's Kees ;)
|
Wat vraag je voor 4 complete velgen??
|
Goed werk kees, ze kunnen dus heel wat meer dan alleen beschuit bakken in hallum! Mooi werk, ga zo door!
|
kees,check je mail even.
|
All times are GMT +1. The time now is 14:46. |