Quote:
Ik niet ;) Connecties he :D |
Quote:
tegenwoordig is vermelding op de papieren voldoende ;) en dus niet perse meer op het kenteken :thumbup: |
Quote:
Precies :thumbup: Morgen de BBS-en ophalen, zal mij benieuwen hoe het gaat staan :rolleyes: |
Gisteren de BBS-en opgehaald en gelijk ff opgepoets. Worden er niet mooier van na een 1,5 jaar smerig in de schuur te hebben gelegen.
Gisteravond ff snel de bandjes erop leggen dacht ik :shake: Krijg er geen lucht in dus maandag maar ff naar een bandenzaak met een luchtkanon. :thumbup: Alvast een paar foto's Wissers en G60 logo in de grill |
:thumbup:
|
gaat hem zeker erg goed staan die bbs set
|
daar ben ik ook erg benieuwd naar op de bbsjes :cool: nette wagen
|
ik kan jullie vertellen dat het echt mega dik onder de g60 staat
heb hem gister gezien echt heel erg mooi |
Complimenten je hebt van een "verwaarloosde" G60 echt weer een nette wagen gemaakt :thumbup: :thumbup:
|
Quote:
Bedankt! We doen ons best :) Jou project gaat ook lekker of niet? :thumbup: Hier zijn nog een paar foto's die ik heb van afgelopen zondag op de terugweg gemaakt: |
super nette G60 :thumbup:
|
Staat echt heel erg dik met die BBSjes :thumbup: Hele mooie MK2!
|
Quote:
Ik mag inderdaad niet klagen :D |
Nice!
|
Bedankt jongens!
Gisteravond de cambershims er tussen gezet, weet alleen nog niet of ze blijven. Had gehoopt dat ik bij de wielrand iets meer ruimte zou krijgen om te zakken maar viel een beetje tegen. Interieur ook op marktplaats gezet, hopen dat ik kan ruilen met een recaro setje |
Tussen je eerste en je laatste fotopost zit echt een wereld van verschil! Ziet er goed uit, mooie G60.
|
Mooie wagen, petje af :thumbup:
Hoe breed zijn de BBS en? en welke ET waarde |
Ziet er erg mooi uit! Goed bezig!
|
Bedankt! :thumbup: :redface:
Auto is inderdaad aardig veranderd in 8 weken tijd :screwy: BBS-en zijn voor en achter 9J met originele RM et-waarde, volgens mij 35 Banden zijn alle vier Uniroyal 195-45-15 De rest van het jaar zal ie grotendeels zo blijven, zal vooral onderdelen verzamelen worden voor in het najaar als ie gespoten moet worden. |
EDIT: Is maar 4 weken geleden :shake: :screwy: :D
|
All times are GMT +1. The time now is 23:57. |