handig hoor City-Box als je spullen moet opslaan.. heb daar volgens mij een halve polo in opslag liggen hehe :D
|
Vandaag naar Arno geweest (polo3) voor een andere chip en pouley 68mm ,Er zat ook al een pouley op van 68 maar die was van aluminium die was helemaal aan het slijten bij de snaartjes . Nu is ie van staal :) en ook zat er al een chip van hf engenering in . Maar deze nieuwe chip bevalt me een stuk beter :woowoo: Nog bedankt hé Arno :thumbup:
|
Graag gedaan,bij stefan was t ook allemaal gelukt.
Alleen er zit een andere intercooler op, en tijdens t testen zijn tot 2 keer toe de slangen eraf gesprongen,zoveel druk heeft ie nu. Arno |
Hey Joey, auto loopt inderdaad mooier en sneller :thumbup: ... Binnenkort maar weer eens met zijn allen pic's schieten.
__________________ MK1 VW haaksbergen |
wel echt te gek mijn volgende polo wordt denk ik ook een g40 denk dat ik hem doe in voren uit duitsland is dat wat trouwens???
gr Polo-Power. |
Quote:
mischien wel weet eigenlijk niet hoe het precies gaat :D |
Booskijkert is verwijderd..:D :thumbup:
Alleen is Joey niet zo fanatiek om hier een update van te plaatsen.. :rolleyes: Ik vind het echt stukken beter staan !! Nu alleen die onderlip nog slopen :D |
haha Jah die is er al af iemand interese ??? bedankt hé pj ;)
|
Een foto zonder de booskijker.
|
Stukken Beter!!! :D
__________________ MK1 VW haaksbergen |
Heb ook een andere uitlaat er onder gezet aangezien de oude zn beste tijd wel heeft gehad . Het is een S bocht geworden van sanspeed. pics:::
De bumper beetje verbrand door die andere pijp :mad: |
Zonder booskijker ziet de G40 er een stuk beter uit, ik heb ook gelijk de booskijker er bij mij afgehaald.
Eerlijk gezegd vind ik de onderlip ook niet zo mooi staan, maar dat is mijn smaak natuurlijk. Verder is het echt een super nette Polo en trouwens is die uitlaat ook stukken beter dan die brulpijp;). Gr. Roy |
Quote:
Die onderlip gaat er ook nog wel af hoor hij moet eerst nog meer zakken vind ik zelf wil nog wel een schroefset er onder hebben dan gaat de lip eronderheen ;) |
Goede keuze;).
Ik vond een schroefset toch net iets te duur:$. |
Quote:
Jah ik vind het ook wel vrij prijsig maar ik had iets gelezen hier op het forum dat supersport er mee bezig is ?? :confused: Ik hoop het maar want er is volgens mij wel veel vraag naar . |
Hmm ik zit een beetje in twijfel heb mooie spiegels gevonden alleen van een opel manta wat vinden jullie ervan ?? voor beeld>>
|
Ik vind het drie keer niks lijken gewoon mooi orgineel houden :D
|
Inderdaad gewoon originele spiegels, staat ook mooi bij jouw polo vind ik.
Ik vind die dingen ook echt helemaal niks. |
jah ik hou het maar orgineel denk ook dat ik spijt krijg als ik ze er een tijdje op heb
|
dan ruil je ze toch weer terug om, of moet je er grote verbouwingen voor doen?
|
Nee er wordt niks aan verbouwt :D
|
Nou een week geleden een gat in mn tussen demper gereden mooi kapot dus :mad: Maar ik wou er al een buis vanaf het spruitstuk naar de demper , Na dat gedaan te hebben was het wel fijner over al die irritante drempels .
Alleen het kabaal wat je hebt is na 2 dagen niet meer uit te houden :screwy: Dus heb toch maar weer een orgineele tussendemper +bocht naar de einddemper gekocht dus iedereen wie er ook over na zit te denken om een buis in plaats van een tussen demper er onder te zetten raad ik het echt AF ... :redface: |
die tussendemper zit/zat precies onder je reet....:)
Wat heb je voor einddemper onder de G40? In ieder geval een goede waarschuwing! |
Quote:
watje :D |
Quote:
|
Quote:
Was wel de orgineele demper. |
Ik heb laatst ook alles vervangen, middendemper die eronder zat was er eentje zonder demper:(. En er zat een dikke Remus onder:D. Nu is alles gewoon origineel.
Supersport heeft btw schroefsets voor de Polo Coupe! Je moet wel lassen, volgens mij moet je het schroefgedeelte aan de poot vastlassen. |
Quote:
Beters ga meteen kijken .Sins wanneer is dit bekend ?? :D |
Ik heb een week geleden gesproken met iemand van BKcustoms en die vertelde mij dit;).
|
Quote:
|
Quote:
Op mijn werk doen we dit vaker een schroefbus die over het schokdemperhuis heen gaat vast lassen op de poot zelf en dan met twee schroefschijven kun je dan je wagen hoogte afstellen.. door de veren lager of natuurlijk hoger te zetten beetje meet werk maar werkt perfect, je zou zelfs met je originele poot dan kunnen verlagen alleen niet extreem laag maar wel lager, maar als je een setje verkorte dempers pakt en daar die set op vast maat nou nou dan kun je tot op de grond. hopenlijk weet je nu een beetje hoe het werkt haha gr polo-power. |
op die manier zou het wellicht wel kunnen werken, maar had verwacht dat supersport de complete set leverde dat je niks meer hoefde te veranderen, en al zeker niet gaan lassen
|
Quote:
Ik weet toevallig van Frank en Bas van VPC-autosport dat dat inderdaad zo wordt gedaan maar dan werkt men bij hun met een ruil systeem jou oude schokdemperpoten worden ingeruild op "nieuwe omgelaste poten" door mensen van Supersport, G-Max/V-Max en noem maar op. Dit omdat deze mensen diploma`s hebben voor het laswerk wat ze leveren en zodat er ook een TUV keur merk op kan gegeven worden. Normaal gezien zul je zelf niet hoeven te lassen, zou je dit nu zelf wel willen doen kun je bij Biesheuvel zelf die schroefbussen kopen voor een paar euro en zelf lassen maar da`s op eigen risico dan. Gr polo-power. |
|
wordt alleen daar niet meer geleverd
|
Nee klopt, net de site even bekeken maar de set staat er idd niet meer op. Ook via de Duitse polo fora kan ik geen info vinden van mensen die er ervaring ermee hebben.
Er zijn ook bedrijven die alleen de bussen met veren en schotels aanbieden, dit kwam ik namelijk tegen op het audiforum: Quote:
Alleen waar het vandaan komt, en of het wat is? :dunno: |
Tja kijk dan ben je weer terug bij af maar ik koop liever een set waar niks aan te lassen valt. Dan kom je denk ik uit bij KW
. |
Nou vandaag een mooie dag gehad in asten het weer was echt super tot dat ik thuis kwam het begon toch een partij te hagelen (zo groot als knikkers ) en te omweeren .de straaten stonden al blank en ik maar hopen dat mn auto niet in een aquarium zou veranderen .... Nou en het gebeurde :mad: Ik was te laat om hem weg te zetten :mad: :( . Ik was nog gaan kijken toen zag het er zo uit
En toen stopte het met regenen ik dacht dat het niet nat was binnen dus ben zo naar binnen gegaan en gewacht tot het droog werd.Na een tijdje dacht ik ineens aan mn autopapieren die nog in de auto dus ik weer naar de auto ,Pakte de papieren ,Deed de deur dicht en zag toen dat mn matje ineens nat was dus ik voelen lag er wel 4 centimeter water aan de bijrijders kant en de bestuurdes kant :( :mad: Dus vanaf half 23.00 tot half 0.30 alles nog gedemonteerd hier zijn de pics : :mad: Weer droog ! :) Ik hoop dat niemand dit ooit krijgt het is echt *** Ik laat de auto nou maar een paar dagen goed drogen iemand mischien tips over het drogen of de bedradig .. :redface: Nou het was een fijne dag gr joey |
gvd Joey, das even balen zeg !!!
Was leuk je even gesproken te hebben irl gisteren. succes met het drogen |
:eek:
Ging idd. hard ja.... Kon niet harder dan 50 :( Maar was je later toen we de afslag namen???? Je zat niet ver achter ons toch??? :confused: |
All times are GMT +1. The time now is 13:21. |