wat voor velgen dan?
beetje meer info zou handig zijn |
deze(als je et tegen mij had?)
|
Ziet er allemaal goed uit Kees. Vooral doorgaan. Misschien handig om eens een website te maken met al je projecten en prijzen. Is toch weer een goed stukje reclame zeg maar.
|
nee ik had het tegen ebut
|
oh sorry,maar had je mijn mail gelezen dan?
|
je hebt mail michel
Quote:
|
he kees ik had je nog een PM gestuurd maar nog niks gehoord
is t wel aangekomen ???? had er ook mn tel nr bijgezet....! |
ja hoor ik heb het gekregen
maar was een weekend weg dus ik bel je morgen wel even oke je hoort van me |
kees ik heb 2 ringen klaar...andere twee volgen.. denk dat ik mid volgende week ff langs kom
|
Breng het setje Club Sport ook nog langs binnenkort als het kan... Zie het nu al niet meer zitten... ga er eerst wel eens goed op schuren, maar dan breng ik ze wel langs. :D
|
Quote:
is prima ik zie ze wel verschijnen |
Quote:
ook voor jou geld ik zie ze wel verschijnen |
dit is hoe de velg hier kwam
en dit is al ie gepolijst is zoek de verschillen |
ik zie een spiegel en een pirreli velg....:D
|
:cool: al een kapje klaar? dat maakt het plaatje natuurlijk helemaal... :D
|
erg mooi gedaan. verschil zie je duidelijk..
|
Zou het mooist zijn als ze voor mania nog klaar zijn... :D :p
|
zal het proberen maar ben wat ziek dus
maar ik doe mijn best |
ow neem je tijd hoor! moet niet ten koste van jou en het werk gaan heh ;) :D haha
|
ik denk niet dat het lukt voor vrijdag
want ik wil het zelf ook netjes afleveren anders krijg ik straks praatjes en dan komt er niemand meer en dat wil ik ook niet is ook weer een stukje reclame voor mij als het goed gebeurd en mond op mond reclame kan ook snel werken toch |
Hallum kom je toch?
|
Quote:
he kees morgen is bij mij nu twee dagen geleden...... je hebt t toch niet nu al te druk???? groeten p@trick........... |
Quote:
Ik kan helaas toch niet naar mania... :( |
Quote:
ja kom uit hallum |
Quote:
ben ziek dus doe nou helemaal even niks maar je hoort zeker van me hoor een putje is toch weer een putje toch groeten kees |
Quote:
ook ziek? |
jah, gordelroos... vannacht mijn eerste nacht slaap weer na 4 dagen, met morfine pillen.
|
sow...das minder thom...beterschap...jij ook kees
|
en dat ook nog in mijn vakantie
|
jah zonde niet! same here!
maareh, heeft helemaal geen haast hoor kees... |
oke tommy zodra ze klaar zijn bel ik je
|
Misschien een strange question maar als iedereen pmtjes krijgt met daarin de prijs dan kan je toch net zo goed de prijs voor 4 velgen (helemaal compleet polijsten) er op zetten :confused: :confused:
|
hmmz, naast dat de meeste velgen rond zijn, wil er nog wel eens verschil in model zitten... ;)
|
Ja maar een richtprijs bedoel ik :D
|
een schilder geeft je toch ook geen richtprijs om je huis te schilderen... wil toch eerst wel even zien wat voor huis het is dan, en wat er precies van geverft moet worden.
|
elke velg is anders zoals tommy al zegt
aan de ene velg zit veel werk een andere bijna weer niets bv: zit de lak er nog op of niet stoeprandschade soort velg,ook hoe groot de velg is bewerkelijke velg bv:veel spaken of juist vlak en dat kan per velg wel verschillen vind ik dus een richtprijs kan ik niet geven zal dan toch eerst meer info moeten hebben of ze zien bijvoorbeeld doormiddel van foto af hier langsrijden |
ok ik snap het
|
Quote:
ik nog niet helemaal........... heb nog geen pm of telefoon gehad maar heb nog effe de tijd dat scheelt... beterschap met z'n allen |
Misschien is het al een keer behandeld maar kan je je velgen ook laten poedercoaten en daarna de randen polijsten? Of andersom?
|
alles kan
mag ik vragen om wat voor velgen het gaat Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 15:20. |