Dat word hier een dik project !
|
mooie delen man!
volgends mij de zelfde turbo als ik op de 16v heb. dat kitje gaat ook wel goed komen... |
zo krijgt al een beetje body zo!! ziet er zeker dik uit met die grill past mooi bij de lampgaten in de bumper!
|
ziet er gaaf uit al man :eek:
|
spuit je de auto niet ff in de epoxy ivm roest ?
|
Quote:
als de rieger kit pas is gemaakt en alle delen gelast zijn wordt die nog even bijgestraalt en komt dan in de epoxy groetenjohan |
zo vandaag is de spuiter langs geweest en de scirocco goed bekeken en afgesproken dat die in januari gelakt wordt dus nog even doorwerken dat die tegen het einde van het jaar klaar staat voor de spuitbeurt
|
Wat een dik project! Echt super hoe dit aangepakt word.
|
zo heb ik ondertussen nog wat verder gedaan met het doorlasen van de achterkant ook een plaat gemaakt voor vervanging van de rezervewielbak
ook heb ik al wat remmerij aangekocht straks volgen de foto's |
waar blijven de foto's :P
|
hier alvast de foto's
remklauwen van golf 4 voor achteraan en de voorklauwen zo volgend weekend meer foto's groeten johan |
Netjes hoor,
Ik heb ook nog wat oude wilwood superlites liggen.. Mooi spul Mooi project, Jaloers |
Mooi spul, die Wilwoods.
Waar heb je ze vandaan gehaald? |
zo vandaag nog even iets leuks gekocht voor de scirocco
|
Quote:
deze wilwoods komen uit nederland de rest van wilwood koop ik in de usa zo stel ik zelf een kit samen voor de vw's zo gaat er bij mij een 300mm schijf van 32mm dik in een 15 inch komen dit gaat zonder probleem |
Klopt, dat is ook waarom ik me voor de Wilwoods heb omgezien, omdat dat een van de weinige goede setjes is die betaalbaar is en in een 15" velg past. :thumbup:
Wordt echt een mooi project zo! |
Quote:
ziet er leuk uit! wat kun je er allemaal mee? |
zo terwijl ik vlot aan de rocco bezig ben is er nog iets moois toegekomen
dachbord en het hart van de motor morgenavond volgen de foto's van de vorderingen aan de rocco |
Waar heb je die golf 4 remklauwen vandaan? Heb zelf momenteel golf 2 16v remklauwen op mijn golf 1 achter. Maar bij 1 werkt de handrem bijna niet, ondanks dat ik hem goed afgesteld heb. Dus ben op zoek naar iets anders.
|
Quote:
Longstreet. |
kep ook nog wel een goed setje mk4 achterklauwen liggen, als ik het goed heb.
|
hier even de foto's van de doorlasing van de achterkant van de rocco
ook even een goed dachbord gezocht om het een beetje te verfrisen en klaar te maken zodat ik hier een mal van kan maken want ik zou graag eentje willen hebben van koolstofdoek met name carbon volgend weekend meer groeten johan |
super project, ziet er allemaal er goed uit :thumbup:
|
Dat gaat straks echt een stugge rocco worden, mag ook wel met dat vermogen?
Cool project, ben erg benieuwd naar het eindresultaat! |
Heb dit project een tijd niet meer bekeken maar dat gaat lekker zeg! netjes bezig!
|
@Johan: heb je foto's van je nieuwe motor,en wat gegevens?
|
All times are GMT +1. The time now is 03:51. |