Your missing the point Ebut ;)
Jelle trouwens ook, 't gaat erom dat er bijna altijd over wordt gezeken alleen als iemand bekends zo'n auto bouwt mag het opeens wel.. heb ik al eerder verwoord overigens, goed blijven lezen anders blijven we herhalen. Begrijp me niet verkeerd, als hij er logo's op wil zetten, be my guest.. maar ik vind het niet horen. Dat mag ik toch gewoon vinden of is dat tegenwoordig ook al verboden? Edit* Richard... ik praat hier over de periode dat hij van de bouwer was, dat lijkt me de meest eerlijke manier namelijk. Als je heel goed kijkt zie je hier een logo'tje zitten ;) |
Quote:
Die zie je veel rijden? Het is aardig wat werk om 4 nieuwe schermen op je Audi A4 te monteren. Welke regio is dat:D |
Quote:
Nee hoor. Je vergelijkt een in topstaat verkerende auto die met veel geld, maar vooral veel liefde en vakmanschap gebouwd is met alles op eraan van een R36 wat je kan bedenken, en meer... met een 316 raggelbak met een ander uitlaatje... Appels en peren dude. |
Nee, de vergelijking ligt bij het feit dat je op beide auto's een logo plakt wat er niet op hoort.
Heeft totaal niks te maken met de staat, de merken, hoeveel geld ze kosten of wat dan ook. |
He jongens ,ik ga op bed hoor , zal nog even bedenken over welke logo's ik eens allemaal ga plakken op mijn auto's morgen :tongue:
welterusten !!!!!! |
Als ik het goed begrijp zijn alle opties die deze auto heeft en niet standaard op een 2.0 tdi geleverd zijn goedgekeurd, behalve de logo's? :screwy:
Heb nog nooit commentaar op de mijne gehad. :D |
Mijn god :eek: Dit topic gaat weer goed :screwy:
|
Dat logo heeft er volgens mij bij vd Woude niet lang achter op de klep gezeten
Ding was super kompleet , en geen standaard Passat uit de rij |
Ik ga uit protest komend seizoen een r36 logo achterop mijn golf plakken :D
ik mag hopen dat er veel ophef over komt ! Gasten, het gaat gewoon weer nergens over, ieder zijn mening en respecteer die dan eens, al dat gezeik altijd maar weer over iemands mening ik word daar echt langzamerhand heel erg moe van hier. Neem eens een voorbeeld aan bijvoorbeeld een engels forum. En ja natuurlijk gaan over mijn opmerking mensen ook weer zeuren...goh. :) |
Dit is natuurlijk wel een Forum, en daar met gediscuseerd kunnen worden!!
|
Ik krijg zelfs bijna spijt dat ik de logo's heb geleverd aan Marten destijds....
Wat een ophef over een paar emblemen zeg... |
Quote:
Niet wakker van liggen Ruud, de mijne komt ook van jou. :D |
Quote:
hee ruudje pas op wat je zegt over logo,s voorje het weet heb je weer een hoop shit over wel of niet orgineel over je heen............. :D |
Quote:
Tuurlijk, maar dit is al de tweede discussie over die emblemen. Mischien alvast een topic maken voor de volgende keer dat deze Passat op MP staat. |
Quote:
Was laatst ook al zo'n ophef over een paar emblemen :screwy: |
Man Man wat kan men zich druk maken om een paar logo's :screwy:
Het is gewoon een dikke bak en als de centjes hier lagen zou ik hem zo kopen... :D En ja ik haal overal de logo's af (Ruud kan het weten) dus dan zou het weer voor iedereen goed zijn.... :thumbup: Hoop wel dat hij in goede handen terecht komt.... |
Quote:
Quote:
Haha prachtig dit :lmao: |
ik hou helemaal niet van plakkers,maar al wil iemand van mij de klep volplakken...
maak me er niet druk om en vind het ook totaal niet misstaan bij deze auto. |
Quote:
Nou als je dit: ombouwt naar dit: Mag je er van mij een M plakker opplakken :thumbup: |
mocht die auto niet gekend zijn, zouden ze niet kunnen zeggen dat het een tdi is dus die logo's is hij wel waard vind IK
grtjs |
All times are GMT +1. The time now is 20:42. |